1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn wel shooters die alleen voor de SP hun geld waard zijn, Bioshock is er zo eentje bijvoorbeeld.

Maar het zijn er niet heel veel..

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben toch benieuwd naar de SP. De beelden die ik zover heb gezien, maken mij enthousiast. Al vind je me toch het meest in de MP (zoals bij alle spellen met een MP zo'n beetje). In ieder geval, ik hoop dat de single player beter is dan de single player van MW2. Je had daar een paar leuke levels, maar het was niet goed uitgewerkt IMO. Het voelde niet aan als een geheel.

Achja, over 2 dagen zie ik het wel.

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    als je alleen sp koopt met cod ist niet waard. tuurlyk hebben ze de campaign vet gemaakt maar de mp en zombie mode is way veel leuker, met leaderboards en shit.:+

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De SP zou goed zijn heb ik gelezen,ik ga hem zowiezo een x uitspelen en dan voor de rest zeker de multiplayer spelen is ook zo bij ander spellen voor mij.

Morgen nacht naar de launch en dan gamen !

5. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: ajax-ado 0-1:D XD

ontopic: nog maar 1,5 dag en dan black ops helemaal stuk spelen, op justin.tv zijn aardig wat mensen die online spele en streamen, moeten jullie maar ff checke;)

6. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Daar had je je eigen niet voor hoeven te registeren :D

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    dude zeg de tussenstan niet, dat wil ik nog niet weten man:+voor vanavond voetbal kijken

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot vannacht 5 uur gespeeld en het word al positiever..

In het begin vond ik het echt de grootste tegenvaller ooit bij een nieuwe cod titel.
    Het voelde allemaal een stuk langzamer en de graphics vielen me echt tegen , nog steeds wel een beetje eigenlijk.
    Na flink oefenen kan ik tenminste meekomen nu..

Na een tijd MoH gespeeld te hebben valt het kwa geluid wel tegen , het geluid van de hulzen die de grond raken is wel weer erg gaaf :)

Vanavond maar eens aan de singleplayer beginnen :)

9. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier nu even te kijken naar een steam, heldengame als je de mappen weer goed gaat kennen _O_

10. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je eraan, gamesite?

11. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    can I have the link?

12. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
  14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dank je lieverd. :+

@ Ferron: Bedankt, zal een paar kills uit jouw naam maken. :9

15. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    wow best wel net een dikke lag bij livestream

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Grafisch kut maar toch een 8? Dus als je een tentamen hebt gehaald met een 8 dan heb je hem kut gemaakt? :+

En ook al is die grafisch achterhaald, kwa gameplay en vooral online is dit toch wel het spel van dit jaar. Trouwens, ik heb gisteren de campain uitgehaald en grafisch is die echt supergoed en ook niet kort (zeker wel 50% langer dan MW2) alleen de multiplayer is grafisch wat minder maar dat zorgt er tenminste voor dat je geen framedrops hebt zodra er 6-8 man op je scherm rennen.

@Yellow, zou jij toch als hardcore WoW speler moeten weten, grafisch is dat spel ook al 5-6 jaar achterhaald maar gameplay is nog steeds top (anders zouden ze ook geen 12miljoen members hebben)

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  17. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    14 en 20k, zo zo :p hahahaha trust me, er zijn veel ergere achievementhoeren :p

On topic:

Goddamn wat heb ik zin in een nieuwe COD, kan MW 2 eindelijk stof gaan happen

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Tis al klaar jongens. :F:

19. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Be nice :): of zit je in je periode?

Ik ben een liefhebber van online shooters maar dat betekent niet dat ik dit blind ga kopen. CoD is niet meer zoals het was door uit-melk-er-ij.

20. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dus. Maar je kun niet inene sneller levelen of wat dan ook. XP punten blijven gewoon bestaan. Sommige (lees, praktisch alle) wapens kun je pas op latere levels unlocken en dán pas kopen. Daarnaast betalen de contracts niet zo heel goed uit moet ik zeggen. De hoogste aantallen die ik heb gezien zijn 2000 cod points en 2000XP punten (@ level 25 nu, dus wellicht dat die later dan natuurlijk hoger worden).

Als je dan bedenkt dat een red dot sight, acog etc. ongeveer 2000 cod points kost, een perk 2000 en een pro perk 3000 dan ga je al snel door je cod points heen ;)

Máár, Je kunt wel al alle perks, emblems, attachments and so on al kopen. Maar je hebt geen beduidend hoger voordeel t.o.v. de rest als je toevallig meer cod points hebt.

Wat betreft de stats, Deze worden niet meer gereset. Josh Ollin heeft aangegeven dat de stats afgelopen vrijdag zijn gereset. Enigszins frapante datum om de stats te resetten gezien de officieële release op de 9de maar goed. Hoop stiekem dat ze alsnog de stats maandag gaan resetten oid. Enerzijds jammer dat ik dan al mijn unlocks e.d. dan kwijt raak (heb eindelijk een roze smiley op m'n vizier :+) maar wel eerlijker t.o.v. de rest.

We zullen zien wat ze uiteindelijk gaan doen.

Laatst bewerkt: 7 nov 2010

Deel Deze Pagina