Last house on the left (2009)
Aardig gedetailleerde uitleg, dus wil je niet echt spoilers...hop onto IMDB ff.
http://www.imdb.com/title/tt0844708/
Meisje gaat met haar familie een weekendje weg, naar een soort vakantiehuis in bos. Meisje besluit een vriendin op te zoeken die op dat moment aan het werk is, uiteindelijk belanden de twee bij een jongeman thuis om wat wiet te scoren. Lijkt allemaal goed te gaan...maar al gauw blijken ze op de verkeerde plaats te zijn op de verkeerde tijd. Vrienden (en vader) van de jongeman komen terug en dit blijken criminelen te zijn, waarvan één ontsnapte gevangene.
Zij realiseren dat ze de meisjes niet meer kunnen laten gaan, en dan volgt een soort kidnapping en het gaat al gauw van kwaad tot erger. Ik had echt zwaar medelijden met de meisjes en de manier waarop dingen gebeurden, het was absoluut 'disturbing' te noemen, het is maar een film maar het wist mij dusdanig te boeien dat ik het echt erg vond. Plus het feit dat dit soort vreselijke shit echt wel gebeurd natuurlijk.
Ze laten de meisjes achter, zoeken onderkomen in een dichtbijzijnd vakantiehuisje, HET vakantiehuisje. Uiteindelijk komen de ouders erachter en dan is het voornamelijk een 'revenge-flick' maar wel verdomd goed.