Volwassen COD: Black Ops spelers gezocht.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BigSyke, 6 nov 2010.

1. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben 27 jaar ik speel al een tijdje modern warfare 2 en ben nu begonnen met black ops.Ik ben niet iemand die scheld ofzo.Nickname Rain NL.grtz

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    startpost is geupdate. Lekker grote groep nu

3. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    jo voeg me toe SouthMoluccans 28 jaar

4. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat lekker zo he big met de mensen :)

5. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Heb de game sinds gisteren. Hou wel van een beetje gezelligheid op z'n tijd. Je mag me altijd toevoegen :)

6. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    @BigSyke mijn gamertag is niet SnelwegMan NL maar SnelwegManNL

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb vandaag nog tegen je gespeeld op Havannah :)

8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb niet alle pagina's gelezen:eek: dus als dit al genoemd is excuses, maar wat ook wel lekker werkt om een lijstje met like-minded gamers op te zetten is het aanmaken van één profiel/gamertag (bijvoorbeeld door de bedenker BigSyke).

Als je op die gamertag (bijv. XBW Black Ops) een friends list gaat bijhouden met alle geïnteresseerden dan kunnen leden van de groep altijd onder het friends of XBW Black Ops tabje zoeken in de hele lijst van vrienden (toch weer 100 stuks mogelijk)

zo werken ze ook op de site van Geezergamers en dan maak je dus vrij gemakkelijk per game een soort van friends-of friends list waarmee je vrij snel kunt zien of er voor COD black ops bekenden van het forum online zijn en het scheelt nogal in de ruimte op je friends list.

Hoe dan ook, ik speel ook Black Ops, maar meestal alleen/lone wolve in verband met kleine kinderen die nog wel eens wakker worden 's avonds en dan moet ik er toch even tussenuit. Niet ideaal dus, maar wie me toe wil voegen en inviten gaat uw gang:cool:

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap bovenstaand verhaal niet helemaal.

Kunm je op je xbox zo een verdeling maken in je friends list?

10. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp bedoeld hij dat je een gamertag aan kunt maken, die iedereen als vriend laat toevoegen zodat iedereen vanuit de vriendenlijst van de aangemaakte gamertag mensen kan vinden om mee te gamen.

Toch?:confused:

11. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Precies ja.\o/

Op die manier heb je dus maar één plekje in je friendslist nodig.
    Bijvoorbeeld dus voor de gamertag XBW Black Ops en via de friendslist van deze gamertag kun je in het menu zo zien wie er online zijn en kunnen/willen spelen.
    Iedereen op deze lijst is in theorie bereid om deze game te spelen, dus ook als je die persoon niet kent is het wat makkelijker een invite te sturen/accepteren. (vind ik)

Bij geezergamers hebben ze op die manier voor iedere game wel zo'n tag, waardoor je dus heel overzichtelijk spelers kunt vinden (en veel meer friends kunt hebben dan de maximale 100 die je normaal hebt)

Alleen er moet dus wel iemand zijn die de tag XBW Black Ops wil aanmaken en onderhouden/FR requests accepteren.
    Ik heb er geen moeite mee om dit aan te maken, maar ik ben vrij onregelmatig online, dus of het dan zo'n vaart loopt weet ik niet, is misschien beter als iemand die vaak online is dit kan en wil doen Als er überhaupt belangstelling is hiervoor.

P.S. Ook voor Halo Reach vind ik dit wel een goed idee, daar zou ik ook liever in een team spelen dan alleen, maar wel op een relaxte manier en met volwassen spelers die niet klagen als ik mijn menneke even een minuutje of wat in de hoek moet parkeren voor het schudden van een huilende baby;)

Laatst bewerkt: 16 nov 2010
  12. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh ik snapte het eerst niet.Maar nu ik het zo lees wel.Dat is veel makkelijker natuurlijk.Maar aangezien je met het idee bent gekomen is het niet iets voor jou om te doen?Of voor de topic starter natuurlijk!grtz

13. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ToosT NL en ik ben in voor alles ;)

14. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt opzich niet verkeerd, persoonlijk geef ik echter de voorkeur aan meteen zien wie er online komt en in mijn eigen lijstje zien wie er online is

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    IX BUDDHA IX is niet goed zie <----- IX BUDDHA XI

16. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    dat is het enige nadeel inderdaad, je ziet het niet direct als er iemand uit die lijst online komt.

Vind ik persoonlijk eigenlijk geen nadeel, want als gediplomeerd "ouwe lul" vind ik het onwijs irritant als er steeds van die xxxonlineraper341xxx is online messages in beeld komen.

Daarbij komt dat je echte bekenden vaak toch wel in je directe friendslist hebt staan en de onbekende, maar wel geïnteresseerden dan in die xbw lijst zitten.

Anyhow.... ik zal vandaag of morgen eens alle tags hier toevoegen voor wat potjes black ops.

17. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Was gezellig gisteravond met BigSyke, Lukky en The Four Girls. Wel jammer dat de server wat problemen gaf, maar die keren dat we konden gamen was het erg geslaagd.

...voor het eerst Zombies gespeeld, duidelijk geworden dat ik dat nog maar flink moet oefenen :)

18. Manoss4

Manoss4 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me graag willen toevoegen, als dat nog mogelijk is... Ik ben 33 jaar en kan me perfect vinden in wat jullie vragen. Voeg me maar toe Manoss4.

19. thecleaner247

thecleaner247 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, je mag mij ook wel op het lijstje zetten:

The Cleaner 247

Groeten,

Tom

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Hmmm, misschien dat ik mijn NERD ook maar moet veranderen dan (maar het gaat zo leuk staan op mijn gun straks)

Ik heb net wat mensen toe zitten voegen via de xbox site.

Hopelijk kom ik morgenavond nog online om wat te spelen, we hebben gezeik met de internetaansluiting en de monteur komt morgenmiddag langs dus hopelijk werkt het morgenavond dan weer.

Deel Deze Pagina