[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Geloof dat ie de 240 aantikt, damn.. Krijgt ook allemaal een brilletje op tegen shit in je ogen :)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kop van Alonso. :lol:

3. JeePee

JeePee Guest

Hebben jullie er ook zo'n zin in jongens :) ?

Hamilton ziet er snel uit dit weekend. Niet alleen over één rondje, maar zijn banden schijnen het ook langer uit te houden i.v.m. Alonso op de lange stint.
    Lewis zou wel eens mijn held kunnen worden dit weekend, door roet in Alonso's eten te gooien :D Zet 'm op Vettel!!

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zou het niet stoer zijn als de top 3 gewoon uitvalt en Hamilton er met de winst en het kampioenschap vandoor gaat? Naaaah, dat gaat sowieso niet gebeuren, hoewel Hamilton wel gewoon de winst zou kunnen pakken. Ik heb al zin in de kwalificatie over een half uurtje, de race kan ik niet op wachten!

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    het gaat beginnen :D spannend :9

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nou, Alonso WK dan maar? :+

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik gok nog steets op vettel :p

8. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Woopwoop... Zin in morgen!!! En Alonso wordt wereldkampioen. :p

9. JeePee

JeePee Guest

Shit. Het zag er nog zo goed uit in Q2, met Button en vooral Rosberg die veraste. Moet een gekke race/start worden wil Alonso 2 plekken verliezen. Ben benieuwd wat Webber nog uit z'n hoed gaat toveren.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe staat het nou met de motor van Alonso? Is die niet al vrij oud, omdat hij al zijn motoren al gebruikt heeft?

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is al wel goed gebruikt idd , hij heeft geen (nieuwe) reserve blokken meer.

Ik denk trouwens dat Hamilton er wel eens binnen een paar bochten voorbij kan zijn bij Vettel.
    Hij start altijd goed en heeft i.t.t. Vettel niks te verliezen.

12. JeePee

JeePee Guest

Niet veel ouder dan de rest dacht ik. Hij heeft er twee races opzitten geloof ik, terwijl 'ie er vier moet aankunnen.

Vettel start de laatste tijd ook vrij goed. Plus Hamilton staat op het vuile. Maar gezien de topsnelheid van die Mclaren (en het ontbreken daarvan bij de Red Bulls) kan Hamilton aan het einde van het back straight best wel een poging wagen. Als hij er in ronde 1 niet voorbij is, is hij gezien denk ik.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet wel 1 de eerste ronde gebeuren idd :)

Wel spannend , heb echt zin om te kijken morgen!

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Lang geleden dat ik zo'n zin had in een race... Extra chips in huis gehaald, relaxfauteuil staat er al klaar voor, cola staat koud en een paar victorie-biertjes liggen klaar. Laat maar komen!

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop nog steeds op Webber, omdat ik hem ondergewaardeerd vind. Mocht het toch gewoon Alonso worden (waar ik vanuit ga), dan hoop ik wel met meer dan 7 punten voorsprong. Zo niet, dan stinkt z'n titel en dan wel naar een teamorder in Duitsland.

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Appeltje eitje voor Alonso. Red Bull had veel eerder een nummer 1 rijder moeten bepalen. Al stinkt een eventuele titel van Alonso wel een beetje i.v.m. de teamorder in Duitsland.

17. JeePee

JeePee Guest

Mwahhh. Valt mee hoor. De kans op een slechte start bestaat altijd natuurlijk, maar het kan goed dat Ferrari morgen het eerste naar de hardere band moet wisselen. Als Button en Webber goed kunnen volgen op zacht (moet redelijk lukken denk ik) dan kunnen ze er met de stops wellicht langs.

Als 'ie Hamilton pakt bij de start is het klaar denk ik. Anders blijf ik hoop houden.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit er helemaal klaar voor!! :b:

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is RTL GP nou niet op locatie? Jammer voor de finale!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol daar ging zijn hoofd bijna. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina