De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Voel vandaag echt veel spanning. Ado kan in het linker rijtje blijven en ik vind dat ze er op dit moment ook horen. Verliezen van twente en groningen uit kan gebeuren en is geen schande. Vandaag tegen utrecht verwacht ik wel minimaal een punt. Het liefst 3 natuurlijk en dat is ook gewoon mogelijk. Volgende week ajax uit en dus reken ik op 0 punten. En dan die week daarop weer nec uit die op dit moment ook aardig draaien.

Dus vandaag gewoon 3 punten halen, lekker uitlopen op heracles, de graafschap, vvv en al die andere die geen punten hebben gehaald onder je. Dan houd je rust. Want 3 nederlagen op een rij is natuurlijk mentaal een behoorlijke tik!

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een mooie goals zeg, pff!

Die 2-0 van Veendam was mooi uitgespeeld.
    Die 3-0 van Veendam was best dikke actie, Ronaldo :+.
    Die 3-1 van Fortuna was een lekkere volley.
    Die 3-2 van Fortuna was een hemelse vrije trap waar Alex en Dzsudszak nog wat van kunnen leren :cool:.

3. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof twente elke wedstrijd zo speelt, Psv is met die speelstijl meerdere malen kampioen geworden dus lul niet zo slap

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iniesta speelde wat somber inderdaad, maar niet slecht.

Eerste goal van Villa met net voorbereidend werk van Messi:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff, mooie goal hoor. Die actie van Messi mag er ook wezen!

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatste twee seizoenen heeft Twente inderdaad bijna elke wedstrijd zo gespeeld. En PSV heeft dat inderdaad ook gedaan, en dat vond ik ook (net zo goed als bij Twente) saai en lelijk om naar te kijken.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Barça is zo goed en scoort vaak zo mooi dat het ik het eigenlijk steeds minder bijzonder ga vinden :'-(

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Helemaal gelijk heb je! Het is prachtig tikwerk en het zijn allemaal fantastische goals, maar er treedt voor mij standaardisatie op. Maar het blijft aan de andere kant schitterend om naar te kijken:).

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pff Villa verliest weer punten, uitgerekend in de derby.. Je zou wel wat vuur verwachten maar was een beetje gezapig. Een zielloze 0-0! :mad:

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    AZ - Feyenoord = 1-0
    Holman '45

Lullig.. :+

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het zit ze ook niet mee, vind Feyenoord beter spelen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lelijk kutdoelpunt ook, past in de wedstrijd :+

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha inderdaad.
    Toch wel een aardige fout van Castaignos daar dat die Holman uit het oog verliest en hem zo laat koppen.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mooi dat ik daar geen last van heb. Ik zit regelmatig met een grote glimlach op mijn bakkus te kijken. Heerlijk. :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Haha ik geef je compleet gelijk, volg de Spaanse competitie ook steeds minder.. Doordat het allemaal zo makkelijk gaat bij Barca, zie je ook helemaal geen spanning op de koppies, iets wat bij mij toch essentieel aan voetbal is verbonden.

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet het niet hoor, maar waarom wilt Been met dit Feyenoord altijd op balbezit spelen. Je wordt er echt constant uitgecounterd. Feyenoord moet juist op die manier spelen...

Edit: We hebben is een keertje wat mee :). Natuurlijk een gigantische blunder van grensrechter, maar ach. Hopen dat het ook echt helpt.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gelukkig is er dit jaar wel wat meer spanning omdat Barça zo nu en dan mindere vorm heeft en Madrid gewoon veel degelijker speelt, los van de creativiteit die ze hebben.

Maar verder is het gat tussen top, subtop en vooral de rest al jaren veel te groot in Spanje. Helemaal niet leuk als Barça en Madrid je niet zo ontzettend boeien (zoals in mijn geval). Doe me dan maar Italië. Het voetbal is er niet zo mooi als in Spanje maar er is altijd spanning omdat de teams dichter op elkaar zitten, kwalitatief gezien, en omdat de tactiek daar vrijwel nooit zorgt voor grote uitslagen (= meer spanning).

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Club Brugge - Standaard Luik tussenstand 1-1!

Aardige blunder van de arbitrage bij het doelpunt van Club.
    Zo'n speler (naam vergeten) slaat gewoon de bal uit de handen van de keeper bij een kopduel.
    Kansen zijn er wel over en weer dus moet nog maar zien hoeveel het gaat worden.

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Dortmund staat voor tegen de nummer 1! mooie wedstrijd:)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, ik vind het een jaar of 3/4 terug wat betreft de onderlinge verschillen ook leuker. Toen was het verschil tussen degradatie en onderaan eerste rijtje soms maar ongeveer 4 of 5 punten en was het qua top en subtop ook spannender. Geen idee wat er is gebeurd, maar het oogt wat dat betreft nu in Spanje zoals het al jaren in Engeland is. Het is niet anders. Maar spanning is niet wat mij in voetbal aantrekt. Het is natuurlijk mooi meegenomen, maar dan kun je net zo goed een film opzetten ofzo. Ik geniet juist van combinatiespel, goals en ander vernuftigheid. Dingen die het spel echt eigen zijn. Daarom kijk ìk voetbal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina