Officieel is het vierpuntsdruktoets Ik dacht trouwens dat het rechter pookje de D-pad was.. hoe noem jij die dan?
De patch komt eraan Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch. The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download.
Een D-pad is een vierpuntsdruktoets op gamecontrollers. De D-pad werd uitgevonden door Nintendo die de vierpuntdruktoets voor het eerste gebruikt op het Nintendo Entertainment System. Na deze console bevatte zo goed als elke nieuwe controller een d-pad. BRON
Zijn er mensen die zin hebben om mee te racen met 2 belgen? Met 2 word het wat saai, wij racen bijna elke dag van ongeveer 20.00 uur tot een uur of 12. Zou leuker zijn met wat meer volk, voeg me toe DE KLETSKOP mvg
Ben benieuwd of ze alles gefixed krijgen. Zo'n pitstopbug zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar die foptijden van de AI lijken me lastiger te repareren. Als de reacties positief zijn misschien ook maar eens aanschaffen.
Wie speelt hier allemaal met een stuurtje? Ik heb tijdje geleden mijn PS2 verkocht met stuurtje en F1 games. Ik was er heel verslaaft aan, maarja Xbox is een soort nieuwe stap. Ik wil misschien een stuurtje+F1 kopen. Hebben veel mensen dat of is racen met je controller ook leuk genoeg/goed genoeg?
Ik heb jaren op de ps2 met playseat/stuur gereden en nu helaas door ruimte gebrek alleen met controller. feit is gewoon dat je met een stuur veel precieser kan rijden dan met de controller waar het allemaal wat vierkanter gaat kwa bochten uitkomen vooral. Het is prima te doen maar een stuur zal altijd mijn voorkeur hebben , al is het maar voor het gevoel met force feedback etc.
Bij R&D testen, moet je dan alle rondes uitrijden? Bijvoorbeeld 7 nu op Budapest, maar dat ik na 2 rondes het kan afkappen? Die tijd haal je toch wel. Ik snap niets van R&D testen. Ik heb mijn tijd gehaald en dan?
En dan? terug naar de garage en skippen naar Qualifying. NIET SAVEN EN STOPPEN, gewoon dorogaan met de Qualifying, anders heb je een corrupte saved game.
En dan is het goed? Want dat heb ik net gedaan, maar heb de achievement ook nog niet gekregen. Dus dacht dat het niet goed was.
heb je short of long weekend? Bij een long weekend heb je 3 vrije trainingen. In die 3 vrije trainingen moet je 3 keer de R&D test doen en de tijd halen. Dan krijg je de achievement en de upgrade.
ik rij altijd 2 rondjes dan heb je die R&D wel gehaald, zelfs als je van de baan schiet dan ga ik terug naar de garage, dan kreeg ik ook die achievement. Als je dan weer naar engineer gaat is die R&D keuze ook weg en skip ik naar Quali
Erg makkelijk idd.. Wat niet zo makkelijk is rijden zonder driving aids , ben er nu maar alvast mee begonnen zodat ik volgend seizoen op expert kan gaan beginnen. Maar tering zeg..het is wel te doen maar je moet echt je kop erbij houden. Ik zit 5 seconden van m'n snelste tijden af die ik rij met tc/abs/automaat.. Dat moet dus nog wat sneller en constanter om wk te worden op expert.