1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, erg leuk :+

    Of als je een bolt-action rifle had, kon je gewoon het beste je pistol pakken (en na 7 schoten was die dan leeg, dan was je alsnog genaait:9).

    Maar die honden komen toch niet terug hè?
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je net liep waar die honden uit de muur kwamen was je al kansloos. Grappig dat ze je soms gewoon voorbij liepen. De honden hadden een target zodra ze de map binnen kwamen.

    Ja dat is een 11 kill streak.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In BO schijnen de honden alleen af te komen op mensen die schieten. Ben benieuwd hoe dat dan zit als je silencer + cold blooded hebt
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Coldblooded heeft toch niks met schieten te maken? En als ze op schieten afkomen lijkt me niet dat een silencer zal helpen. Of ze moeten op geluid afkomen.
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen. Ik was van plan dit spel links te laten liggen. Ik vond de multiplayer teaser dan ook alles behalve tof eruit zien.

    Nu ziet het er toch best tof uit met alle fixes, nieuwe dingen en vooral die Wager matches. Ik heb sterk het idee dat ze hebben geprobeert alles te fixen wat fout was in Modern Warfare 2.

    Alleen vind ik de killstreaks, met name de bestuurbare wagen niet zo tof...

    Mensen die hem hier al hebben gespeelt, zoja speelt hij een beetje lekker zoals MW2 (qua controlls, snelheid van alles)?
    Aangezien WaW natuurlijk heel wat anders speelde dan MW 1/2. :)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben meer naar de fans geluisterd. Ik was voorheen geen fan van Treyarch. Vond WaW erg tegen vallen. Lijkt erop dat ze het nu beter voor elkaar hebben. Is natuurlijk ook iets makkelijker met een voorganger die zo ongebalanceerd was.
     
  7. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gespeeld, vind hem iets tegenvallen, het is zoals eerder gezegd de engine van WaW. Het speelt daarom ook als WaW. Ik vind dit een nadeel ben meer een fan van MW2.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    SP speelt heel soepel qua controls en framerate, het ziet er grafisch wel ok uit, en de wapens lijken ook beter gebalanceerd dan in MW2.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik hoopte toch op de engine van MW2. Ik vond die altijd wel lekker.
    Ik heb WaW nooit zóveel gespeelt. Heb alleen een flink aantal uur zombies afgeschoten bij een vriend. :p
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Grafisch ziet het er top uit.
    MP voelt echt als WaW, dat is dus een dikke pluspunt. :D
     
  11. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het verschil met de engine van waw en mw2? ik heb waw namelijk niet online gespeeld
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik absoluut niet zeggen, sommige explosies zagen er echt waardeloos uit. Voor de rest is het ongeveer gelijk aan MW2.
     
  13. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Sommige geluiden zijn ook het zelfde als WaW
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    WaW is iets trager en iets statischer. Veel meer verschil heb ik er niet in gezien.
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar. MW2 is idd de snelste cod tot nu toe. Moet je voor de grap eens CoD 4 erin proppen dan denk je echt "traaaaaaaag".

    Maar als ik de beelden zo allemaal zie lijkt het meer op MW2 qua gameplay/snelheid als op WaW. Maar goed, we zullen zien. Tot nu toe zit alles er tip toppie uit :thumbs:
     
  16. fernandes24

    fernandes24 Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de snelheid van MW2 helemaal niks,dus als het wat trager is is dat een pluspunt voor mij.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in.
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand iets over de lig trukje in WaW zit dat er nog in? dat vond ik zo hinderlijk hoe snel dat kon daar was echt niet te volgen...
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond het tempo van MW2 wel lekker, heb het idee dat BO iets trager is. Ben benieuwd hoe het uitpakt want op diverse fora zeggen mensen dat de maps echt groot zijn.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik de filmpjes zo zie zijn de maps groter dan ooit. Vond dat het grote pluspunt toen WaW uit kwam. CoD4 had altijd van die kleine maps.
     

Deel Deze Pagina