Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha, dan maar atten zoals Gdzr zegt :p Als het vies was had ik het ook gedronken dus np.

idd. Alleen ik mix het met melk, moet je dan niet schijten? 8)

zal dat wel zijn idd. Het voelt volgensmij wel chill, alleen het stinkt wel :p

Gister me borst gedaan, en aan het einde van me oef. nog ff 3 setjes van dips suppersetted met push-ups tot failure. Damn dat voel je, kon gewoon bijna niet meer opdrukken :p

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoe bedoel je moet je dan niet schijten? Ik drink het met water. 5 grote slokken en shake beker is weer leeg. Heb alleen wel altijd lang zo'n na smaak.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    @ Pine NL, dat hoort bij Fitness :D
    Toen ik nog echt volgens schema at, moest elke ochtend schijten van de kwark van de avond ervoor :+
    En sowieso alles waar veel eiwit in zit is volgens mij heerlijke voeding voor darmlucht en vaste materie dat bij het ontspannen van de kringspier het daglicht ziet :D

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je melk snel drinkt moet je schijten?

Haha wat een heerlijke uitleg _O_ Ik moet ook meestal 2x p. dag schijten. Maar het ging meer over het snel drinken van melk :p

5. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niks gebruiken ;) Pure spieren trainen zonder smokkelen *)

Als je thuis wilt trainen zijn deze filmpjes best handig volgens mij.
    Ik zie vet veel dingen terugkomen die ik in de sportschool heb gezien.

Je moet alleen niet zoveel pauze nemen als in die filmpjes:

Hier 1 voor je buikspier:

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Shakes nemen is niet smokkelen.

How to get a 6 pack? Dat is niet hoe je een 6pack krijgt...

7. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik Nick hahaha, maar ik kwam deze tegen op youtube, geen idee hoe van house muziek naar abs trainen maargoed.

De oefeningen zijn erg goed uitgewerkt, en die 8 min is ook veel te kort *) Het heeft pas zin als je 15 min doet zonder pauze.

Verder als je thuis ook wilt trainen als je het druk hebt met tentamens is dit natuurlijk ideaal als voorbeeld. Ik heb die filmpjes niet nodig want alles zit in mijn hoofd. Maar mensen die het nog niet weten, dit is een besttt voorbeeld *) pak dan wel meer filmpjes

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik moet even een Fitness verhaaltje kwijt dus dat doe ik mooi hier ben ik er ook vanaf (ff frustratie wegschrijven).Vandaag weer borst/tricep getraind sinds een tijdje. Ben ong. 2 jaar + aantal maanden geleden begonnen met Fitness.

Na 3 maanden gebeurde het volgende: ik kreeg pijn bij een sideraise schouder toen ik nog 1 rep eruit wilde halen. Die pijn trok opzich weer weg, ik ben wel gestopt met die training. Heb er niet direct veel last van gehad maar die avond bij "vakkenvullen" bij het tillen kreeg ik opeens pijn.

Daar begon mijn nachtmerrie. Ik heb 2 fysio's gehad. Veel rust, nooit maximaal kunnen trainen zelfs hiervoor 2 maande totale rust gehad maar bijna niks wil baten. Er blijft nog een "minieme" pijn. Op moment loop ik bij de 3e fysio, een manueel dit keer... ook dit lijkt weinig te werken helaas.. want ik voel de rechterschouder gewoon tijdens oefeningen waar ik de linker niet voel. Ik heb ook echt het gevoel dat het NOOIT meer weg zal gaan en het voelt echt als 2 jaar weggegooid aan training. Gelukkig ben ik wel +/- 15 kilo aangekomen en een stuk breder geworden dus het is niet helemaal weggegooid.. maar er had zoveel meer in gezeten.

Weet ook echt niet wat ik als volgende stap nu moet doen? Huisarts geweest (die zei dat alles goed bewoog en vond fotos bijv. niet nodig), 3 verschillende fysio's.. Heb Kevf ooit gehoord over iets van scan oid waar ze alles op kunnen zien? Enig idee waar ik zoiets kan regelen?

Want het is zó frustrerend en kan er echt woedend om worden je voelt je zo machteloos.

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  9. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Al bij een sport-arts geweest? Vaak is er in elk ziekenhuis wel een te vinden. Kennis van mij had een soort gelijk geval en hij is in Geldrop geweest.

Jeah, Gister 105kg gesquat!
    Begint erop te lijken. Heb nu een 3 daags schema en probeer me er zo goed mogelijk aan te houden.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm zal eens afspraak maken met http://www.smc-tilburg.nl/.. ben denk ik alleen niet voor verzekerd en kost je minstens 100 euro en misschien komt er wel niks uit.. maargoed zit niks anders op.

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    @ Aernhem klote man, altijd die kut schouders die voor klote problemen zorgen. Misschien op dit moment wat meer reps en lichtere gewichten pakken?

Nice, me laatste Squats waren 3x5 70kg en dat vond ik al zwaar :p

12. Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    En als je een verwijzing heb van je huisarts?

Ik doe 10-8-6--->85-95-105

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ja nou ik heb dus eigenlijk nooit kunnen verhogen zowat in 2 jaar tijd omdat ik altijd moest inhouden.. En ik doe idd nu echt licht 50% ofzo geloof ik. Maar of ik nu 16 reps met 10 kilo doe of 8 reps met 20 (bij bijv. dumbell press) voel het bij beide toch bij de laatste reps.. gooi denk ik gewoon mijn reps omlaag dom dat bedenk ik me nu opeens nooit aan gedacht :D.. ga gewoon lager gewicht maar ook zo weinig reps dat ik 'm gewoon niet voel en dan langzaam verhogen :+

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha, beter laat dan nooit :D

Vandaag week 4 afgerond bij de sportschool. Me split-schema dus 4x gedaan, elke spiergroep dus 4x vol getraind.

Stats nu:
    176cm (ongeveer)
    69,5-70kg
    Squats 3x6 70kg
    Deadlift 3x5 100kg
    Bench Press 3x5 60kg

Ik blijf elke keer goed vooruit gaan, ben benieuwd hoe het de volgende maand zal gaan :) Ohja, moet ook nog meer eten :p

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Ik MOET hier gewoon even op reageren 8) 15 minuten lang dit soort oefeningen doen is gewoon cardio, kun je net zo goed gaan (hard)lopen of fietsen.

Buikspieren gewoon net zo trainen als andere spieren, zwaar en stuk of 8-12 herhalingen 1 maximaal 2x per week.

Iedereen heeft een sixpack, alleen zit hij bij de meeste mensen verstopt onder een laag vet. Beter ga je fijn trainen bij een sportschool en pak je alle spiergroepen aan, een broodmagere gozer met een sixpack ziet er ook niet uit.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dit blijft toch wel de ultieme fitness guru:

[yt]OaNFfpSHHBs[/yt]

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha, wat een verschrikkelijk lelijk lichaam heeft die vent, die schouders en die tieten, gadverdamme.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Niet helemaal waar, zo lang trainen heeft absoluut wel effect op je buik, er zitten voldoende explosieve vezels en slow twitch vezels in.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Laat het is nakijken door een MRI scan. Zon soort probleem had ik ook. Zat dus een scheur in een spier onder het kapsel. Ben hiervoor afgelopen donderdag geopereerd.

20. Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Implantaten anyone =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina