De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rot toch lekker een eind op met je sektarische gelul kerel. Ik bepaal zelf wel wie ik waarop veroordeel en ik laat me helemaal niet door mensjes zoals jij de les lezen omdat je denkt dat je je verheven voelt boven andere supporters als sympathisant of medeplichtige van dit soort idioten.

Ik word zo kotsmisselijk van dergelijke 'echte supporters' altijd.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Fransen hebben sowieso een handje ervan om te provoceren en ongelofelijk dom te handelen. Remember Nancy? Vind't trouwens belachelijk dat ze na een verlies uit in de Champions League al hun eigen spelers gaan uitfluiten/uitschelden :emo: Maar toch respect voor die gasten, reizen toch hun eigen team overal achterna, jammer genoeg krijgen wij de kans daar niet voor.

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat er nu alleen mis is op dat filmpje? Maar ach, blijf maar lekker verder roepen zo op het internet, doe het dan in het stadion, of voel je je daar ook boven iedereen verheven die een keer wat zegt.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin. Ik ben al een aantal keer in het nieuwe stadion van ADO geweest, en de stoeltjes (in het uitvak iig) en daar pleuren de stoeltjes al uit elkaar als je er op gaat staan. Heb daar zelf ook al een keer een stoeltje kapot getrapt, even een moment van frustratie kan dat gebeuren. In ieder ander stadion kan dat gewoon, niks aan de hand. Alleen in Den Haag vliegen de stoeltjes dan in de rondte. Weet niet of ze er al wat aan gedaan hebben, maar het was, ook bij Feyenoord zelf, een bekend probleem. Ik heb geen idee of dat in Frankrijk ook zo was, maar je reactie is wel erg kort door de bocht.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt een oordeel over mij klaar als supporter zonder dat je überhaupt weet hoe ik mijn club support en je suggereert dat de ene manier van supporten beter is dan de ander.

Ik heb tien jaar in de Arena gezeten en er is niks mis met mensen die kritisch of gefrustreerd zijn of vol passie hun club aanmoedigen en achterna reizen (sterker nog: fantastisch!), maar zo lomp stoelen kapot schoppen, stoer lopen doen over het stadion in de fik steken en dergelijk gewouwel komt m'n strot uit. Helemaal als dergelijke figuren zich dan een 'echte supporter' noemen omdat ze zoveel geld in hun cluppie steken (en dan heb ik het nu dus niet meer specifiek over jou).

De aannames die jij doet omdat ik kritiek heb op die idioten doen me kotsen. Het is precies dat 'wij/zij' idee wat supporters scheidt waar ik keihard op kots.

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  6. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ben het eens met Nerazzurri

Al dat gewauwel over de zogenaamde echte supporters enz. Echte supporters steunen hun club en helpen hun club, en gaan niet de boel vernielen/verzieken.
    Dat ben je gewoon een debiel.

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom noemen jullie het altijd de ''zogenaamde echte supporters''?
    Wat is in jullie ogen dan een echte supporter?

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die bestaat niet.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dus volgens jou kan een hooligan nooit een echte supporter zijn?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vast ook wel , maar ik ben het wel met ze eens dat die mensen wel op een verkeerde manier hun steun laten blijken. En bij sommigen twijfel ik wel of ze niet gewoon komen "supporten" om een excuus te hebben om te rellen

Er zij betere manieren om je club te steunen en er zijn meer beschaafde manieren om je frustratie te uiten.

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb je goeie argumenten.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben het met je eens dat je je club op een betere manier kunt steunen. Maar ik vind niet dat iemand die dingen sloopt, of dat er met de tegenstander word afgesproken om te knokken, geen echte supporter is.

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het woord 'hooligan' is dan meer op zijn plaats.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hooligans kunnen zeker echte supporters zijn hoor.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sowieso wat ongepast om te gaan oordelen of iemand een 'echte' supporter is of niet. Iedereen heeft zijn eigen manier van supporten.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ze hebben alles aangepast, zie iig nooit meer stoeltjes vliegen in het uitvak. Wij hadden op Midden Noord een ooievaar maar dat was die na 1 jaar niet meer. Ze vlogen er echt veelste makkelijk af. Gelukkig zit alles nu stevig vast :)

En om ff op die discussie over wanneer je een echte supporter ben of wanneer niet. Dat is natuurlijk moeilijk vast te stellen. Ik maak altijd onderscheid tussen supporters(mensen die de club steun geven in het stadion) en fans (mensen die een liefde voor een club hebben maar geen support geven doordat ze achter de tv zitten).

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Waarom zou je onderscheid maken tussen supporters?

Ik ben een supporter van Ajax, maar heb de tijd en het geld niet om elke week naar Ajax toe te gaan. Echter koop ik elk jaar 1 of 2 shirts, probeer zoveel mogelijk te kijken en heb net zoveel wedstrijdspanning als iemand in het stadion.

Echter snap ik je beweegredenen niet als je dingen gaat lopen slopen omdat je gefrustreerd bent. Doe je dat dan ook in het dagelijks leven?

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he niet weer een discussie over supporters vs echte supporters

:F::F::F:

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent een fan.

20. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb je de wedstrijd gezien? totaal geen inzet ik vind de reactie logisch deze supporters gaan altijd mee na uitwedstrijden, helemaal an fucking frankrijk voor zon schijt wedstrijd en nog verliezen ook en dan ook niet bedanken en dan nog gebaren gaan maken na je eigen supporters!?!?!
    Sommige ajax spelers zijn verwende nesten met hun dikke (gratis) mercedes onder hun kont plus een salaris in de miljoen maar voetballen ho maar!!!
    wij hebben in nederland misschien wel de beste basis elf maar inzet ho maar. kijk eens naar utrecht winnen van celtic gelijk tegen liverpool dat komt niet omdat ze zo goed zijn nee maar dat is INZET!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina