1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deel 2 veel beter. ik heb hier dik 30 uur ingestoken (zonder online)
    en in tegenstelling tot naruto 1 zijn de online achievements hier niet onmogelijk.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh maar dat waren ze niet in Naruto: Rise of a Ninja hoor. ;)

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    vond ik wel 8)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb RoaN nooit uitgespeeld, bleef steeds hangen....deze is nu bij de FRS te koop voor een tientje schijnt het. Iemand nu, jaaaaren later nog een mooie mening over dit spel?

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb het spel hier naast me liggen, maar ben nooit ver gekomen in de game, deel 1 daarentegen had ik grijs gespeeld. Van wat ik heb gespeeld heb zag er allemaal erg mooi uit hoewel de gameplay soms wat simpel is. Ik zal de game binnenkort weer eens in de 360 doen want die celshaded omgevingen waren best indrukwekkend naar mijn mening en erg sfeervol.

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb er net een uurtje opzitten, en wat ik gezien en gespeeld heb bevalt me wel.
    Vrolijk en kleurrijk stijltje en verder is het allemaal goed uitgewerkt. :)

*Dit is alles na een uurtje spelen, dus dat kan nog veranderen. ;)

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat ik deel 1 een stuk toffer vond. Een mooie levendige stad waar veel te doen was. Met deel 2 is de stad verlaten en dus hing er geen sfeer. Deel 1 kijk ik met veel plezier op terug, maar the Broken Bond vond ik persoonlijk een gerushed vervolg. Wel goed, maar het heeft weinig toegevoegde waarde als je Rise of a Ninja al had uitgespeeld.

8. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Vind juist dat er wat meer te doen is in The Broken Bond! :)

Ben nu bezig om wat online achievements binnen te halen.
    Soms wordt ik echt te hard en te kansloos afgeslacht! 8)

9. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Was bezig om de Pervy Nation achievement te halen, Make all of the Lovelorn Villagers happy by performing the sexy jutsu.
    Nu heb ik er uiteraard 34/35, en ik weet zeker dat ik degene rechtsboven op de map hieronder nog moet.
    Maar die staat er niet? :'-( Nou las ik dat meer mensen probelemen met die desbetreffende hadden.

Iemand een suggestie! :)

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kijk uit naar het volgende deel. Die was laatst aangekondigd volgens mij. Deze was erg vet.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dan heb je het over Naruto Ultimate Ninja Storm 2. Die game is een gewone vechtgame (met free-roaming in Konoha), dus niet meer een adventure/platform/RPG/fight game. Die game wordt ook gemaakt door Namco Bandai. Ubisoft heeft misschien zelfs de licentie voor Naruto niet meer (slechts een gerucht).

Zelfs al hebben ze nog een licentie gaat het nog een tijdje duren voor Ubisoft met een nieuwe Naruto game zou komen. Amerika is helemmaal nog niet zo ver in de Shippuuden reeks.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Schoooooooop

Heb de game weer in m'n bezit, ik had hem al een jaar eerder gehad. Nu probeer ik de Hokage (0 G) achievement te behalen, de hoogste rank online. Jammer dat ik dat niet een jaar geleden deed want nu moet ik 74 King of the Tower wins halen. Ik zal je uitleggen wat het precies inhoudt.

Je begint met een ranked match on the streets. Als je die wint kom je in de forest. Als je die vervolgens weer wint kom je in The Hokage's Tower. Vanaf hier kun je punten halen die je nodig hebt om Hokage te worden.

Dus je moet 3x achter elkaar winnen om bij de Hokage Tower te komen. Als je dan 1x wint, heb je dus 1 win achter je naam. Dan nog 73 te gaan. Overigens moet ik er 74 halen omdat de laagste Hokage op de leaderboard 73 wins heeft.

Man man, het is echt zóó frustrerend he. Soms lukt het echt niet. Kom je Hokage's tegen die echt heel goed zijn in de Substitution move.. Erg irritant en frustrerend. Maar goed, tot nu toe heb ik er 15.. Nog 59 te gaan.

Btw: Als je 1x verliest moet je dus weer 'in the streets' beginnen. Overnieuw dus.

Laatst bewerkt: 12 nov 2010
  13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kick, sinds een week of 2 heb ik deze 100% uitgespeeld. Inclusief de Hokage achievement dus. Tijd om te beginnen aan Rise of a Ninja. ;)
    Voor iedereen die Rise of a Ninja heeft gespeeld maar deze nog niet; halen! Het is echt een tof spel.

Deel Deze Pagina