Ja, erg leuk Of als je een bolt-action rifle had, kon je gewoon het beste je pistol pakken (en na 7 schoten was die dan leeg, dan was je alsnog genaait). Maar die honden komen toch niet terug hè?
Als je net liep waar die honden uit de muur kwamen was je al kansloos. Grappig dat ze je soms gewoon voorbij liepen. De honden hadden een target zodra ze de map binnen kwamen. Ja dat is een 11 kill streak.
In BO schijnen de honden alleen af te komen op mensen die schieten. Ben benieuwd hoe dat dan zit als je silencer + cold blooded hebt
Coldblooded heeft toch niks met schieten te maken? En als ze op schieten afkomen lijkt me niet dat een silencer zal helpen. Of ze moeten op geluid afkomen.
Ik moet zeggen. Ik was van plan dit spel links te laten liggen. Ik vond de multiplayer teaser dan ook alles behalve tof eruit zien. Nu ziet het er toch best tof uit met alle fixes, nieuwe dingen en vooral die Wager matches. Ik heb sterk het idee dat ze hebben geprobeert alles te fixen wat fout was in Modern Warfare 2. Alleen vind ik de killstreaks, met name de bestuurbare wagen niet zo tof... Mensen die hem hier al hebben gespeelt, zoja speelt hij een beetje lekker zoals MW2 (qua controlls, snelheid van alles)? Aangezien WaW natuurlijk heel wat anders speelde dan MW 1/2.
Ze hebben meer naar de fans geluisterd. Ik was voorheen geen fan van Treyarch. Vond WaW erg tegen vallen. Lijkt erop dat ze het nu beter voor elkaar hebben. Is natuurlijk ook iets makkelijker met een voorganger die zo ongebalanceerd was.
Ik heb hem gespeeld, vind hem iets tegenvallen, het is zoals eerder gezegd de engine van WaW. Het speelt daarom ook als WaW. Ik vind dit een nadeel ben meer een fan van MW2.
SP speelt heel soepel qua controls en framerate, het ziet er grafisch wel ok uit, en de wapens lijken ook beter gebalanceerd dan in MW2.
Ah ik hoopte toch op de engine van MW2. Ik vond die altijd wel lekker. Ik heb WaW nooit zóveel gespeelt. Heb alleen een flink aantal uur zombies afgeschoten bij een vriend.
Dat zou ik absoluut niet zeggen, sommige explosies zagen er echt waardeloos uit. Voor de rest is het ongeveer gelijk aan MW2.
Dat is wel waar. MW2 is idd de snelste cod tot nu toe. Moet je voor de grap eens CoD 4 erin proppen dan denk je echt "traaaaaaaag". Maar als ik de beelden zo allemaal zie lijkt het meer op MW2 qua gameplay/snelheid als op WaW. Maar goed, we zullen zien. Tot nu toe zit alles er tip toppie uit
Weet iemand iets over de lig trukje in WaW zit dat er nog in? dat vond ik zo hinderlijk hoe snel dat kon daar was echt niet te volgen...
Vond het tempo van MW2 wel lekker, heb het idee dat BO iets trager is. Ben benieuwd hoe het uitpakt want op diverse fora zeggen mensen dat de maps echt groot zijn.
Als ik de filmpjes zo zie zijn de maps groter dan ooit. Vond dat het grote pluspunt toen WaW uit kwam. CoD4 had altijd van die kleine maps.