De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, VoetbalZone Forum. Is wel wat normaler dan die kindjes op de frontpage.

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    En als je kritiek op Ajax hebt wordt je gelijk 30 keer geqouted. Met 10-0 winst gingen daar notabene moderators reacties als '10-0 lekker voor die kakkerlakken' als een goede reactie omcirkelen. Zulke sites mijd ik liever. =(

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Castaignos speelt goed zeg. Heerlijke balbehandeling en beweegt heel slim voor de goal. Jammer dat zijn steekbal net iets te hard was.

edit: Rode kaart Beerens was op zijn plaats geweest. Snapte eerst niet waarom Wijnaldum zo boos was, maar dit was gewoon zwaar gemeen spel.

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    PSV heeft volgende week in ieder geval kans op weer een monsterscore. Wie weet nog wel groter dan de vorige.
    Ik ben bang...

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je nou zelf?8) Hooguit 4-0. Ajax is daar veel te goed voor. Heb je er wel aangedacht dat Ooijer geschorst is?

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik hoop toch dat je niet serieus bent. Je denkt toch niet dat PSV met ruime cijfers van ajax wint, zeker niet zulke ruime als tegen feijenoord. Het is een wedstrijd apart en zo slecht als vandaag zal ajax niet spelen. Ze hebben gewoon de kwaliteit om van iedereen te winnen. Mocht ajax een goede pot spelen (neem aan dat ze na deze week zin hebben in revanche?) en PSV heeft een mindere dag dan is alles mogelijk.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan je er niet tegen dat het eens terug wordt gedaan? Kom toch op zeg :emo:.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gebrek aan verstand van voetbal of aan het indekken zodat je dan kan zeggen "gelukkig niet zo'n hoge uitslag als ik had verwacht"?

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    +1

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, het is geen wedstrijd op zichzelf meer. Ajax speelt al weken op rij extreem kut (wint dan gelukkig wel een wedstrijd tegen heracles met 1-4). Dat verbloemd nog enigszins het drama dat Ajax op het veld is.

Ik houd mijn hart dan ook vast voor volgende week. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen, waar Ajax 80/20 underdog ingaat.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oleguer is ook niet zo goed hoor ;).

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt Oleguer toch gewoon. :thumbs:

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Volgens wilden ze vandaag na ADO ook revanche. Nou ik heb het gezien. De instelling word met de week slechter. Het spel word ook met de week slechter. Als je dan ook nog met een trainer zit die structureel dramatisch spelende spelers op blijft stellen. Die zo eigenwijs is om constant dat dramatische anti-voetbal te blijven spelen waar je niets mee bereikt.

Vandaag is het ook maar geluk dat AZ veel enorme kansen miste en dat het geen 5 of 6-0 is geworden. Daarbij schat ik PSV hoger in dan AZ (no offence) dus ja ik ben bloed serieus.

Edit: Moet er niet eens aan denken wat er gebeurt als we tegen Real dit spel op de mat leggen...

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vrij aardige eerste helft met toch alweer een goal van Castaignos. Alleen het kwartier na de 1e 10 minuten was het even slordig maar Heerenveen is nogsteeds niet in beste doen.

Prachtig eerbetoon voor de wedstrijd voor Fred Blankemeijer. Ben nogsteeds aan het balen dat ik er niet bij ben vandaag.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel bloed serieus zijn, maar je heb totaal geen verstand van voetbal. Kom op man. Feyenoord op dat moment en Ajax op dit moment is een wereld van verschil. Ajax is enkel alleen niet creatief, omdat Ajax niet creatief is maakt PSV geen 10 of meer goals hoor. :):

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vertiefd van de 1-1 van nec in de laatste minuut. Maakt de terugreis toch minder leuk. Maar nec verdiende het wel en een punt is natuurlijk goed bij nec uit.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het gaat geen 10-0 worden maar ik hoop dat een afstraffing bespaard blijft. Daarmee bedoel ik een uitslag => 0-3

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, Heerenveen moet echt de kansen benutten die het krijgt.

Naja we hebben nog 45 minuten, om er toch minimaal 1 a 2 in te schieten. De kansen zijn er, nu de doelpunten nog

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Spoort die Jans wel. Bas Dost er uit. =(

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Er is een stuk meer aan de hand bij Ajax dan het enkel niet creatief zijn. Als dat het probleem zou zijn zouden we alleen geen aanvallen op kunnen zetten wat nu inderdaad het geval is.
    Ajax word gewoon compleet weggespeeld en dat ligt niet aan creativiteit. Die enorme kansen die AZ vandaag kreeg zijn natuurlijk te danken aan het goede spel van AZ maar Ajax stond gewoon machteloos.

Edit: En ja een 10-0 is wat overdreven van mijn kant. Zijn natuurlijk ook de emoties. Misschien had ik het anders moeten neerzetten maar het punt is dat een afstraffing volgende week zeker niet onrealistisch is en in mijn ogen meer voor de hand ligt dan een overwinning.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina