De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Nee die spoort niet:mad:

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Vond Heerenveen de laatste 20 minuten toch echt een klasse minder dan Feijenoord, dus ze mogen eerst wel zorgen dat ze geen goals meer tegen krijgen.

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel fan van Holman, er is alleen niet zo veel plek voor hem in de basis, alhoewel hij het vandaag nog wel redelijk deed, hij heeft gewoon weinig geluk. Gudmonsson is wel echt een talent, goed bezig die jongen.

Heb trouwens echt een heerlijke wedstrijd gezien. _O_ AZ vanaf minuut een fel en geconcentreerd, het publiek was ook geen minuut stil in de eerste helft, dat van Ajax daarentegen... heb ze twee keer een liedje horen zingen, zullen zich wel kapot geergerd hebben. Want Ajax creerde echt heel weinig, alleen een mooie bal van Suarez op de lat.

Verder vond ik Pelle weer sterk spelen, hij kon continu aangespeeld worden en kaatsen. Enige wat ik miste was een goal van hem, hij kreeg een paar hele grote kansen. Wernbloom mag dan gescoord hebben, maar goed speelde hij niet, heel veel fout gedaan, ik zie toch liever Falkenburg op zijn positie.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pellè speelde erg goed inderdaad, handig aanspeelpunt en speelde goed in de kaats mee. Pellè is held :D.

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem toen ook goed spelen in de Champions leaugue. Snap niet dat die nooit een basisplaats heeft gehad. Ok El Hamdaoui, Lens en Dembele waren beter, maar de rest toch niet?

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij heeft zich dit jaar gewoon weer verbeterd. Afgelopen jaren was hij naast een niet-scorende spits ook nog iemand die liever 10 hakjes probeerde dan een keer een bal vast te houden. Nu houdt hij de rust en het overzicht en laat hij anderen beter spelen :thumbs:

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    En de hakjes die hij nu doet, komen ook nog aan en zijn functioneel.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord 2-1 achter. Sfeer is ook bijzonder matig zeg, al de hele wedstrijd stil.

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    1-2 Heerenveen, Elm. Was te verwachten.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina