1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: The Force Unleashed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 3 nee dank je :emo:

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Was een groot fan van TFU 1 maar wil eigenlijk de 4,5 uur van mn leven terug die ik heb verspild aan deel 2 :F:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De reviews over het eerste deel liepen ook enorm uiteen, is nu weer dus. Ik zou je er niet te veel van aantrekken. Vond je deel 1 tof, dan zal je dit deel vast ook kunnen waarderen.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    vandaar dat deel III gecanned is

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik al zei, deel 1 vond ik geweldig maar deel 2 is echt crap, te kort en niet star wars waardig

6. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het een vet spel. heb hem nu paar uurtjes gespeeld maar je hebt hem wel snel uit. zitten een paar eind ''bazen'' in die wel redelijk lastig zijn.

maar goed... geweldig spel als je omhoog wilt gaan met je archievement score \o/

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hij scoort volgens mij overal MEGA laag.

8. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik de trailer zag was ik ook zwaar aan het twijfelen tussen dit spel of fable 3. ben toch voor star wars gegaan.

maar gameplay valt totaal niet vergelijken als je de trailer bekijkt.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa. Veel 6'en... dat is ook het gemiddelde. Jammer, had wel hoger verwacht!

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gewoon niet 3 uur extra content toevoegen Lucas? Dat scheelt weer talloze slechten reviews!

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Typische Yellow vraagjes: Moeilijk deze game? Kan ik hem op Hard uitspelen met mijn casual game XP? :+

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    nee

13. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, als je deel 1 tof vond is deze ook zeker de moeite waard.
    Het is wel een tip om de game op Hard te spelen, dan blaas je er niet zomaar doorheen en je moet een beetje nadenken ipv button bashen.

Ik heb nu 3 uur gespeeld en ben nog in het tweede level bezig. Moet zeggen dat ik er ook wel de tijd voor neem om alles te ontdekken.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist bevestiging gekregen dat hij vandaag bij game mania in de verkoop gaat!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Enorm jammer die reviews. Ik heb een gedeelte van 1 mogen spelen maar was destijds niet echt overtuigd, maar ik vond de demo van deel 2 toch eigenlijk wel lekker.

Ze zouden eigenlijk een nieuw vervolg moeten maken op Jedi Outcast. Dat was pas een bazengame. Zo'n dikke pret mee gehad. Force grip was ook dik lachen daarin. Met een vriend tegen bots en dan één voor één die bots vastgrijpen, boven de afgrond bungelen en laten vallen. Heerlijk. :D Jedi Academy heb ik volgens mij ook wel gespeeld, maar veel minder mee vermaakt.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet waar, ze zijn gewoon nog niet zeker. Met andere woorden, als TFU2 goed verkoopt komt er een derde deel en anders niet.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet moeilijk. Hmm, misschien toch maar aanschaffen. :+

18. TheDarkKnight_NL

TheDarkKnight_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg van 12game.com een mail terug op mijn vraag of ik hem morgen kan verwachten nu hij overal te krijgen is :

Het zal allemaal wel ;)

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    haha grappig, Mediamarkt Rotterdam verkoopt hem ook gewoon hoor teven ook FRS

20. TheDarkKnight_NL

TheDarkKnight_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daarom had ze gemaild of ze ook begonnen met versturen aangezien ik hoorde dat mensen hem hier hadden en ik hem bij Bart Smit heb zien liggen |:-

Zal nog eens online bestellen, had het beter andersom kunnen doen Fable word wel al bezorgd en niet in winkels te krijgen, Star Wars precies tegenovergesteld

Deel Deze Pagina