[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Iemand enig idee waar ik Anon goggles kan kopen in een winkel ipv online?

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Downtown Boardsupplies. In Den Bosch. Daar heb ik de mijne ook gekocht.

Ze hebben ook een internetwinkel. www.DownTown.nl

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Is dat zo'n Hawkeye? Ik vind 't echt mooie goggles. Wat zijn jouw ervaringen en wat heb je ervoor betaald? :D

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja, de Hawkeye Fingerprint. Ik heb er geloof ik 110 euro voor betaald. Goeie goggle. Fijne spiegellens, je ziet goed in alle weersomstandigheden met deze kleur, beslaat niet en je ziet net wat minder randjes, door de bolle lens.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Morgen ga ik éindelijk weer snowboarden! Ik heb er echt ziek veel zin in. :D Heb sinds de kerstvakantie al niet meer gesnowboard. Ben benieuwd of het nog een beetje gaat. Vast wel. :p

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou het was echt supervet! Ik ben meteen vanaf het begin switch (goofy) gaan boarden, ik sta normaal namelijk regular. Ik kan nu ongeveer wel net zo goed met rechts voor als met linksvoor boarden. Met rechts voor moet ik alleen iets meer op mijn evenwicht letten als normaal.

Op de terugweg waren we nog ff langs de KFC geweest. :D 1e keer in mijn leven. Ben toch wel blij dat er nog een neger binnen kwam lopen, anders was de ervaring niet compleet geweest. :+

7. Remcosnow

Remcosnow Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom naar snowworld als je gewoon naar de opening in les deux alpes kan!

van 27 november t/m 1 December is het weer zo ver, de opening van het nieuwe wintersport seizoen in les 2 alpes. Er liggen nu al bakken met sneeuw, dus dat beloofd een goed jaar te worden.

Ik heb al geboekt, en kan niet wachten!!!!

Wie gaan er nog meer mee?

Voor de mensen die het evenement niet kennen: Het is echt de moeite waard. Even een lang weekend genieten van verse poeder, clinics, testmateriaal en natuurlijk een gezonde hoeveelheid apres ski!

Neem een kijkje op: opening.opvakantie.nl voor een sfeerimpressie en om te boeken!

Ik hoop dat ik jullie daar zie! Het wordt een top jaar!!

Gr,

Remco

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Hoe ver weg is dat? Vast wel een eind?

Edit: Nvm, zie het al, dat is me toch wat te ver weg:p

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  9. Remco

Remco Guest

Ik ben niet zo kapot van dat gebied..

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Waar ski/snowboard jij dan?

11. Remco

Remco Guest

Portes Du Soleil Frankrijk/Zwitserland

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel naar Les 2 Alpes, alleen een paar weken later.
    Van 17 t/m 28 december om precies te zijn. Heb wel goede verhalen gelezen/gehoord.

Ik weet dat je zweert bij Portes du Soleil, maar waarom vond je het niet zo goed, Remco?

13. Remco

Remco Guest

Tsja, ik weet niet, het was destijds ook kutweer, dus dat zal m'n mening wel redelijk beïnvloed hebben. :+

Ik vond de parken niet zo en ook het off-piste gehalte was niet echt je van het. Ik vond het wel tof and all, maar ik hoef er niet nog een keer heen :)

14. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schijnen juist de pluspunten te zijn van het gebied.
    En idd weer is heel bepalend of je een leuke vakantie hebt

15. Remco

Remco Guest

Hm, apart! :9

Ik ben er ook niet zo lang geweest, dus ik heb niet echt de kans gehad om alles te 'ontdekken'.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb nu echt enorm veel zin in de wintersport, moet alleen wachten tot eind maart :mad:
    Ga voor denk ik de 10de keer naar Hinterglemm (Saalbach/Hinterglemm/Leogang) in Oostenrijk, dit keer een heel chill hotel geboekt in het straatje waar de leuke uitgaansgelegenheden zijn (voor de mensen die er bekend zijn, het is tegenover de Tangzimmel) kan echt niet wachten, weer lekker vrij boarden :cool:

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet niet of iemand er ooit kwam, maar Ultimate Snowboarding is weer online, en nu helemaal vernieuwd.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben net samen met Gdzr naar Down Town geweest en we hebben allebei een nieuw board gescoord. :D

De mijne:

De linkse is de nieuwe, Burton Whammy Bar 155. Een V-Rocker met Mid Spoon vorm, dus een soort Triple Base.

20. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekent dat Rocker ook al weer? Dat is toch of je board meer voor freestyle of freeriden is?

Deel Deze Pagina