De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Direct rood voor Ooijer. Weer een donkere dag voor Ajax. Leuk dat AZ zo goed speelt. Mooi voetbal op het middenveld. AZ mist alleen echte buitenspelers.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien ziet Jol volgende week dan eindelijk dat er betere spelers zijn als hij niet speelt, je weet het van te voren dat hij weer iets lomps gaat doen, is nu de laatste paar wedstrijden continu het geval geweest.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoop dat Ooijer 100 wedstrijden schorsing krijgt, is er toch nog 1 lichtpuntjes vanmiddag \o/

Hij laat wel met al z'n ervaring zien hoe je professioneel een wedstrijd naar je hand zet :)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Pedersen schiet er ff voor Vitesse 2 in in een minuut tijd.. kan niet wachten tot deze man een hele wedstrijd kan spelen.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    AZ heeft juist wel buitenspelers, maar 1 ging er vroeg af (Gudmunsson) en de ander kwam er later pas in (Sigthorsson). Beiden doen het goed op de flanken, maar Verbeek heeft liever Holman :lol: en Martens.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    AZ terecht gewonnen wat mij betreft. Speelde veel beter. Bij Ajax moet nodig iets veranderen, willen ze nog eens wat winnen. Zal nog wat worden volgende week, tegen PSV.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Volgend seizoen:
    Verkoop Suarez (nu vast voor minder geld..), Stekelenburg, V/d Wiel, Verthongen en overbodige middenvelders. Haal een goede coach erbij en verander het bestuur + Cruijf. Kut Ajax.

8. Munnie

Munnie Guest

Ooier weer rood? Haha wat een mongol!

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Die vuile wannabe marokkaan moet echt gewoon eens een nekschot.
    Met Mido heeft Jol trouwens wel nog zo'n onberekenbare agressieveling gehaald (qua gedrag dan, compleet gestoord natuurlijk als niet alles in zijn voordeel loopt).

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Congrats aan de AZ supporters hier, volledige terechte overwinning (gelukkig een afstraffing bespaard)

Ik weet niet wat er moet gebeuren bij Ajax, maar het is wel duidelijk dat er niets meer klopt.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooijer's rode kaart enige lichtpunt deze middag..

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Precies, Ajax ontbeert simpelweg de kwaliteit (zowel technisch als mentaal). Heeft dus niks met Jol te maken.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je mij dat horen zeggen? Omdat ik voor Heerenveen ben, mag ik geen opmerkingen maken over Ajax? Ik vind Ajax inderdaad geen top club, mag ik dat vinden?

Haha, ik ben lang niet de enige hier, ga je iedereen erop aanspreken dat ze niks mogen zeggen over een club die verliest?

15. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ooijer heeft duidelijk geen zin om volgende week weer ten onder te gaan. Terechte rode kaart. Echt een smerige overtreding, hij zal er wel afkomen met 2 wedstrijden.
    Mido een elleboogstoot en een kopstoot. Zal er een vooronderzoek komen KNVB??

Goed weekend voor PSV \o/

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stelt ze toch telkens op terwijl er ook andere spelers zijn die hij daar kan neerzetten?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Rare opmerking van me, I know. :+
    Vind het alleen raar dat jij Ajax hier zo hard 'loopt uit te lachen'.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Elleboogstoot?!

20. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi middagje!:lol:

Het is niet kwaliteit wat ontbreekt. Jol kan gewoon totaal geen structuur aanbrengen in dit elftal. Kwaliteit is er genoeg, alleen een totaal gemis aan beleid (o.a. Inkoop/verkoop). Ajax is amateuristisch bezig de laatste jaren..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina