De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk niet dat Johan Cruijff vertrouwen heeft in de huidige staf en hun kwaliteiten om zijn adviezen en uit te voeren, en dan hoeft het ook niet van hem. Zal het wel zien als verspilde moeite denk ik.

De eerste die zou moeten opstappen zou Slop moeten zijn, op de voet gevolgd door Jol. Ik zou het goed vinden als we eens écht met een schone lei beginnen. Vakmensen op de juiste plekken en van daar af aan naar beneden bouwen.

Ik word persoonlijk steeds enthousiaster wat betreft Bielsa. Lijkt me wel een goeie.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan breng je dus structuur aan in je financiele huishouding om vervolgens de FD, de AD en de trainer de laan uit te sturen?
    Afgezien van de afkoopsommen, brengt dat weinig vertrouwen met zich mee.

Ik zie Jol liever niet opstappen. Daar schieten we niets mee op.
    De ploeg gaat er in ieder geval niet beter van voetballen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]fTNeKFsbc40&feature=aso[/yt]
    Mooie goal van Eduardo!

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Fred Blankemeijer overleden
    8 november 2010

Feyenoord-icoon Fred Blankemeijer is maandag overleden aan de gevolgen van een longontsteking. Blankemeijer was als onder andere speler, scout, perschef en senior manager jarenlang bij Feyenoord betrokken.

De oud-voetballer was al sinds 1940 lid van de Rotterdamse club en speelde van 1949 tot 1952 28 wedstrijden in het rood-wit. In De Kuip is de perszaal naar de oud-verdediger vernoemd.

Hij nam dit jaar afscheid bij de club. Feyenoord organiseerde voor het clubicoon een receptie in het Maasgebouw na de oefenwedstrijd tegen Real Mallorca.

Fred Blankemeijer is 84 jaar geworden.

rip :'-(

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat zoiets vanuit de kant van het bestuur moet komen....

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Reis krijgt voorstel van 2 wedstrijden schorsing:emo:. Niet te geloven dit! Als dit geen KNJB is! Stel debielen!

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want wij hebben de KNVB altijd mee hé, :{

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha echt he..
    En btw, het was toch best een gemene overtreding? Wat deed die elleboog daar?

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was ook een elleboog...

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: :):

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    2 wedstrijden is nog mild. Totaal geen intentie om de bal te spelen! Sterker nog hij kijkt maar 1 keer naar de bal en daarna alleen nog maar naar de speler!
    Het is volledig terecht dat hij geschort word en imo had er nog wel een wedstrijd bij gemogen!

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind 2 wedstrijden nog te weinig eigenlijk... Het was dat hij, zoals ik al eerder zei, niet zo hoog kwam, anders had hij gewoon een gebroken neus of iets.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    KNBB!

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Knvb!*)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens mist Reis Ajax helemaal niet aangezien bekerwedstrijden ook meetellen bij directe rode kaarten. Dit mag met recht een epic fail van Boertje genoemd worden.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat erom dat PSV sowieso in beroep zou gaan en dus waarschijnlijk Spakenburg kan spelen maar dan Excelsior en Ajax missen. Gelukkig zijn ze niet helemaal dom daar dus mooi dat Reis wel speelt tegen Ajax. Maarja erg jammer dat Anita niet wordt geschorst en Reis wel.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ga je nu serieus een elleboogstoot, gericht op de speler, vergelijken met het op de bal spelen van Anita? Zet even je PSV bril af en vergelijk het met elkaar, dan kom je er achter dat het geheel terecht is;)

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou Anita geschorst moeten worden dan? Omdat hij de bal speelt? Je hebt het wel erg zwaar hé? Je ziet in het filmpje toch duidelijk dat Reis niet naar de bal kijkt, springt naar de man toe en zijn elleboog in de maag van de tegenstander plant? Je mag van geluk spreken met 2 wedstrijden..

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Reis maakt zich breed en het was totaal niet de intentie om een elleboogstoot te geven. Dit soort situaties gebeuren echt 9 a 10x in een wedstrijd. Als die schut zich niet zo aanstelde was t niet eens opgevallen. Zelfde gold voor Anita.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hij kijkt toch totaal niet naar de bal man, zet je PSV bril af.. Hij rent met zijn arm naar voren en kijkt alleen naar Schut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina