1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vanquish

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 jan 2010.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmmm, misschien komt dat nog. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben in Act 3 dacht ik, volgens mij zijn er geen suit upgrades
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het lijkt me ook niet echt in de game passen. Je speelt al met hyper moderne technologie. Maar ik hoor het graag als ik het mis heb.

    Vanquish, the story so far...

    Door overbevolking op onze wereld is de mensheid in de nabije toekomst afhankelijk geworden van de nieuwe space colonie, dichtbij de aarde. De orde van de Russische Ster, een splinter factie die door een militaire coup de macht in Rusland heeft overgenomen, valt de colonie aan en wendt de technologie daar aanwzig aan om een vernietigende laserstraal op de VS af te schieten. San Fransco wordt vernietigd.

    Hun doel: ongeconditioneerde overgave en onderwerping van de VS binnen 10 uur.

    Willicht de VS deze eisen niet in, dan wordt New York als volgende vernietigd. Overgave is echter geen optie en de VS heeft geen andere keuze de colonie binnen 10 uur terug te veroveren met een alles wat het heeft.

    De mariniers worden door veteraan Lt. Col. Robert Burns geleid en wordt vergezeld door Sam Gideon, een onderzoeker bij Darpa. Darpa is o.a. de ontwikkelaar van de ARS (Augmented Reaction Suit), het pak dat Sam draagt en dat nu in het veld zal worden getest. Sam heeft echter een verborgen agenda. Professor Candide, hoofd onderzoeker bij Darpa, voerde namelijk op de colonie onderzoek uit tijdens de bezetting . De orde was hiervan op de hoogte en heeft naar alle waarschijnlijkheid hem gevangen genomen. De kennis die Candide bezit mag niet in verkeerde handen vallen; dit zou desastreuze gevolgen kunnen hebben voor onze wereld.

    Een aanval op de space colonie volgt en de enige cruiser die vooralsnog door de defensie ring heen breekt is de cruiser met Burns en Sam. Na een fel gevecht om de LZ te veroveren bevinden onze helden zich onderbemand en -equipped in een half vernietigde hangaar. Nu de rest van de colonie nog, met nog maar 8 uur op de klok...


    [yt]BzX3J6eLHlQ&feature=channel[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb deze game zaterdag toevallig gehaald, zonder de intentie om hem nu al te halen. Maar toch maar gedaan.

    Deze game is echt zo verschrikkelijk vet, ongelofelijk. Ik zit nu nog maar aan het einde van Act 1. Maar wat is deze game intens. Bossfights die echt gruwelijk vet zijn. Vanavond maar weer verder met deze game, want oh oh oh. Wat is deze vet :D.
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt zo lekker :) Ben nu op normal bezig maar ga hem zeker nog een keer op hard spelen!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb gisteravond nog even gespeeld en ben nu denk ik bij de laatste baas in Act 5 aanbeland.

    Vermaak me er tot nu toe nog uitstekend mee en ik zie mezelf hem ook nog weleens op Hard uitspelen.

    Het is gewoon puur spektakel waar agressie echt beloond word, dat maakt het leuker dan de gemiddelde pop & stop shooter wat mij betreft
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kijk, dat zijn allemaal de leuke reacties! Hier is het waar het om gaat mensen. :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb hem dus vanavond uitgespeeld (zat inderdaad bij de laatse boss). En ben meteen een stukje op Hard gaan doen. Maar dat valt niet mee zeg, al je upgrades zijn weg en de vijand is echt wel een heel stuk dodelijker dan op normal.

    Vaak als je normal hebt gehad dan wandel je toch ook op hard er wel makkelijk door omdat je weet waar de enemies komen en wat de juiste tactieken zijn. Maar in Vanquish is dat wel even wat anders, je moet nog veel effectiever en aggressiever zijn en je heel goed bewust zijn waar de gevaarlijkste tegenstanders zijn omdat de grote jongens je ook kunnen killen als je in cover zit.

    Zeker nog een uitdaging ook al ben je al door Normal heen geknald
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En daarna Godhard natuurlijk. :cool:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vermoed dat Hard voor mij het eindstation is want als het verschil tussen Normal en Hard net zo groot is als tussen Hard en God Hard dan worden dat Ninja Gaiden op Master Ninja-achtige taferelen.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lukt je wel Delphiki. Volgende week verwachten we een YT filmpje op het net. :cool:
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    En dat is misschien wel meteen het mooie van deze game. Misschien de ietswat korte story, ga je nadat je hem hebt uitgespeeld gewoon nog een keer spelen en niet veel games hebben dat.

    Het is natuurlijk een uitdaging om hoog in leaderboards te komen :). Leaderboards die wel tof zijn.
     
  13. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vorige week. Wat een waanzinnige game! Act 1 was een pure adrenaline rit van begin tot eind. En van wat ik heb begrepen wordt de game alleen maar beter. Kan me overgens niet voorstellen dat de game in 3 tot 4 uurtjes is uitgespeeld aangezien ik toch bijna 2 uur met Act 1 bezig ben geweest.

    De actie die er op het scherm getoond wordt is ongekend! Maar ook grafisch is de game dik in orde,...er mooi zelfs. Waar de meeste games die afgelopen tijd zijn uitgekomen véél framerate issues hebben (Castlevania, Dead Rising 2, enz.) loopt Vanquish helemaal vloeiend! Geweldig!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben er volgens mij wel 8 uur mee bezig geweest op normal, en zo vaak ben ik nu ook weer niet dood gegaan.

    Die 4 uur slaat nergens op, misschien als je een foutloze run zou maken en alle cutscenes zou skippen
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren halverwege Act 2 gekomen. Het lijkt wel of de game steeds intenser wordt. Volgens de ingame speeltijd sta ik iets over de anderhalf uur. Volgens Raptr zit ik rond de 5 uur, maar Raptr neemt dan ook wel weer je breaks mee...

    Dus ik denk dat wel rond de 2,5 uur zit of zoiets.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Japanse games..... Heerlijk en lekker moeilijk als vanouds. Ik geloof dat ik deze rakker ook maar even ga halen.....
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe vind ik de game erg tof act 1 nu gehaald.

    Had toch wat minder variatie verwacht kwa omgevingen.

    Ook speelt de game lekker vlot door en zorgt ervoor dat je maar wil doorspelen.
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook binnen straks even bekijken.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    heb hem gister ook maar gehaald dankzij allerlei positieve reacties,... (korte speelduur boeit mij toch niet..).

    Heb hem uur gespeeld, maar hij is inderdaad best wreed,.. fijne klootzak die Sam :thumbs:

    op de 1 of andere manier doet het me denken aan lost planet, maar dan on speed \o/
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Tempo ligt ongekend hoog in dit spel. Er moeilijk om de controller neer te leggen.
     

Deel Deze Pagina