Was een groot fan van TFU 1 maar wil eigenlijk de 4,5 uur van mn leven terug die ik heb verspild aan deel 2
De reviews over het eerste deel liepen ook enorm uiteen, is nu weer dus. Ik zou je er niet te veel van aantrekken. Vond je deel 1 tof, dan zal je dit deel vast ook kunnen waarderen.
vind het een vet spel. heb hem nu paar uurtjes gespeeld maar je hebt hem wel snel uit. zitten een paar eind ''bazen'' in die wel redelijk lastig zijn. maar goed... geweldig spel als je omhoog wilt gaan met je archievement score \o/
toen ik de trailer zag was ik ook zwaar aan het twijfelen tussen dit spel of fable 3. ben toch voor star wars gegaan. maar gameplay valt totaal niet vergelijken als je de trailer bekijkt.
Ben ik het niet mee eens, als je deel 1 tof vond is deze ook zeker de moeite waard. Het is wel een tip om de game op Hard te spelen, dan blaas je er niet zomaar doorheen en je moet een beetje nadenken ipv button bashen. Ik heb nu 3 uur gespeeld en ben nog in het tweede level bezig. Moet zeggen dat ik er ook wel de tijd voor neem om alles te ontdekken.
Enorm jammer die reviews. Ik heb een gedeelte van 1 mogen spelen maar was destijds niet echt overtuigd, maar ik vond de demo van deel 2 toch eigenlijk wel lekker. Ze zouden eigenlijk een nieuw vervolg moeten maken op Jedi Outcast. Dat was pas een bazengame. Zo'n dikke pret mee gehad. Force grip was ook dik lachen daarin. Met een vriend tegen bots en dan één voor één die bots vastgrijpen, boven de afgrond bungelen en laten vallen. Heerlijk. Jedi Academy heb ik volgens mij ook wel gespeeld, maar veel minder mee vermaakt.
Niet waar, ze zijn gewoon nog niet zeker. Met andere woorden, als TFU2 goed verkoopt komt er een derde deel en anders niet.
Krijg van 12game.com een mail terug op mijn vraag of ik hem morgen kan verwachten nu hij overal te krijgen is : Het zal allemaal wel
daarom had ze gemaild of ze ook begonnen met versturen aangezien ik hoorde dat mensen hem hier hadden en ik hem bij Bart Smit heb zien liggen Zal nog eens online bestellen, had het beter andersom kunnen doen Fable word wel al bezorgd en niet in winkels te krijgen, Star Wars precies tegenovergesteld