1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Totaal nog geen last van lag gehad. Het is nu wel heel laat. Weltrusten!

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel constant met maar 2 gele streepjes, echt kut :mad:

3. James Pond

James Pond Guest

Hij schijnt tergend irritant te zijn met checkpoints. Waarom op Veteran?

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In welke gamemode kan je het meeste punten verdienen ?

5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag kon ik drie uur lang niet eens normaal richten (met 2/17 als hoogtepunt)... Nu loopt alles goed en haal ik ineens mijn normale niveau (minimaal 2.0 ratio). Misschien toch nog even de releaseweek afwachten voor ik mijn conclussies trek

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ok, je schijnt dus met de variable zoom nog te kunnen quickscopen, dus ik heb het even geprobeerd. En Inderdaad de kogels registreren wanneer je iemand raakt, dus zelfs met die sway valt het nog te doen, pobleem is door de ontzettend slechte hit detectie, lag die die deze game tergt zelfs als jij je vizier op iemand weet te leggen binnen de eerste 2 seconden is het ontzettend moeilijk om consistent te doen. Ik speelde FFA op Radiation(geweldige map) en kreeg behoorlijk wat kills en stond een tijd lang ook bovenaan, helaas is het zo dat iemand met een famas, of m16 van behoorlijk lange afstand z'n vizier sneller op jou kan krijgen dan jij met je sniper. Van veraf is het bijna onmogelijk om te quickscopen en moet je dus eerst die sway laten uitzwaaien, helaas duurt dit gewoonweg te lang want je moet stil liggen/staan terwijl je sniped, oftewel je bent een easy target.

Ik ga nog wat meer experimenteren, maar op een 3 bar is het bijna niet te doen.

Onnodig om te zeggen waren de mensen in de lobby nogal verbaasd dat er een "quickscoper" was:+

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  7. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    AWP is counter strike taal voor een artic warefare pistol maar sommige noemen het ook een AWM artic warfare magnum zal wel dezelfde rifle zijn dan als in CS _O_ Trouwens wel een vet spel het lijkt zoveel gebalanceerder online dan MW2 alleen die ballistic knife is wel een beetje te imo

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Fout van Activision zorgt voor gratis Black Ops avatarkledij

Er is iets grondig fout gelopen in het productieproces van de codes in de Prestige en Hardened Edition van Black Ops. De codes, die je avatarkledij geven, waren blijkbaar enkel gemaakt voor mannelijke avatars. Activision heeft dan met spoed geprobeerd om codes te ontwerpen voor de vrouwelijke gamers (of mannelijke gamers die zich graag voorstellen als een vrouw).

Hiervoor werden 2 universele codes gebruikt die later moeten zorgen voor speciefieke, one time use codes. Jammer genoeg voor Activision, en gelukkig voor ons, geraakten die universele codes bekend.

GYVF8-PF7RY-28D7V-VGWV8-CFGRM geeft je een SR 71 Flight Suit, terwijl de code R76BQ-CR3MF-G2TTF-9G36R-BQWJD je een woodland camo geeft.

Wees er wel zo snel mogelijk bij indien je zo'n outfit wil, want erg lang zal het niet duren vooraleer Activision zijn fout heeft rechtgezet.

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ff een uurtje gespeeld, wat ben ik toch slecht in TD: 2-9, 3-12 enz.....

Daarna ff Domination gedaan, dat ging al stukken beter, zowel met de kills als de objectives :)

Ik ben nu eenmaal meer een objective-based speler zoals Domination, Demolition en HQ, die laatste twee moet ik nog ff vrijspelen. Vanavond weer een kans :)

Voor mensen die ook graag Objective-based spelen en willen samenwerken: voeg me maar toe aan Live :p

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Domination en Capture the Flag gaat het snelst qua punten geloof ik.
    Deze twee doe ik altijd in ieder geval.

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    To late:mad:!

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ice T bedoel je ;)

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister gehaal en gespeeld en het is een top game. Had internet problemen en daarna toch even router uit/aan gedaan, daarna kon alles prima. 14 lvltjes up, wat teminste ietsje sneller gaat. Het is wel wennen en ik zelf vond de maps van mw2 wat echter. Weet niet waarom, maar het kwam zo over. Zometeen weer even.

14. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die in Combat training hun killstreaks niet kunnen selecteren of deselecteren.Of in de gevechten gewoon weg geen killstreaks krijgen.Ik ben al verder dan lvl 10 in CT, maar voor mij geen killstreaks.

Het spel is geinstalleerd op de hdd, heb de update er al een keer afgehaalt en opnieuw binnen gehaald.

Iemand ook ervaring mee?

15. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee...... Ice Cube;)

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat ik hem sowieso op veteran wil uitspelen voor alle achievements. Maar misschien begin ik wel gewoon even op Normal voor de eerste keer.

17. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik vandaag of morgen maar ga beginnen met single player.
    Heb alleen nog maar online gedaan.
    Maar hoe heet dat kleine k*t map waarin je vaak dood gaat.
    Net rust zeg maar uit modern warfare 2

18. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nuketown

19. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0

Juist een vette map nuketown vooral S&D *)

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Eerst had ik moeite met goede scores, omdat ik op verkeerde plek liep op de verkeerde tijd. Nu ik dat onder de knie heb, pak ik constant scores zoals 27-4 en dergelijke. Een tip: 'Als je wil levelen, dan moet je Demolition Nuketown spelen. Als je gewoon skills hebt, kan je per potje minimaal 15.000 XP. Je maakt zo veel belachelijk kills. De gene waar ik toen mee speelde haalde 94-15. Wat een heerlijke game _O_

Deel Deze Pagina