De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Schuifmechanisme is wel zeker degelijk.

Heb ook een G1 gehad(de mijn vader nu gebruikt) en werkt nog steeds perfect na 2 jaar.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het idd ook wel een nadeel, alleen weegt het niet op tegen alle voordelen van Vodafone(altijd bereikbaar etc, en in de winkels prima service) imo.
    En in 30 sec bellen kan je altijd nog meer zeggen dan in een smsje waar je dan evenveel voor betaald I guess.
    + tegenwoordig is de bel/sms verhouding 30/70 als ik zo naar m'n eigen verbruik en naar dat van mensen in m'n omgeving check.
    Toevallig laatst voor school nog een marktonderzoek over gedaan.

+Daarnaast is dronken een smsje sturen met een touch screen echt drama!8)

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Een veiligheidsmaatregel voor sommige geloof ik.:p

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor sommige wel ja I guess, maar voor mij helaas niet8)

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    wtf ontvang opeens geen smsjes op m'n mobiel..... Xperia x10 mini pro.. geen idee waar het aan ligt als iemand me smst ontvang ik het gewoon niet :/.. vage shit

edit: ik mis ook boven in beeld dat er staat "3G oid met 2 pijltjes"...
    edit 2: als ik iemand bel krijg ik opeens de smsjes binnen.. blijkbaar maak ik dan verbinding met het netwerk oid en ontvang dan pas de smsjes. Ik kan overigens niet gebeld worden.

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  6. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien krijg je wel gewoon helemaal geen smsjes :+

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Weet niet wat voor touchscreen jij hebt, maar ik kan er zelfs dronken goed mee overweg. In ieder geval net zo goed als die knopjes :9

Smsjes zijn ook redelijk overbodig geworden met whatsapp etc. waarmee je gratis berichten kan sturen.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe zelfs mijn internetbankieren zou me niet meer sturen bedoel je ;)
    Mensen die mij nu proberen te bellen krijgen meteen de voicemail.. en heb gereset naar systeeminstellingen. Als ik in een prepaid mobieltje flikker gaat ie wel gewoon over. Morgen maar eens langs bij vodafone winkel want dit slaat nergens op.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen QWERTY maar zo'n ABC, DEF, GHI, etc etc toetsenbord.
    Hoevaak ik wel niet perongeluk m'n T9 uitzet, naar cijfers/hoofdletters ga etc. één grote teringzooi. Nooit meer (zo'n) Touch screen.

Daarnaast is smsen nog lang niet overbodig gezien grotendeel v/d mobiel gebruikers geen telefoon heeft waar Whatsapp etc heeft.
    Wel zie ik dit de toekomst worden waardoor smsen of zal verdwijnen, of gratis gemaakt gaat worden.
    Of ze gaan natuurlijk geld vragen voor een service als Ping en Whatsapp.

10. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net een Hi student abonnement afgesloten.

Blackberry 9780 incl BB internet.

Eerste drie maanden geen kosten plus geen aansluitingskosten (standaard).

Ik krijg bericht zodra deze binnen is.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Zit net mijn mobieltje op NU.nl APP lees het volgende:

Hmm dan ben ik flink genaaid want hierdoor ben ik in september 40 euro eroverheen gegaan (steeds 0:04 seconde voicemail oid die minuut werd). En waarschijnlijk dus niet alleen ik.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal binnenkort wel gaan gelden voor nieuwe abbo's. Voor diegene die afgelopen maand een abbo hebben afgesloten zullen zich best zuur voelen.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan ben ik benieuwd of en hoe snel de providers zich hierop zullen aanpassen. Driemaal hoera voor Europa! \o/

14. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2.1 is uit voor de Mini en Mini Pro!

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Grml, krijg net een mailtje van Studentmobiel.nl dat de levering van de HTC Desire HD uitgesteld is.
    Ze verwachten rond week 46 te kunnen leveren.

Eerst zien, dan geloven.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook....mag dus wachten, maar heb hier lokaal mijn nummer opgegeven bij een telefoon zaak, hun verwachten hem deze week. Dus met beetje mazzel doe ik het gewoon in Eigen dorp :+

17. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    En ik heb de Desire Z binnen! Dé tering zeg, wat een geniaal toestel.. Ik kom van een HTC Hero, eerste dat me opvalt is het scherm. Prachtig, haarscherp, érg mooie kleuren, niks meer aan doen! Gewicht is ook prima. Wel tandje zwaarder, maar je voelt wel direct dat je een stuk kwaliteit in de hand hebt... Ding is ook bloedsnel, ik raas als een dolle door menu's, apps en games. Helemaal top! Toetsenbord is ook erg fijn..

Ik ben blij :D

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Congrats!!! Ik heb mijn hoesje ontvangen van de Desire HD! Ik heb nu de screen protector, hoesje. Maar nog geen telefoon :F:

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hehe, wachten is klote hè.. Hoorde dat ze vanwege de bouwkwaliteit nu elke keer worden uitgesteld..

Screenprotector begin ik overigens niet meer aan. Mijn laatste twee telefoons (SE Xperia X1 en HTC Hero) hadden geen protector, en waren na ruim een jaar intensief gebruik zo goed als nieuw.. Hero had ik niet eens een hoesje omheen.. Gewoon uitkijken dat je geen sleutels oid in dezelfde zak als de telefoon doet, en er gebeurt niks mee! Heb voor de Z nu een leren hoesje gekocht, meer als genoeg bescherming imho :) Meeste screenprotectors maken de foon er niet mooier op, worden stroef, zijn vingerafdruk-magneten en zijn praktisch onmogelijk om onzichtbaar aan te brengen...

Ieder zijn ding uiteraard, hehe, dingen zijn wel té duur om te laten bekrassen :thumbs:

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hoge kwaliteit screen protectors :+ En ik weet hoe je met zoiets om moet gaan :) Ik twijfel nog wel enigszins over de Z of HD. Hoe raar het ook klinkt...Ik ben zo anti slide (dont ask why, i just am) Maar toetsen dat ben ik gewoon gewend. Dus ik moet mezelf gewoon noodgedwongen touch laten typen! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina