De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lol

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, Reis ging voor de man en niet voor de bal. 2 duels schorsing is gewoon terecht.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien dat de intentie was om schut uit balans te halen maar een elleboogstoot ziet er naar mijn mening wel een stuk anders uit. 2 duels is gewoon absurd. Maarja jullie weten hoe ik er over denk en met een forum vol Ajacieden is daar zoals gewoon niets tegen te beginnen...

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk eens boven je met je complottheorieën;)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooi om ook eens een iemand met PSV-bril te zien ipv die ajacieden elke keer.

Ik vind één à twee duels wel terecht, dusja. Dan maar Lens in de spits en Amrabat in de basis, dat is waar Lens goed in is.

Klopt, maar wat je zegt over Anita is ook wel minimaal he. Anita kwam erg fel in en zou zelf een schorsing van één wedstrijd ook wel terecht hebben gevonden.

99.9% ajacieden dan :+.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ha wat heeft het nou met Ajax te maken man.. Iedereen zou zeggen dat het terecht is.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Afgezien van het feit of het een elleboog is of niet: Het is een slaande beweging.....

Dat je dan vervolgens meteen Ajax er bij haalt is te grappig voor woorden :emo:

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Modder-Eter was het met mij eens;).. Maar iedereen die ik afgelopen weekend erover gesproken heb vond het belachelijk (niet alleen PSV'ers). En ineens hier is iedereen er voor en zelfs op tv werd het moment nog een keer teruggehaald bij Wegereef omdat het onzin zou zijn. En dan wordt hier ineens gezegd dat het terecht rood is terwijl op tv nog over de slechte beslissing van Wegereef doorging (o.a. het uitdelen van rood aan Reis).

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Studio Voetbal was het er ook over eens dat het rood was.
    Wat is je punt jongen? Dat jij nou alleen maar mensen spreekt die het onzin vinden, en wij niet, maakt ons Pro Ajax ofzo?
    Je zet jezelf echt te kijkn :emo:

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef alleen mijn mening hier. Waarom zou ik mij hier te kijk zetten als ik zeg dat op tv het moment vaak zat is teruggehaald omdat het een twijfelgeval is?!

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Achja de connectie is snel gemaakt met de KNJB en Ajax he!

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  12. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    KNJB De J voor joden?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het ook wel met je eens, het spreekt een beetje tegen Reis dat het leek alsof hij weinig oog voor de bal had maar om nou te zeggen dat het een donkerrode kaart was gaat me te ver.

On van die van Anita nog maar te zwijgen, dat was gewoon een prima tackle. Het is verdorie toch geen ballet :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajacieden op dit forum die in de slachtoffer rol gaan spelen, made my day.

Waarom mag het richting Ajax niet, terwijl dit door de meerderheid van ajacieden (memberleden) hier wordt gedaan naar PSV. Bij elk klein puntje kritiek wordt er meteen een uitweg gevonden richting PSV, dus kom op zeg.. :emo:

Misschien mogen zij het van jou ook niet, maar daar post je dit in ieder geval niet bij. Maakt me niet uit hoor als er wat rivaliteit is tussen Ajax en PSV, maar doe het dan ook van beide kanten.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gejank altijd hier..

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. PSV, Ajax worden voorgetrokken. Twente de laatste tijd ook. So be it!

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Een leuk willekeurig Youtube filmpje dan maar om het eens niet over de arbitrage te hebben.

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he! wat een droeftoeters zeg:'-( Calimero's

Maak je druk zeg! Jullie hebben een overvloed aan goeie spitsen waar menig eredivisie club jaloers op is.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik vraag me af wie je met jullie bedoelt? 8)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vast Feyenoord :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina