Ok, je schijnt dus met de variable zoom nog te kunnen quickscopen, dus ik heb het even geprobeerd. En Inderdaad de kogels registreren wanneer je iemand raakt, dus zelfs met die sway valt het nog te doen, pobleem is door de ontzettend slechte hit detectie, lag die die deze game tergt zelfs als jij je vizier op iemand weet te leggen binnen de eerste 2 seconden is het ontzettend moeilijk om consistent te doen. Ik speelde FFA op Radiation(geweldige map) en kreeg behoorlijk wat kills en stond een tijd lang ook bovenaan, helaas is het zo dat iemand met een famas, of m16 van behoorlijk lange afstand z'n vizier sneller op jou kan krijgen dan jij met je sniper. Van veraf is het bijna onmogelijk om te quickscopen en moet je dus eerst die sway laten uitzwaaien, helaas duurt dit gewoonweg te lang want je moet stil liggen/staan terwijl je sniped, oftewel je bent een easy target.
Ik ga nog wat meer experimenteren, maar op een 3 bar is het bijna niet te doen.
Onnodig om te zeggen waren de mensen in de lobby nogal verbaasd dat er een "quickscoper" was
Laatst bewerkt: 11 nov 2010