Meen je dit serieus? je ziet toch zelf ook wel dat een spits als Boymans veel beter is dan een belofte als Castaignos? Castaignos is spits bij Feyenoord bij gebrek aan beter, hij scoort amper, net als Smolov. Niemand in dit huidige Feyenoord scoort 2 wedstrijden op rij, in de chat van de stream die ik vanavond volgde vroeg ik aan de supporters waarvan ze verwachtten wie er als eerst zou scoren, niemand zou het antwoord weten. Vlaar is volgens mij de enige speler die 2 wedstrijden op rij het net wist te vinden dit seizoen. Ik vind de huidige situatie erg lullig maar om nu te zeggen dat een spits van een degradatiekandidaat te kort komt bij Feyenoord is momenteel lulkoek. Ze zouden een spits als Boymans, of Fernandez, of Demouge, of Bulykin, of Plet veel beter kunnen gebruiken dan een onervaren speler die normaliter zichzelf in de kijker probeert te spelen maar nu de punten moet gaan binnen halen bij Feyenoord. Wijnaldum, Biseswar en Fer zijn al een jaar of 3 dé talenten bij Feyenoord, de Guzman behoorde daartoe maar is vertrokken. Deze spelers hebben allemaal kwaliteiten die bij een ploeg zonder ervaring amper naar boven komen. Vorig jaar ging het nog redelijk, maar dit jaar gaat het niet werken met een team waar de gemiddelde leeftijd rond de 21 ligt en de jonkies het verschil moeten maken..
Flauw
Laatst bewerkt: 28 okt 2010