1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. soulshot

soulshot Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hebben ze van de shotgun een primary weapon gemaakt hij heeft short range en een shotgun en een pistol vind ik maar vreem

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dat hebben campertjes zoals jij dus er zelf van gemaakt
    lekker rondlopen met een sniper en een shotgun
    claymore neer zetten je hoort click en gaat met een shotgun bij de deur opening zitten met een AA-12 :+

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat hij veel te krachtig is als secondary.
    Was een van de grotere ergenispunten bij de community bij MwII, vond het meer dan een verstandige keuze

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het gaat om je houding van 'oh het geld is niet van mij maar van mijn ouders dus dan boeit het niet' :F:

Om maar niet te spreken over die enorme hoeveelheid spelfouten in zo'n korte zin.

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het zo unbalanced als een pest is. Snipers bijv. konden zo nóg makkelijker zichzelf verdedigen.

Daarnaast... What's the big deal anyway ; Meestal ruil ik mijn secondary in zodra ik iemand heb gedood. Free guns and ammo :+

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd van de .44 gehouden in MW2, hoge damage en nauwelijks terugslag. + je pakt hem razendsnel, want als ik secondaries gebruik is het wel om nog iets achter de hand te houden als ik moet herladen.

7. soulshot

soulshot Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wel en op hardcore akimbo g18 niet te stoppen maar moet dan wel scavenger of ik gebruik de desert eagle alleen dan pak ik nooit akimbo te onprecies

Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard Famas ( Hgraphic + FMJ) en Raffica (akimbo + FMJ). Wel jammer dat shotgun primary is geworden, maar ook wel logisch anderzijds.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeven die noobs niet steeds naar hun secondairy meer te switchen als ze dood gaan ;)

10. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik regelmatig potjes alleen de Spas-12 op de wat kleinere mappen en dan 60+ kills halen. Dat is echt pure fun, is er zover bekend ook een shotgun met de zelfde range als de Spas-12 in BO?

11. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    De range zal denk ik weer zo worden als in WaW en Cod 4 of nja dat hoop ik!
    Dan vergt het weer zoiets als een klein beetje skill. Shotguns waren in zowel cod4 als in Waw echt super tof om te gebruiken en ben echt blij dat ze weer als primary terug zijn.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Spas zit er toch gewoon weer in? Range is afwachten maar ik verwacht niet dat hij veel minder zal zijn. Zou raar zijn als ze de shotgun's zouden nerfen terwijl je ze alleen als primary kan pakken.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Spas mag van mij best wel dezelfde range hebben nu, aangezien shotguns toch primary zijn

14. soulshot

soulshot Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat de sniper attachements zijn en wat kan je alle maal als secondary

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Staan hier op maar site is ff down http://blackops.digitalwarfare247.com/ komt zo wel weer up denk ik.

16. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    killstreak Gunship is wel heel erg vet . Je kan gewoon een Apache helikopter besturen . Dat ding heb selfs Missiles . _O_

Black Ops is nog n00b friendly dan MW2.
    Je kan ook costume killstreaks aan zetten , dan kun je na een kill al de Gunship krijgen . Dat geld trouwens voor alle killstreaks .

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar die tellen niet meer voor stats.

18. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nam als secondary bijna altijd de raffica. Heeeeerlijke secondary. Beetje newbie wellicht gezien de burst maar ach. Kon er praktisch mee snipen :+

.44 vond ik persoonlijk niet echt lekker schieten. But then again, Ben sowiesow niet echt van de handguns. Like I said, óf een raffica óf ik jat wel een andere gun :+

Maar ben benieuwd hoe de secondaries gaan aanvoelen @ BO. We zullen het gauw genoeg merken :)

Met een bééééétje geluk heb ik hem morgen al. Ga er niet vanuit (kan het alleen maar mee vallen) maar als het wel zou lukken (net als met MW2 vorig jaar :+) zou het wel gaaf zijn natuurlijk.

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, als het een private match is, wat maakt het uit?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

Deel Deze Pagina