1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel is het vierpuntsdruktoets :+

Ik dacht trouwens dat het rechter pookje de D-pad was.. hoe noem jij die dan?

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De patch komt eraan :)

Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch.

The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vorige pagina.. :b:

4. Remco

Remco Guest

Holy shit! :eek: In het Engels is het toch gewoon D-pad? Het rechter pookje noem ik gewoon right stick. 8)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad. Rechter pookje is toch geen D-Pad. 8)

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  6. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een D-pad is een vierpuntsdruktoets op gamecontrollers. De D-pad werd uitgevonden door Nintendo die de vierpuntdruktoets voor het eerste gebruikt op het Nintendo Entertainment System. Na deze console bevatte zo goed als elke nieuwe controller een d-pad.:thumbs:

BRON

7. Remco

Remco Guest

Vanavond weer gassen met m'n Williams career :)

8. DE KLETSKOP

DE KLETSKOP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die zin hebben om mee te racen met 2 belgen? Met 2 word het wat saai, wij racen bijna elke dag van ongeveer 20.00 uur tot een uur of 12.

Zou leuker zijn met wat meer volk, voeg me toe DE KLETSKOP

mvg

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wanneer komt die patch nou eigenlijk?
    Ik ben te lui om te zoeken/dit topic door te lezen, sorry.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    kan je serieus niet 1 pagina terug lezen?:emo:

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt bij MS om goed gekeurd te worden dus zou max 2 a 3 weken duren.

12. JeePee

JeePee Guest

Ben benieuwd of ze alles gefixed krijgen. Zo'n pitstopbug zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar die foptijden van de AI lijken me lastiger te repareren. Als de reacties positief zijn misschien ook maar eens aanschaffen.

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt hier allemaal met een stuurtje? Ik heb tijdje geleden mijn PS2 verkocht met stuurtje en F1 games. Ik was er heel verslaaft aan, maarja Xbox is een soort nieuwe stap. Ik wil misschien een stuurtje+F1 kopen. Hebben veel mensen dat of is racen met je controller ook leuk genoeg/goed genoeg?

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jaren op de ps2 met playseat/stuur gereden en nu helaas door ruimte gebrek alleen met controller.

feit is gewoon dat je met een stuur veel precieser kan rijden dan met de controller waar het allemaal wat vierkanter gaat kwa bochten uitkomen vooral.

Het is prima te doen maar een stuur zal altijd mijn voorkeur hebben , al is het maar voor het gevoel met force feedback etc.

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij R&D testen, moet je dan alle rondes uitrijden? Bijvoorbeeld 7 nu op Budapest, maar dat ik na 2 rondes het kan afkappen? Die tijd haal je toch wel.

Ik snap niets van R&D testen. Ik heb mijn tijd gehaald en dan?

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En dan? terug naar de garage en skippen naar Qualifying. NIET SAVEN EN STOPPEN, gewoon dorogaan met de Qualifying, anders heb je een corrupte saved game.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    En dan is het goed? Want dat heb ik net gedaan, maar heb de achievement ook nog niet gekregen. Dus dacht dat het niet goed was.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb je short of long weekend? Bij een long weekend heb je 3 vrije trainingen. In die 3 vrije trainingen moet je 3 keer de R&D test doen en de tijd halen. Dan krijg je de achievement en de upgrade.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik rij altijd 2 rondjes dan heb je die R&D wel gehaald, zelfs als je van de baan schiet :lol:
    dan ga ik terug naar de garage, dan kreeg ik ook die achievement. Als je dan weer naar engineer gaat is die R&D keuze ook weg en skip ik naar Quali

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg makkelijk idd..

Wat niet zo makkelijk is rijden zonder driving aids , ben er nu maar alvast mee begonnen zodat ik volgend seizoen op expert kan gaan beginnen.
    Maar tering zeg..het is wel te doen maar je moet echt je kop erbij houden.

Ik zit 5 seconden van m'n snelste tijden af die ik rij met tc/abs/automaat..
    Dat moet dus nog wat sneller en constanter om wk te worden op expert.

Deel Deze Pagina