Je kan best én niet achter het bestuur staan én volledig achter het elftal toch?
Vind het een mooie one-liner verder, maar de supporters kunnen echt niet eigenhandig voor de ommekeer staan puur door het team te steunen. Daarmee hou je Jol niet tegen met zijn breedteaankopen en slechte opstellingen/tactiek (of gebrek eraan).
Een Ajax met 3 verdedigende middenvelders, amper talent op de bank, een bestuur zonder ruggengraat, een overgrote selectie, gebrek aan visie en daadkracht. Ja, laten wij als supporters dat weg schreeuwen, want zo gaat het.
Het is tijd voor een ommekeer, maar supporters alleen kunnen daar niet voor zorgen. Invloedrijke mensen (bv. Cruijff en consorten) moeten dit proces (wat haat ik dat woord door Rutten ) begeleiden en stimuleren.
@ probleem ipv oplossing. Ik mag hopen dat het enkel de buitenstaanders zijn die het probleem proberen te identificeren en dat het bestuur allang bezig is met dit omdraaien, hetgeen ik nu betwijfel. Eerst dacht ik dat het de goeie kant op ging, maar je hoort weer signalen dat dit absoluut niet het geval is.
Laatst bewerkt: 10 nov 2010