Dat dus. Maar je kun niet inene sneller levelen of wat dan ook. XP punten blijven gewoon bestaan. Sommige (lees, praktisch alle) wapens kun je pas op latere levels unlocken en dán pas kopen. Daarnaast betalen de contracts niet zo heel goed uit moet ik zeggen. De hoogste aantallen die ik heb gezien zijn 2000 cod points en 2000XP punten (@ level 25 nu, dus wellicht dat die later dan natuurlijk hoger worden).
Als je dan bedenkt dat een red dot sight, acog etc. ongeveer 2000 cod points kost, een perk 2000 en een pro perk 3000 dan ga je al snel door je cod points heen
Máár, Je kunt wel al alle perks, emblems, attachments and so on al kopen. Maar je hebt geen beduidend hoger voordeel t.o.v. de rest als je toevallig meer cod points hebt.
Wat betreft de stats, Deze worden niet meer gereset. Josh Ollin heeft aangegeven dat de stats afgelopen vrijdag zijn gereset. Enigszins frapante datum om de stats te resetten gezien de officieële release op de 9de maar goed. Hoop stiekem dat ze alsnog de stats maandag gaan resetten oid. Enerzijds jammer dat ik dan al mijn unlocks e.d. dan kwijt raak (heb eindelijk een roze smiley op m'n vizier ) maar wel eerlijker t.o.v. de rest.
We zullen zien wat ze uiteindelijk gaan doen.
Laatst bewerkt: 7 nov 2010