[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Taiwan bijvoorbeeld heeft wel degelijk last van druk aangezien de meeste westerse landen officieel China (PRC) steunen en zij een One China Policy hebben

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En hoe heeft Taiwan hier last van? Ze hadden altijd goede relaties met het westen. Daarnaast hebben ze gewoon goede merken zoals Asus.

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Geen zetel meer in de United Nations. Die is afgenomen en naar PRC gegaan.
    - Geen zeggenschap in vele andere internationale organisaties
    - Zeggenschap in andere organisaties onder andere namen en in mindere rollen
    - Constante druk van China op hun beleid
    - Druk van China op het buitenland om zo min mogelijk met Taiwan te handelen
    - Er zijn maar 23 landen die Taiwan officieel erkennen. Meest opvallende is het Vaticaan, maar die hebben al aangegeven te ruilen als China beter met Katholieke onderdanen omgaat.
    - Een land met een militaire macht 150 kilometer verder die, mochten ze willen, elk moment kan toeslaan. 1000den raketten op het land gemikt.
    - USA heeft geen militaire basis meer op Taiwan, onder druk van China. Die zit nu op Japan. Te ver weg mocht China echt toe slaan.
    - Mocht het land zich "onafhankelijk" verklaren, komt China met een militaire macht aanzetten. Dat is al meerdere keren aangegeven.

Om maar een paar punten te noemen. Het gaat veel dieper waarin de rol van de USA erg belangrijk is tussen de relatie van China en Taiwan.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie, zouden PVV-stemmers stoppen met stemmen op de PVV vanwege Lucassen in combinatie met eerdere wandaden van andere PVV-leden?

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, dat interesseert volgens mij niemand.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het interesseert volgens mij alleen de tegenstanders van de PVV.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat bedoelde ik ;) Niemand van de PVV'ers.

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Als dit waar is zal dat wel veranderen!
    [EDIT]: en nu ook dit :eek:

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Als die twee meiden met de seks instemden en hij enkel daardoor is veroordeeld voor ontucht en op die pedolijst is gekomen, dan is het wel een beetje lullig voor die Lucassen.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    En dat zegt genoeg over PVV stemmers.

jij zit zeker niet krap bij kas.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het inderdaad. Verschrikkelijk dat dit zomaar kan gebeuren. Je machtspositie zo misbruiken en vervolgens in de regering terechtkomen. Hier walg ik echt van. :/

12. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Het is niet bevestigd dat hij bij die groep zat die die meisjes 'afpersten' toch?

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet. Maar tot nu toe lijkt alles wel in die richting te wijzen, maar misschien dat ik dan bevooroordeeld ben.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8203806/__Meisjes_doorgegeven__.html

Toch ook geschokt hoe een aantal PVV-stemmers hier op reageren. Had ze dan misschien toch te hoog ingeschat. :| Hoe kun je dit nu goedpraten en/of politiek links hier de schuld van geven?

:|

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ze draaien nu wat bij:

Wel raar dat dit zich niet vertaald naar een verlies voor de partij zelf.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik hoorde gister ook een opname waarin een van die twee meiden liet merken dat de seks gewoon met wederzijdse instemming was. Als dat voor dat andere meisje ook geldt en als die twee gevallen de enige reden zijn voor de veroordeling tot ontucht en de opname in die pedodatabank (die meisjes waren toen zeventien als ik me niet vergis), dan vind ik het maar een hoop onrust om niks.

16. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat betekend dan wel dat die klokkenluider Jan de Boer heeft gelogen. En dat lijkt me sterk.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat maakt hem nog geen gezellige vent als ik de berichten van zijn oude buurtbewoners hoor.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij zei die De Boer dat hij niet kon bevestigen dat Lucassen tot die groep 'afpersers' behoorde.

O ja, die buurtbewoners was ik even vergeten... Maar dat soort zaken doet PPV-stemmers volgens mij niet zo veel. Zijn al genoeg van die akkefietjes geweest toch? Hoorde je ook niemand over.

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    zou je altijd hebben als mensen direct door dringen tot de landelijke politiek en geen cariere maken vanaf gemeentelijk, naar provenciaal en verder.

Dit soort schandalen komen ik elke partij voor. Alleen bij de meeste partijen komt het in de gemeentelijke of provenciale sfeer al naar buiten.

Over de ontuchtzaak staat helemaal niet vast of hij de meisjes heeft afgeperst. Het is niet alsof meisjes nooit iets doen om er beter van te worden. Dan zou je het nog niet moeten doen, want echt integer is het natuurlijk niet.

De buurtbewoners vind ik eerder schokkend. Al zou ik daar ook meer buurtbewoners over willen horen als één oude vrouw, een man en een kind. Iets stinkt daar in iedergeval.

Al met al natuurlijk geen pluspunten. Een alcolist, een vechtersbaas en een ontuchtpleger. Klinkt als een leuk clubje :+

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dion Graus schijnt ook eens z'n vrouw te hebben geslagen. Ook al heb ik dit slechts van iemand gehoord dus ik zou het niet te serieus nemen.

Edit:

Oh ja, dan heb je ook nog eens die 2 knuppels die lekker aan het bloggen waren op een extreem rechtse site. :+

Laatst bewerkt: 14 nov 2010

Deel Deze Pagina