Nou ik moet even een Fitness verhaaltje kwijt dus dat doe ik mooi hier ben ik er ook vanaf (ff frustratie wegschrijven).Vandaag weer borst/tricep getraind sinds een tijdje. Ben ong. 2 jaar + aantal maanden geleden begonnen met Fitness.
Na 3 maanden gebeurde het volgende: ik kreeg pijn bij een sideraise schouder toen ik nog 1 rep eruit wilde halen. Die pijn trok opzich weer weg, ik ben wel gestopt met die training. Heb er niet direct veel last van gehad maar die avond bij "vakkenvullen" bij het tillen kreeg ik opeens pijn.
Daar begon mijn nachtmerrie. Ik heb 2 fysio's gehad. Veel rust, nooit maximaal kunnen trainen zelfs hiervoor 2 maande totale rust gehad maar bijna niks wil baten. Er blijft nog een "minieme" pijn. Op moment loop ik bij de 3e fysio, een manueel dit keer... ook dit lijkt weinig te werken helaas.. want ik voel de rechterschouder gewoon tijdens oefeningen waar ik de linker niet voel. Ik heb ook echt het gevoel dat het NOOIT meer weg zal gaan en het voelt echt als 2 jaar weggegooid aan training. Gelukkig ben ik wel +/- 15 kilo aangekomen en een stuk breder geworden dus het is niet helemaal weggegooid.. maar er had zoveel meer in gezeten.
Weet ook echt niet wat ik als volgende stap nu moet doen? Huisarts geweest (die zei dat alles goed bewoog en vond fotos bijv. niet nodig), 3 verschillende fysio's.. Heb Kevf ooit gehoord over iets van scan oid waar ze alles op kunnen zien? Enig idee waar ik zoiets kan regelen?
Want het is zó frustrerend en kan er echt woedend om worden je voelt je zo machteloos.
Laatst bewerkt: 28 okt 2010