Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn tricks komen me wel erg bekend voor, maar dan wel een veel betere versie...:F:

2. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf jaren gebasketbalt bij New Stars Nieuwegein. Ben uiteindelijk gestopt omdat ik het te druk kreeg met school en werk. Mis het wel soms moet ik zeggen. Maar heb het nu gewoon nog steeds te druk om opnieuw te beginnen. Vind mijzelf ook te oud om weer in te stromen. Nu gooi ik alleen nog wel eens een balletje op mijn werk maar verder ook niet. Woon nu voor een tijdje op Aruba. Dat heeft als voordeel dat ik NBA kan volgen op ESPN, TNT. Vrijdag nog Magic tegen Heat gezien. Orlando Magic is altijd mijn club geweest. Vooral in de periode Penny Hardaway, Shaquille O’neal.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil serieus dit jaar gaan dunken. Ben nu 1.90 en kan de ring aanraken. Heb alleen geen idee hoe ik mijn vertical leap kan verhogen, ik doe het niet alleen voor het dunken. Maar ook om meer rebounds te kunnen pakken.

Iemand enig idee?

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Springen, hoger springen, nog hoger springen?

6. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf 1.85, als ik goed warm ben kan ik de ring makkelijk pakken. Ik mis ook alleen die extra 5/10 cm om die bal er nog overheen te krijgen.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Geen idee eerlijk gezegd.
    Ben zelf 1,94 en kan af en toe dunken. Ik denk altijd dat het vanzelf wel beter wordt. Er bestaan trouwens wel van die bandjes met gewichtjes die je om je enkel kunt doen waardoor je iets zwaarder wordt. Als je die een tijdje draagt schijnt dat je sprongkracht ook te vergroten.

8. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Air Alert, shit werkt wel maar je moet zware discipline hebben want het programma duurt 'lang' en is vrij intensief, zeker naarmate je verder komt.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik toevallig ook, maar hoor berichten dat dit super slecht voor je enkels zelf zijn. Ook zijn er tegen strijdige berichten over wanneer deze nou te dragen etc!

10. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik zou persoonlijk ook niet voor gewichten gaan. Je lichaam krijgt al voldoende klappen te verduren bij het beuitoefenen van sport, zeker bij basketbal op een beetje serieus niveau. Daarom kun je je beter op bepaalde trainingsprogramma's richten denk ik, die richten zich veelal op je lichaam in z'n geheel, het lijkt me dat met gewichten bepaalde onderdelen van je lichaam overbelast raken.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Air Alert schijnt ook slecht voor je knieen te zijn...
    Point is: Wat je ook doet om je sprongkracht te vergoten, het is altijd belastend voor spieren en gewrichten.

12. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Kan ik me absoluut iets bij voorstellen, ik denk dat de ideale manier gewoon geleidelijk aan en structureel te trainen.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag één van de zware trainingen gezien. Mag van mij wel vaker. Ik merk dat ik aan het verbeteren ben en ook meer 'mijn ding' aan het doen ben. De drang is zeer groot om ook op donderdag te trainen. De trainingen op donderdagen schijnen beter en zwaarder te zijn. Iets wat ik graag wil meemaken en deel van uit wil maken. Achja, ik moet eerst wat dingen veranderen om zover te komen. Het staat vast dat ik op donderdagen ga trainen (van mezelf), maar nu moet het nog zo snel mogelijk...

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Een vette foto van Blake Griffin's eerste NBA punten...een alley-oop dunk. Goed begin!

15. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Dope foto! Dope schoenen heeft hij ook trouwens! Waar spelen jullie op? Ik heb momenteel twee paar, één om op te trainen en één voor wedstrijden. Ik train op een paar Nike Hyperfuses en het andere paar is een paar Nike Hyperizes (All Star 2010 West Edition).

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hele oude And 1's, waarvan van 1 schoen de veters kapot zijn.
    Ik moet echt nodig nieuwe schoenen, ik loop nu echt op ghetto schoenen.
    Weet iemand een plek voor chille bbal schoenen?

17. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Het ligt heel erg sterk aan wat je wil. Nike is best wel sterk bezig met basketbalschoenen, kijk maar naar de Kobe lijn (waarbij de lage V's het erg goed doen), de LeBron lijn en modellen als de Hyperdunk en de Hyperfuse. Steeds meer technische schoenen, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van lichte materialen zoals flywire.

Je zou dus eens bij de Nike store kunnen gaan kijken, maar ik raad je absoluut het web aan, Ebay, eastbay.com, rmkstore.com etc..

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Black Stars Jongens U18 1 BV Wyba Jongens U18 2 't Gastland 65 - 45

Black Stars Jongens U18 1 SV Twello Jongens U18 1 't Gastland 39 - 80

Ik speel bij het Wyba team. Powerlines snapte het niet, eens kijken wat andere mensen denken :+

Shit zeg, gaat moeilijk worden.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wist ik veel dat je met ''GG @ wedstrijd morgen'' je eigen wedstrijd bedoelde :eek:. Zoiets zeg je meestal tegen anderen. Na kerstvakantie begin ik met me wedstrijden, ik heb er zin in :D.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah, succes.
    Bij zulke wedstrijden kun je jezelf altijd wel mooi testen, kijken hoe goed je persoonlijk eigenlijk bent op dit moment.
    Vooral in vergelijking met de rest van je team.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina