Precies ja.\o/
Op die manier heb je dus maar één plekje in je friendslist nodig.
Bijvoorbeeld dus voor de gamertag
XBW Black Ops en via de friendslist van deze gamertag kun je in het menu zo zien wie er online zijn en kunnen/willen spelen.
Iedereen op deze lijst is in theorie bereid om deze game te spelen, dus ook als je die persoon niet kent is het wat makkelijker een invite te sturen/accepteren. (vind ik)
Bij geezergamers hebben ze op die manier voor iedere game wel zo'n tag, waardoor je dus heel overzichtelijk spelers kunt vinden (en veel meer friends kunt hebben dan de maximale 100 die je normaal hebt)
Alleen er moet dus wel iemand zijn die de tag XBW Black Ops wil aanmaken en onderhouden/FR requests accepteren.
Ik heb er geen moeite mee om dit aan te maken, maar ik ben vrij onregelmatig online, dus of het dan zo'n vaart loopt weet ik niet, is misschien beter als iemand die vaak online is dit kan en wil doen Als er überhaupt belangstelling is hiervoor.
P.S. Ook voor Halo Reach vind ik dit wel een goed idee, daar zou ik ook liever in een team spelen dan alleen, maar wel op een relaxte manier en met volwassen spelers die niet klagen als ik mijn menneke even een minuutje of wat in de hoek moet parkeren voor het schudden van een huilende baby
Klik om te vergroten...