http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=7575634&player=VioLeNcE x NLC Ik vind dit toch niet de 2 miljoen credits waard. Het is wel tof maar die 2 wolken aan de zijkanten zien er imo niet uit. Als ik dit zo zie dan is het toch niet zo opvallend als die vlammende helm wat ik wel dacht, maar toch hou ik het nog een tijdje bij mijn birthday party
Jij was wel lekker bezig he Avengetar, op Sword Base Magnums. Meh, is ook niet mijn favo gametype hoor. Alleen ging dat potje wel erg lekker, K/D van +16 en meerdere triple kills.
Als ik niets had uitgegeven dan zat ik nu iets over het miljoen, maar er zijn al aardig wat tonnen doorheen gevlogen dus ook voor mij duurt het nog wel even Ik denk sowieso niet dat ik het zou kopen, ook al had ik genoeg credits. SWAT magnums vind ik trouwens enorm ruk, mag er van mij zo snel mogelijk weer uit. De kleinste lag en je hebt 5-6 headshots nodig, swat is sowieso laggevoelig maar met magnums heb je zoveel potjes waar het nergens over gaat.
Ja die was idd pro! Ik zeg het nog maar n keer. Het lukt me nog niet om te wennen aan de sens. Als ik dan steeds 3 of 4 vs 1 hit op Camp Base gaat het idd niet zo lekker. Mja, ik lag ook te kutten hoor. Ik probeerde steeds op Aboebaboe af te rushen maar hij is om een vage reden goed met de pistol. En ik ben knetter scheef
Jullie kwamen steeds uit de ingang van de lift, kon makkelijk iedereen afknallen. Haha, daar had ik ook m'n twee triple kills en killing frenzy aan te danken.
Dat snap ik ook nooit op die map, dan zie je al je teammates doodgaan bij de lift en toch blijven ze erdoorheen komen Ik spring altijd via de lift die buiten is naar binnen via de slurf, daar heb ik al heel wat assassinations en triple kills aan te danken
Ik snap nog steeds niet hoe ik die "Link Account bla bla" challenge haal met Halo. Ik ging naar de site, klikte op dat gedeelte om te 'linken' -> M'n account wordt ingelogged en that's it. Vervolgens speel ik een pot Rumble Pit, win ik (woohoo) en krijg ik geen challenge complete. What's up with that!
Het schijnt te helpen als je naar profile > halo game settings gaat en daar één van de emblems kiest, maar er zijn best wat mensen waarbij het niet lekker werkt. Je krijgt de challenge trouwens al als je gaat zoeken naar een game, dus dan weet je snel of het wel of niet heeft gewerkt en hoef je niet eerst een potje te spelen.
klik Dit was die pot van gister. Ik ontdek trouwens net dat je kunt zien waar de meeste kills op welke tijd zijn gemaakt. 3 Kills aan de andere kant van de lift, de rest allemaal bij de lift!
Altijd als ik goed begin dan gaat het daarna een stuk slechter. Ik begon vandaag met +20 met swat, daarna +9, +8, +2 en -1 en toen opeens weer +17 en +15. Dat potje waar ik in de min stond ben ik ook gequit, swat op cliffhanger _0/ Ik zie nu ook dat mijn andere teamgenoten hem wel hebben uitgespeeld met -15 en -16 en allebei maar 4 kills uiteindelijk. Goed dat ik er vroeg mee gekapt was en zelfs ik had al 10 kills. Vage challenges trouwens vandaag. 10 assists en 10 kills in matchmaking en dan voor 100 en 200 credits, daar schiet je ook geen moer mee op, die van de file share compenseert het wel weer een beetje.
Die 117 mil challenge was gisteren al gehaald aangezien het nog een millimeter was en hij gister middag al was geupdate, dus het was niet echt nodig om er nu weer makkelijke challenges tegenaan te gooien.