De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooie uitspraak van Leemans!:+

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Chula laat alleen vanaf de tribune van zich spreken, die is geschorst.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    vond het punt dat vd Gijp maakte over de Italiaanse competitie en waarom Afellay daar goed past wel iets om te overwegen.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat heb ik niet meegekregen, wat zei hij precies dan?

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aha, dat wist ik niet, zonde!

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh wat snijdt PSV zichzelf hiermee in de vingers door Afellay te verkopen voor 1 miljoen, terwijl zo'n zet ze het kampioenschap kan kosten. Ach vind het niet erg hoor, maar als ik voor PSV was, zou ik toch absoluut niet blij zijn. Als ze nou een flinke zak duiten zouden krijgen, maar 1 miljoen kom op zeg..

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, voor die miljoen+salaris zou ik hem gewoon nog een jaartje houden.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Half jaar bedoel je ;)

Tja, gezien de situatie in Eindhoven kan ik het goed begrijpen, maar als ze het kampioenschap mis lopen dan zijn ze echt de pineut.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Seizoen gaat alweer hard ;).

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk hebben ze het geld nodig daar, maar om nou voor een miljoen je kans op het kampioenschap toch aanzienlijk te verlagen vind ik wel erg wanhopig.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze houden hem toch tot de zomer dus volgens mij hebben ze nog een redelijke deal. "De overgang vindt naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar zomer plaats, maar PSV houdt er toch een vergoeding aan over".

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Idd, ze behouden een grotere kans op het kampioenschap met Affelay in de gelederen tot aan de zomer en verdienen toch nog wat geld, ipv transfervrij de deur uit wandelen.

13. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Nu al zin in Vanavond :) Ajax - sc Heerenveen.

Een punt daar wegslepen lijkt me helemaal niet zo'n gek idee:)

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Gratis eredivisie live bij Ziggo deze maand dus ik zit vanavond ook voor de buis te kijken naar Ajax - Heerenveen.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Albert Ferrer wordt de nieuwe trainer van Vitesse. De 40-jarige oud-sterspeler uit het FC Barcelona van Johan Cruijff volgt de deze maand ontslagen Theo Bos op bij de aanstaand kampioen.

Merab Jordania, de nieuwe eigenaar van Vitesse, kiest voor een coach die werkt volgens het Cruijff-principe. Ferrer is iemand die graag spelers wil opleiden en altijd aanvallend denkt, zo meldt de Telegraaf.

Als speler heeft Ferrer een zeer indrukwekkend palmares. Zo werd hij vijf keer kampioen van Spanje met Barcelona, won hij de Europa Cup, de Europa Cup II, twee nationale bekers, vier Super Cups en twee keer de Europese Super Cup. Bovendien kwam hij 36 keer uit voor het Spaanse nationale elftal.

Ferrer heeft er zelf alle vertrouwen in. "Mensen zullen altijd zeggen dat ik nog geen ervaring heb. Maar ik heb zoveel vertrouwen in wat ik doe. Kijk naar Pep (Guardiola, red.). Hij heeft alle ongeschreven wetten van het voetbal doorbroken. Hij knalde in een keer door naar de top. Pep en ik hebben zoveel jaren achtereen geleerd van iedereen in onze tijd bij Barcelona. Daar hebben we niet alleen onze opleiding als voetballer, maar ook als trainer gehad."

Het is onbekend of technisch directeur Ted van Leeuwen van Vitesse iets te zeggen had over de aanstelling van Ferrer. Wellicht was hij even koffie halen.

======

hahah die laatste zin :D:D
    (voor wie het filmpje niet kent: http://www.dumpert.nl/mediabase/1172491/c5c09cf3/journalist_powned_gepowned.html :lol: )

edit: en deze:
    SC Cambuur moet op zoek naar een nieuwe trainer. Stanley Menzo stapt op bij de club uit Leeuwarden en gaat aan de slag als assistent van Albert Ferrer bij Vitesse.

Laatst bewerkt: 27 okt 2010
  16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kreeg net een e-mail dat Puma een advertentie in het AD heeft gezet dat ze gratis Feyenoord-kaarten en Feyenoord-shirts uitdelen in de stad.

Als ik heel eerlijk ben, vind ik het een beetje zielig. Supporters komen sowieso wel en hebben geen advertentie nodig.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja.... geen idee wat ik daarvan moet zeggen :D
    zal wel we zullen het wel zien he. Leuke naam.. maar geen ervaring..?

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    dit menen ze toch niet serieus? ;P

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach Marco van Basten had ook geen ervaring en kijk hoe goed hij het deed bij Ajax
    oh en Koeman natuurlijk en Blind

komt wel goed :D

als ze maar boven Nec eindigen, anders is m'n bet fout :9

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina