1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die gozert typ waarsijnlijk t zelfde als ze praten in rotjeknor ;) (ken het van mn vrienden)
    Laten we lekker ontopic blijven en elkaar in de waarde laten, zou echt zonde zijn als dat niet kan.

    Bikes!
    [​IMG]
    Hier hadden we het net over.
     
  2. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar over het algemeen toch wel ABN denk ik?(A)
    Als ik hier zou typen zoals ik praat dan ben ik binnen 2 posts gebanned denk ik:$:p
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke motor? :+
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jij ziet zeker die dude daar op de achtergrond :+
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Japs,

    Als hij nou nog een lerenbroek aanhad... :p


    Vond het net goed te doen op de motor. Was goed uitwaaien iniedergeval en geen spatje regen. Nog even bij de motorshop gestopt voor bakkie pleur. Ben alleen een uur te vroeg thuis.... lastig zo'n klokje op de motor die zich niet vanzelf verzet :+
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Het is het prettigste om je fiets een beetje in de toerenrange te rijden waar je vermogen hebt. Dit levert lagere snelheden op bij m'n 1100 2 klepper dan bij m'n oude 998 4 klepper of de S1000 waar ik bijvoorbeeld opgereden heb. Dus het rijbewijs verhaal gaat wel degelijk op. Ze hoeven je maar 1 keer aan de kant te zetten als je de 1000 I4 toevallig een keer langs de 10k toeren trekt.

    Maar goed, dat is met de nieuwe generatie 600jes eigenlijk ook al wel aan de orde. Persoonlijk denk ik dat een 2 cilinder de beste oplossing is. Al is het heerlijk om de beest uit te hangen op m'n YZF. Ik rij per saldo dan echter wel veel harder.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Doe het vaak redelijk rustig aan op mn ZX9R. Af en toe beetje optrekken, maar voordat je echt lekker in de touren komt, kun je gas alweer dicht draaien, om niet extreem te hard te gaan. :p
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heey mensen, ik had een vraag, en dit leek mij het beste topic om hem te stellen.
    Sinds zaterdag heb ik een peugeot jet c-tech, maar we hebben hier een mooie grote weg liggen, volgens de wet moet ik daar rijen, maar iedereen rijd daar zo verschrikkelijk hard dat ik er liever niet op ga, wat zouden jullie doen? Gewoon op het fietspad ernaast gaan rijden, of op de weg rijden?
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Scooters mogen toch op max 50 km/h wegen binnen de bebouwde kom?

    Is lastig om er advies over te geven. Ken de weg niet. Fietspad nemen zal oom agent niet zo heel erg vinden gok ik. Al kan je met jouw positie op de weg ook veel regelen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Stap een politiebureau binnen en vraag hoe ze daar over de situatie denken.

    Stuurgewichtjes eindelijk binnen, passen ze niet goed op mijn stuur (andere, oudere montage, dikkere bout ivp dunne die ze tot heden veelal gebruiken). Terug gestuurd.
    Wordt oude gewichtjes maar eeens schuren en weer zwart spuiten.
    En dan nog eens kijken om rechter zijkuip te vervangen en (laten) behandelen.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat stom en je oude bouten passen er niet op?
    Had toen dat rizoma spul en werd gewoon meerdere maten bij geleverd.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nope, oude bout was stuk dikker. Nieuwe kon ik daardoor niet vast zetten. En als ze vast zouden zitten, zouden ze nog niet fraai ogen, omdat er een verdunning zat van uiteinde naar bout, en door die verdunning zag je stukje stuur onder handgreep.
    Maar goed, oude weer zwart spuiten en ze kunnen er ook wel mee door. Heb al nieuwe hendels erop zitten en nieuwe handgrepen, terwijl er nog wat krassen op de spiegel zit evenals de kuipschade. :p
    Laatste moet ik nog eens doen en moet de stalen remleidingen nog eens monteren.
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Oeh nice! echt een verschil hoor stalen remleidingen.. :) ben benieuwd naar de piccies
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook benieuwd, zou wat directer moeten zijn en en oude remleidingen zitten er al flinke tijd op en waren wel eens toe aan vervanging. Nieuwe remolie erin en weer ontluchten en zien hoe ie dan remt. Wellicht dat ik later remklauwen eens schoonmaak en anders bij volgende beurt wellicht laten reviseren als ik dan nog steeds weinig remdruk heb.
    Bandjes hebben iig hogere prio dan revisie.
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag stond bij het kruispunt een zwarte motor, voorkantje van een triumph met 2 van die koplampen en een hoog achterkantje. Het klonk als een 2 cilinder, behoorlijk zwaar namelijk. Weet iemand wat voor motor ik hiermee bedoel, ik vond hem echt gaaf namelijk.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Geen Buell?
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup volgens mij wel. Jemig wat klonk dat ding gruwelijk! _O_ Maar wel jammer dat het alleen maar 1000+ cc zijn. Ben nog maar beginnend bestuurder :mad:
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Andere bike met leuke demper kan ook een lekker geluidje geven.
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Jazeker, als ik ook mocht kiezen voor een 1000, dan zou het een BMW s1000rr worden of een ktm rc8. Vind die nog mooier namelijk dan die buell, alhoewel dat echt zo'n typische stad (Tour) motor is en dus lekkerder rijdt.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Noem je ook wat op ehhh :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina