1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen idee of ik de mijne heb gelinked naar me account...

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet volgens mij eeuwen bezig zijn met 2 mil credits 8).

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zit nu op 400.000 zonder boosts. Voor iemand zoals Cookie zal het wel te doen zijn denk ik. :+

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat donder om je heen inclement weather? Dan kan ik ook 2m credits sparen...

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jij was wel lekker bezig he Avengetar, op Sword Base Magnums. Meh, is ook niet mijn favo gametype hoor. Alleen ging dat potje wel erg lekker, K/D van +16 en meerdere triple kills.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als ik niets had uitgegeven dan zat ik nu iets over het miljoen, maar er zijn al aardig wat tonnen doorheen gevlogen dus ook voor mij duurt het nog wel even :+ Ik denk sowieso niet dat ik het zou kopen, ook al had ik genoeg credits.

SWAT magnums vind ik trouwens enorm ruk, mag er van mij zo snel mogelijk weer uit. De kleinste lag en je hebt 5-6 headshots nodig, swat is sowieso laggevoelig maar met magnums heb je zoveel potjes waar het nergens over gaat.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja die was idd pro! _O_ :+

Ik zeg het nog maar n keer. Het lukt me nog niet om te wennen aan de sens. Als ik dan steeds 3 of 4 vs 1 hit op Camp Base gaat het idd niet zo lekker. Mja, ik lag ook te kutten hoor. Ik probeerde steeds op Aboebaboe af te rushen maar hij is om een vage reden goed met de pistol. En ik ben knetter scheef :mad:

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jullie kwamen steeds uit de ingang van de lift, kon makkelijk iedereen afknallen. Haha, daar had ik ook m'n twee triple kills en killing frenzy aan te danken. :lol:

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat snap ik ook nooit op die map, dan zie je al je teammates doodgaan bij de lift en toch blijven ze erdoorheen komen 8) Ik spring altijd via de lift die buiten is naar binnen via de slurf, daar heb ik al heel wat assassinations en triple kills aan te danken :cool:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap nog steeds niet hoe ik die "Link Account bla bla" challenge haal met Halo. Ik ging naar de site, klikte op dat gedeelte om te 'linken' -> M'n account wordt ingelogged en that's it. Vervolgens speel ik een pot Rumble Pit, win ik (woohoo) en krijg ik geen challenge complete. What's up with that!

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het schijnt te helpen als je naar profile > halo game settings gaat en daar één van de emblems kiest, maar er zijn best wat mensen waarbij het niet lekker werkt. Je krijgt de challenge trouwens al als je gaat zoeken naar een game, dus dan weet je snel of het wel of niet heeft gewerkt en hoef je niet eerst een potje te spelen.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, dat heeft inderdaad geholpen. Thanks! :b:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    klik

Dit was die pot van gister. Ik ontdek trouwens net dat je kunt zien waar de meeste kills op welke tijd zijn gemaakt. 3 Kills aan de andere kant van de lift, de rest allemaal bij de lift! 8)

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Altijd als ik goed begin dan gaat het daarna een stuk slechter. Ik begon vandaag met +20 met swat, daarna +9, +8, +2 en -1 en toen opeens weer +17 en +15. Dat potje waar ik in de min stond ben ik ook gequit, swat op cliffhanger _0/ Ik zie nu ook dat mijn andere teamgenoten hem wel hebben uitgespeeld met -15 en -16 en allebei maar 4 kills uiteindelijk. Goed dat ik er vroeg mee gekapt was en zelfs ik had al 10 kills.

Vage challenges trouwens vandaag. 10 assists en 10 kills in matchmaking en dan voor 100 en 200 credits, daar schiet je ook geen moer mee op, die van de file share compenseert het wel weer een beetje.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hebben ze speciaal gedaan voor jou. Nu schiet die 117 mil challenges wel op. :9

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die 117 mil challenge was gisteren al gehaald aangezien het nog een millimeter was en hij gister middag al was geupdate, dus het was niet echt nodig om er nu weer makkelijke challenges tegenaan te gooien.

19. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze nog heel ff wachten, moet nog 2 grades :+

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Eindelijk major \o/. Man o man, wat duurt dat lang :+.

Deel Deze Pagina