heb de patch ook gehad, ik kan weer heerlijk quikscopen.
als een gastje een beetje dichtbij staat word het natuurlijk no-scopen zoals gisteren met een no-scope game winning kill, yeah
ook lol hoor, eerst had ik die goede sniper die je vanaf lvl 27 unlocked nog niet, dus pakte ik ze op als ik em zag, elke keer haalde ik er wel een 7 tot 11 killstreak mee haha
p.s. ja is het is algemeen bekend dat er best veel gescholden word door gastjes,erg dom vind ik, je doet het ja voor de lol, sommige mensen zijn te addict en nemen het zo serieus dat ze boos worden als het slecht gaat. Maarja ik heb er wel gwn veel plezier van het spel black ops.
En ik had een funny kill met een granaat, ik spawn weer, ik denk hee laat ik ff tijdens het lopen een granaat lang vasthouden, loop ik naar buiten, shit nu weggooien hoor, gooi ik ergens richting een deur heb ik er 2 kills mee gehaald
k heb nu een k/d ratio van 1.19 maar eerst was het 0.95 na een aantal slechte en goede potjes in het begin, nu haal ik bijna elk potje een k.d van 3.00 of hoger elke keer bijna 20 kills en 4 deaths ofzo.black ops gaat me beter af dan mw2 online
Laatst bewerkt: 19 nov 2010