waarom hebben ze van de shotgun een primary weapon gemaakt hij heeft short range en een shotgun en een pistol vind ik maar vreem
dat hebben campertjes zoals jij dus er zelf van gemaakt lekker rondlopen met een sniper en een shotgun claymore neer zetten je hoort click en gaat met een shotgun bij de deur opening zitten met een AA-12
Omdat hij veel te krachtig is als secondary. Was een van de grotere ergenispunten bij de community bij MwII, vond het meer dan een verstandige keuze
Precies, het gaat om je houding van 'oh het geld is niet van mij maar van mijn ouders dus dan boeit het niet' Om maar niet te spreken over die enorme hoeveelheid spelfouten in zo'n korte zin.
Omdat het zo unbalanced als een pest is. Snipers bijv. konden zo nóg makkelijker zichzelf verdedigen. Daarnaast... What's the big deal anyway ; Meestal ruil ik mijn secondary in zodra ik iemand heb gedood. Free guns and ammo
Ik heb altijd van de .44 gehouden in MW2, hoge damage en nauwelijks terugslag. + je pakt hem razendsnel, want als ik secondaries gebruik is het wel om nog iets achter de hand te houden als ik moet herladen.
ja dat wel en op hardcore akimbo g18 niet te stoppen maar moet dan wel scavenger of ik gebruik de desert eagle alleen dan pak ik nooit akimbo te onprecies
Standaard Famas ( Hgraphic + FMJ) en Raffica (akimbo + FMJ). Wel jammer dat shotgun primary is geworden, maar ook wel logisch anderzijds.
Ik gebruik regelmatig potjes alleen de Spas-12 op de wat kleinere mappen en dan 60+ kills halen. Dat is echt pure fun, is er zover bekend ook een shotgun met de zelfde range als de Spas-12 in BO?
De range zal denk ik weer zo worden als in WaW en Cod 4 of nja dat hoop ik! Dan vergt het weer zoiets als een klein beetje skill. Shotguns waren in zowel cod4 als in Waw echt super tof om te gebruiken en ben echt blij dat ze weer als primary terug zijn.
De Spas zit er toch gewoon weer in? Range is afwachten maar ik verwacht niet dat hij veel minder zal zijn. Zou raar zijn als ze de shotgun's zouden nerfen terwijl je ze alleen als primary kan pakken.
Staan hier op maar site is ff down http://blackops.digitalwarfare247.com/ komt zo wel weer up denk ik.
killstreak Gunship is wel heel erg vet . Je kan gewoon een Apache helikopter besturen . Dat ding heb selfs Missiles . Black Ops is nog n00b friendly dan MW2. Je kan ook costume killstreaks aan zetten , dan kun je na een kill al de Gunship krijgen . Dat geld trouwens voor alle killstreaks .
Ik nam als secondary bijna altijd de raffica. Heeeeerlijke secondary. Beetje newbie wellicht gezien de burst maar ach. Kon er praktisch mee snipen .44 vond ik persoonlijk niet echt lekker schieten. But then again, Ben sowiesow niet echt van de handguns. Like I said, óf een raffica óf ik jat wel een andere gun Maar ben benieuwd hoe de secondaries gaan aanvoelen @ BO. We zullen het gauw genoeg merken Met een bééééétje geluk heb ik hem morgen al. Ga er niet vanuit (kan het alleen maar mee vallen) maar als het wel zou lukken (net als met MW2 vorig jaar ) zou het wel gaaf zijn natuurlijk.