Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Synthol anyone ;)

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Laatst bewerkt: 30 okt 2010
  3. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  4. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak alles aan hoor ;) Ik doe alles op het bovenlichaam. Benen en kuiten en die zooi heb ik meestal geen zin in. Maar wie weet pak ik dat ook nog is.

Maar hoe train je je buikspieren dan zwaar. We hebben zo'n apparaat bij de sportschool maar daar hang ik 40 kilo aan en dan nog voel je niks. Terwijl je mensen ziet die 10 kg te zwaar vinden.

Gewoon crunch doen met gewichten ofzo, zou dat iets zijn? Maar hoe pak je je schuinen buikspieren dan aan?

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    gewicht pakken. benen tegen elkaar aan. en dan je benen draaien in tegengestelde richting van je bovenlichaam.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Benen zijn echt essentieel en mogen niet ontbreken in een trainingschema.

7. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daarbij het voordeel van de gewichten?

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan is de beweging makkelijker (vind ik) en dan is het zwaarder.

9. DutchMada

DutchMada Member

Leuk Bevonden:
    0
    Straks zijn mijn tentamens voorbij. En wil ik weer flink gaan knallen in de sportschool ( 3x in de week)

Ik wil nu alleen een versnelling erin gooien. Sneller zwaardere gewichten gebruiken, dus na bijv 2 weken weer effe wat zwaarder. Of sneller als het kan.

Maar om echt resultaat te boeken moet ik dan ook anders gaan eten? En ik lees vaak hier van die shakes, is dat wel nodig? Misschien wat Creatine om wat energie te krijgen en vast te houden?

Ik wil een combi gaan doen van 3 a 4x sportschool en 1x hardlopen ( buiten ).
    Verder ga ik vaak in de Sauna om te ontspannen, dat kan geen kwaat voor die spiermassa toch?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand ervaring met de Mammoth 2500? :)

Ik ben onlangs begonnen met fitnessen en wil dit gebruiken om de resultaten te optimaliseren.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zou dat pas gaan kopen als je al op je voeding let (dus al aan de 3000+ kcal zit en ook genoeg eiwitten/koolhydraten/gezonde vetten binnenkrijgt).

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je serieus traint moet je de benen erbij pakken. Dan hang je er meer dan 40kg aan? Of je doet Weighet Decline crunches, Weighted Hanging Leg Raises. Voor je schuine buikspieren kan je volgensmij gewoon elke oef. doen alleen dan je crunches niet recht vooruit doen maar naar de zijkanten.

Als je goed wilt trainen moet je een goed trainingsschema hebben en een goede voedingsschema. Als je steeds zwaarder wil gaan zal ik voor 3x5 gaan, en als het makkelijk gaat of je doet meer reps doe je meer gewicht.

Shakes zijn niet nodig, maar het is heel moeilijk om genoeg eiwitten uit je 'normale' voeding te halen, en shakes wordt ook snel opgenomen volgensmij.

Creatine is niet nodig, net zoals pre-workout boosters. Tenzij je geld genoeg hebt en je het super chill vind ofc.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is het heel erg als je een keer een dagje creatine vergeet?

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, je hebt als het goed is genoeg creatine in je lichaam zitten dus je merkt er niks van. Gewoon doorgaan zoals normaal.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het is maar 5gram he ;)

16. Ashavan

Ashavan Guest

Guess who's back :D

Ben blij eindelijk weer een maandje of 2,5 weer bezig te zijn met trainen. Heb zo'n beetje heel het jaar met rug blessure gezeten :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2010
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Krijg nou wat, waar was je?

@Dusky: Waarom zit jij aan de creatine? Je zit bij lange na nog niet aan je max.. Lijkt me een beetje onnodig.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Was tijd verbannen rondom het WK-voetbal gebeuren. Schijnbaar had ik dingen gepost die niet konden. Moderator begon te huilen en de mensen die mij kennen weten dat het me niet uit maakt wie je bent, maar huilen doe je maar elders. Modje vond het niet leuk dus ja... Was het eigenlijk allemaal vergeten tot ik zojuist opeens deze site weer herinnerde hehe.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh wist niet eens dat je gebanned was, dacht dat je gewoon een nervous breakdown had gekregen van dit topic:+.

20. Ashavan

Ashavan Guest

lol nervous break down valt mee. Zit nu vanaf pagina 100 even alles terug te lezen. Zie dat jullie ondanks me gezeik wel veel opgepikt hebben. Niveau van onzin is zo drastisch gedaald dat het er bijna niet meer is :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina