Je weet toch wel dat die gasten niet zeiken om te dure kaarten of te dure reizen? Wie is er nou de achterlijke supporter.... Als de cl kaarten €250,- loop je al te mierenneuken dat het te duur is terwijl die gasten dat gewoon neerleggen.
Je noemt mij achterlijk? Ík ben niet degene die de spelers staat uit te schelden, of het stadion kapot maakt. Dán ben je een achterlijke supporter. Gedrag heeft niets te maken met geld. Respect dat ze dat betalen en daar naar toe gaan hoor, maar je moet je wel enigszins gedragen.
Als jij denkt dat de hoogte van de prijs van een kaartje en of je wel of niet bereid bent om dat ervoor neer te leggen een vrijbrief is om je zo te mogen gedragen ben je zelf achterlijk. Ongelooflijk zeg.....
Je weet niet eens wat er daarvoor allemaal gebeurd is in Auxerre man. En die spelers moeten niet vergeten dat die gasten er iedere wedstrijd staan. Dan is het een kleine moeite om je supporters te bedanken dat ze aanwezig zijn, maar meneer ''twitter koning'' Van der Wiel voelde zich daar weer te goed voor. Na zo'n aanfluiting die die gasten gezien hebben vind ik zo'n reactie terecht. Dat met die stoeltjes snap ik ook wel als je weet wat er daarvoor allemaal in Auxerre en bij de ingang van het vak gebeurd is.
Mwa, dat van die stoeltjes vind ik gewoonweg debiel, maar dat de spelers worden uitgejouwd is zeer begrijpelijk door supporters die zoveel geld en tijd erin steken en al weken achter elkaar kutvoetbal van het laagste niveau te zien krijgen. Enige jammere is dat bijvoorbeeld alleen Suarez er niks aan kan veranderen als niemand kan passen. Maar als er iemand drama is en zijn mond moet houden is het wel vdWiel.
ik kan me nog herinneren dat bij de eerst CL wedstrijd deze supporters (daar van uit gaan dat dit mensen zijn uit vak410) ze pas na een 5 minuten binnen kwamen met vuurwerk en het op dat moment eigenlijk een beetje voor de rest van de supporters (me included) hadden verpest, aangezien de wedstrijd werd stilgelegd. Zij waren diegenen die het hardste liepen te klagen dat de kaartjes te duur waren. dus wat jij zegt in een beetje onzin.
Aanstekers, Sigaretten, Vlaggen, Bandieri's, etc. Veel gezeik met die franse politie die loopt te provoceren. @Lizzaa: 1 minuut stil leggen en daardoor is je wedstrijd gelijk verpest?
Zijn wel meer dingen gebeurd: Stelletje schijt-Fransen, kutvolk. Terecht dat Ajax het bij de UEFA heeft gemeld.
Sigaretten inleveren en Bier gejat? wat een kutstreek.. zijn ze daar in Auxerre nog steeds een beetje paranoide omdat het destijds met de Feyenoord supporters uit de hand liep? (Wat volgens mij kon gebeuren omdat ze toen zelf helemaal NIETS aan veiligheid of begeleiding hadden gedaan)
Okee nu heb ik er meer begrip voor, vind alsnog dat je niet de stoeltjes moet slopen maar kan het wel goed begrijpen dat je echt enorme schijt aan die kut Fransen hebt.. De tering zeg wat een idioten.
Gelukkig weet ik dat jij 1 keer in de zoveel jaar naar je club gaat dus heb ik er nog een beetje begrip voor dat je zulk gedrag niet snapt.
Jammer genoeg weet je dus niet zoveel over mij, maar dat terzijde want daar gaat het helemaal niet over, dus je hoeft ook niet meteen aanvallend naar mij te doen hoor! Ik vind je gewoon altijd een kneus als je andersmans spul kapot- of kwijtmaakt. Als je dat in een fucking stadion doet, vind ik je gewoon een debiel. Alleen het mollen van de stoeltjes vind ik debiel, de rest vind ik niet erg. Ze speelde ook niet goed, dus konden ook gewoon staande ovatie verwachten. Snap dat allemaal wel hoor.
Een beetje kort door de bocht antwoord van mezelf inderdaad. Persoonlijk vind ik zelf het wel leuk dat die spullen van die kut fransen kapot zijn gemaakt. Helemaal na dat provocerende gedrag van die gasten. Snap ook wel dat sommige dat niet vinden.
Toch wel jammer. Speelde nooit echt constant maar had soms wel geniale momenten. Ik ben echt benieuwd waar die jongen dan heen zal gaan. Hopelijk nog wel in de winterstop zodat we er nog wat geld voor kunnen krijgen. In ieder geval nu dus de tijd om Suljemani in de basis te laten starten en Urby op de bank als back-up van Suljemani. Ook als er iets met Anita is Urby niet meer op zijn plaats zetten maar Blind. Kunnen die andere jongens meteen wennen aan een plek in de basis in plaats van Urby.
Jij bent ook niet degene die daar staat, die er voor leeft en daar enigszins waarde aan hecht. Mischien dat je dan volgende keer lekker thuis kunt blijven? Lekker op de bank met wat te drinken erbij! En foei hé! Volgende keer ook niet meer mee zingen dan want dat zijn die grote boze jongens. Mwa, mischien moet je je er dan maar niet mee mixen en lekker vanaf de kant blijven brullen. Als je dit nog snapt weet ik het ook niet meer. Oh, en over die stoeltjes, die knappen al als je er op gaat staan. Als je de ontlading ziet bij de goal.... 1 + 1 = 2
Ach gossie, werd de wedstrijd een minuutje stil gelegd? Is toch gaaf allemaal vuurwerk en alles er om heen. De gemiddelde Ajax supporter is gewoon bioscooppubliek en gaan zeuren als er wat spectaculairs gebeurd. En ik begrijp best dat er wat frustratie is. Alleen zou ik het niet zo snel die spelersgroep zo afzeiken. 2 jaar geleden hadden we 8 wedstrijden op rij verloren, dan had ik vast elke wedstrijd de spelers verrot moeten schelden? En het word tijd dat Ajax hetzelfde mee gaat maken als Feyenoord. Als je ziet hoe ze daar nog er achter staan is toch wel mooi om te zien. Bij Ajax verliezen ze in de CL en gaan gelijk de spelers uitschelden. Losers.