De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    4-0?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ja alleen zal het de boeken ingaan als 3-0, maar je wint natuurlijk 4-0.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige goal trouwens die 1-0. Echt genieten die assist van El Ahmadi. _O_

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feijenoord, wat een club _O_

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind je het niet een beetje cru om in je handtekening Feyenoord in het rood en onder de streep te zetten?

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Meen je dit serieus? je ziet toch zelf ook wel dat een spits als Boymans veel beter is dan een belofte als Castaignos? Castaignos is spits bij Feyenoord bij gebrek aan beter, hij scoort amper, net als Smolov. Niemand in dit huidige Feyenoord scoort 2 wedstrijden op rij, in de chat van de stream die ik vanavond volgde vroeg ik aan de supporters waarvan ze verwachtten wie er als eerst zou scoren, niemand zou het antwoord weten. Vlaar is volgens mij de enige speler die 2 wedstrijden op rij het net wist te vinden dit seizoen. Ik vind de huidige situatie erg lullig maar om nu te zeggen dat een spits van een degradatiekandidaat te kort komt bij Feyenoord is momenteel lulkoek. Ze zouden een spits als Boymans, of Fernandez, of Demouge, of Bulykin, of Plet veel beter kunnen gebruiken dan een onervaren speler die normaliter zichzelf in de kijker probeert te spelen maar nu de punten moet gaan binnen halen bij Feyenoord. Wijnaldum, Biseswar en Fer zijn al een jaar of 3 dé talenten bij Feyenoord, de Guzman behoorde daartoe maar is vertrokken. Deze spelers hebben allemaal kwaliteiten die bij een ploeg zonder ervaring amper naar boven komen. Vorig jaar ging het nog redelijk, maar dit jaar gaat het niet werken met een team waar de gemiddelde leeftijd rond de 21 ligt en de jonkies het verschil moeten maken..

:F:

Flauw

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister in de 1e helft had den haag al 2 of 3-0 voor moeten staan. En dat gebeurd dan niet en dan in de 2e helft kan je niks meer. Baal er wel van want je staat zo weer 15e.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De 3e zin komt mij erg bekend voor :+.

Ik had het gisteravond in ieder geval erg naar mijn zin. Natuurlijk alleen de 2e helft was goed, maar de sfeer zat er goed in.

Sowieso was de herdenking naar de overleden supporters heel erg mooi (Raar dat ze dat niet in de samenvatting meenamen, want het was echt indrukwekkend).

En ik weet wie weer in de 1e divisie zal gaan fluiten :). Klote KNVB.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het was gisteren 55 minuten verschrikkelijk, werkelijk om te janken. Pas vanaf de afgekeurde goal werd er iets beter gevoetbald met iets meer druk naar voren en wat strijd want dat ontbrak er weer volledig aan in de 1e helft.

De 1e goal was prachtig (inclusief de opzet van El Ahmadi) en ik ben ontzettend blij met de punten maar verder bied het voor mij 0.0 houvast.

Janssen was niet zo vreselijk als vooraf gedacht werd. Het afgekeurde doelpunt kon hij niks aan doen. Dat mag je de blinde grensrechter, die op 1 lijn stond, aanrekenen.

Wel fijn dat Wijnaldum een beetje rendement koppelt aan de acties die hij maakt.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De eerste 45 minuten.. de 2e helft begon eigenlijk meteen goed? Binnen 5 minuten schoot Wijnaldum over, terwijl die bal er gewoon in moest. 5 minuten later dat afgekeurde doelpunt.

Ik hoop dat Schaken voorlopig uitgeschaakt is, want zijn speler "schaakmat" zetten kan hij absoluut niet. Ik word helemaal gek van die gozer, hij bakt er niets van.

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik heb gezien van de wedstrijd, had ADO er nog minstens 1 bij moeten maken. Vooral Kubik had een 100% kans op 0-2, en dan is het wel gespeeld. Nu kwam Groningen na rust al snel langszij.

jammer

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem gelijk ff onder me naam zetten. In het linkerrijtje op de 2de plaats. Maar we moeten niet de hard van stapel lopen. :+

Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kom net terug van vakantie en vind het toch wel jammer dat ik de mooiste, pijnlijkste wedstrijd ooit (?) van PSV heb gemist. 10-0 tegen Feyenoord, dat had ik wel live willen zien. Alleen jammer van Feyenoord, heb niets tegen die club, had liever gezien dat een andere club werd afgemaakt. Zo'n Twente ofzo :cool:.

Ook van Vitesse gewonnen en Reis nu 7 goals in 4 wedstrijden, gaat wel leuk zo. Blij dat hij terug is :D.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mooie wedstrijd was het niet. De doelpunten misschien wel maar leek of dat PSV tegen een amateurclub stond te spelen de 2e helft.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    En deze jongen heeft een WK-finale gespeeld:emo:..
    [yt]CvlYIMcyKX4[/yt]

Bullshit van de commentator dat hij niks kon doen, bal werd niet eens aangeraakt onderweg..

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij moet die bal wel raken anders heb je grote kans dat je directe tegenstander hem erin schiet he. Bal stuitert op, komt op z'n scheen, pech gehad.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    moet er niet iemand een nieuw deel starten ( :emo: ) zijn al lang over de 1000 !

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina