De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zou Marcelo al worden!

2. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    En dan natuurlijk PSV, Feyenoord en Twente en pak em beet NAC. Vakkie 423 x minimaal € 30 = 120 euro. Nou, verdubbel dat en je hebt je seizoenskaart voor 4x zoveel wedstrijden. Daarnaast heb je echt enorm veel wedstrijden die niet op zondag zijn.

Dit seizoen nog alles thuis geweest behalve Roda want toen was ik op Decibel. daarvan heb ik mischien 1 of 2 x op zondag in de Arena gezeten. Tijd & geld zijn geen excuus, het gaat er gewoon weg om om je priorieten te leggen.

Wil jij liever niet een andere dag werken om op zonda naar Ajax te gaan doe je dat lekker niet, dat is je eigen keus. Maar dan moet je je niet achter excuses verschuilen van te duur of geen tijd. Zelf kom ik elke wedstrijd vanuit Zeeland en dat is zeker geen pretje, vandaar ook dat er gewoon mensen afhaken. Niet erg, maar geef dan gewoon toe dat je dat niet wilt.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Flikker toch lekker op man, ik ga lekker m'n baan opgeven voor een seizoenskaart..

Ik kan geen andere dag werken want daar is geen ruimte voor, voor die overige 2 dagen die ik niet werk zijn al andere mensen en er is dus gewoon geen ruimte voor dan.

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, daar is toch niks ergs aan? Jammer dan, maar waar een wil is is een weg.

Maten van mij zitten ook te twijfelen omdat zoiets gewoon enorm veel tijd kost, en dat je er vaak aan "vast" zit.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want iedereen heeft genoeg geld om aan een seizoenskaart te spenderen? Wat een onzin. Ze kunnen er andere dingen voor opzij zetten, maar dat vind ik niet echt reëel.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En gelijk heeft 'ie.. :mad:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geef jij eens de definitie van een echte supporter dan. En vertel er meteen even bij waarom mensen die niet aan die criteria voldoen geen echte supporters zijn.

Goeie argumenten :thumbs: Definieer ook meteen even 'fan'.

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me er altijd al over verbaasd dat Ajax Chadli niet nam. Die schitterde wekelijks bij AGOVV. In de Jupiler League ja, maar toch... je zag dat hij talent had. Voor die paar ton kun je de gok wel nemen toch.

Van dat beleid van Ajax wordt je ook niet veel wijzer.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Chadli een echte buitenspeler noemen, dat is-ie dus totaal niet. Mertens vind ik meer een nummer 10, al doet hij het ook goed op de flanken.

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  10. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft fcdanny toch al gedaan!8)

11. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Chadli zou niet zo spelen bij Ajax als die nu bij Twente speelt.
    Bij Ajax moet je er vanaf het 1ste moment staan bij Twente kan je zo'n speler rustig brengen en zelfs als die een slechte wedstrijd speelt laat je hem staan.
    Bij Ajax zou je 1 of meerdere wedstrijden gelijk gewisseld worden.

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De ene keer hoor je dat Ajax een slecht beleid heeft omdat ze maar alles kopen en de jeugd geen kans geven (aanvallers dan) en de andere keerhoor je weer (achteraf) dat ze deze hadden moeten kopen. Denk dat mertens en chadli evenveel potentie hebben als sarpong, sulejmani en jozefzoon

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Chadli trekt alleen maar naar binnen, is geen buitenspeler. Je moet eens kijken hoe vaak hij gewoon in het centrum staat, ook gister weer bij de 1-1 staat hij helemaal naar binnen toe. Bij Ajax zou deze man de nodige kritiek krijgen. Ik word er zo moe van dat iedereen nadat een speler een paar keer scoort gelijk gaat roepen dat Ajax een kutbeleid heeft omdat ze hem niet gehaald hebben...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar Mertens hadden ze wel mogen kopen van mij hoor.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Om bij het onderwerp te blijven:

En gelijk heeft ie.

_0/ Emanuelson. Verkoop hem maar in de winterstop..

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik word een beetje moe van die man, kan hij niet stoppen met columns schrijven? :emo:

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij weet anders precies te verwoorden wat er op dit moment fout is bij Ajax.

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het wel eens met de woorden van Cruijff hij legt precies de vinger op de plek waar het nu fout gaat, het wegtrappen van de trainer heeft geen zin want dan begin je weer vanaf 0 en daar schiet je ook niets mee op. Zorg eerst dat de juiste poppetjes op de juiste plaats komen te staan en vanuit daar verder bouwen.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Om vervolgens op zijn borst te kloppen omdat hij het goed heeft.

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat Cruijff zich amper heeft vertoond nadat van Basten hem de deur wees op het gebied van de jeugdopleiding.
    Een beetje rationeel mens had de ideeën van Cruijff ook later doorgevoerd dan Cruijff destijds zelf voorstelde.

Vervolgens uit hij zich de afgelopen jaren puur door middel van zijn colums.
    Ik denk dat iemand als Johan Cruijff dit niet hoeft te doen. Een icoon als Johan Cruijff kan een goed gesprek aangaan met het bestuur, een icoon als Johan Cruijff kan als onafhankelijk adviseur een advies geven aan het bestuur. Een icoon als Johan Cruijff kan een goed gesprek aangaan met Martin Jol. Een icoon als Johan Cruijff zou dan pas i.m.o. kunnen zeggen: "Zie je wel?"

Daar heeft Johan Cruijff de Televaag niet voor nodig.....

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina