Schoooooooop
Heb de game weer in m'n bezit, ik had hem al een jaar eerder gehad. Nu probeer ik de Hokage (0 G) achievement te behalen, de hoogste rank online. Jammer dat ik dat niet een jaar geleden deed want nu moet ik 74 King of the Tower wins halen. Ik zal je uitleggen wat het precies inhoudt.
Je begint met een ranked match on the streets. Als je die wint kom je in de forest. Als je die vervolgens weer wint kom je in The Hokage's Tower. Vanaf hier kun je punten halen die je nodig hebt om Hokage te worden.
Dus je moet 3x achter elkaar winnen om bij de Hokage Tower te komen. Als je dan 1x wint, heb je dus 1 win achter je naam. Dan nog 73 te gaan. Overigens moet ik er 74 halen omdat de laagste Hokage op de leaderboard 73 wins heeft.
Man man, het is echt zóó frustrerend he. Soms lukt het echt niet. Kom je Hokage's tegen die echt heel goed zijn in de Substitution move.. Erg irritant en frustrerend. Maar goed, tot nu toe heb ik er 15.. Nog 59 te gaan.
Btw: Als je 1x verliest moet je dus weer 'in the streets' beginnen. Overnieuw dus.
Laatst bewerkt: 12 nov 2010