1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    stel gewoon niet die kut auto in maar uav.
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    ja soms he, als ik gasten hoor schelden, ik bedoel hij word tog gewoon eerlijk gekilled, moet je niet zeuren, dat is het spelletje he, er zijn meer goede spelers etc. etc.Je koopt zon game tog voor de lol lijkt mij:p

    p.s. car vind ik ook niet geweldig meer, ik kan de helft van de tijd niet iemand vinden voordat mn car afgaat maarja.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Moet toch zeggen dat die update veel dingen heeft veranderd. Het loopt allemaal een stuk stabieler en heb binnen 3 seconden een match gevonden! :) Heerlijk!

    Die rare kills ( ik schiet mijn clip leeg, hij maait mij neer met 1 kogel ) zijn ook niet echt meer te vinden. Ja, zijn ze wel ... maar heb ze tot nu toe veel minder tegen gekregen.
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is dat ik GEEN update heb gekregen en hoe ik alsnog de update/patch kan krijgen? Ik vind dit echt VAAG..........
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Spy plane _O_
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1 woord: Treyarch ;)
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Misschien hebben zij mij als straf geen update gegeven omdat ik vaak kritisch ben geweest jegens Treyarch! :mad:
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    WTF ik zit nog alleen in een team tegen 5 anderen :p

    heb me verstopt :+ wou toch ff roken :p
    ben benieuwd of ze me vinden

    @Oujdi erg vaag idd ff boos berichtje richting 3arch doen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Leeg je cache van je 360 even. Zonder die patch zou jij in feite niet online kunnen spelen. Gewoon geduld hebben. Is't vandaag niet, dan morgen.

    Meerdere woorden : GTFO :+
    Kan iedereen gebeuren. Patch is net uit.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hardline pro en dan sam turret, care package en sentry gun. Met hardline pro kan je al deze kisten rerollen naar iets anders. Had gisteren chopper gunner en dogs achter elkaar uit die kistjes :lol:
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond voor het eerst 2 kills gemaakt achterelkaar, 2 gasten liepen vlak bij elkaar en ik kilde beiden... Met de Famas :) ik denk dat ik hier even mee ga oefenen!
     
  12. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    gisteravond online geweest maar wat lopen er toch iritante mensen rond zeg word vaak uitgescholden,omdat je volgens hun hun kill hebt afgepakt. ik speel voor de fun, als het zo doorgaat verkoop ik de game want hier heb ik echt geen zin in.
     
  13. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    er bestaat zoiets als een 'mute' knop, use it ;)
     
  14. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is waar dat ga ik ook doen maar ja krijg ook berichtjes ech bull sjit hoor
     
  15. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toen ze die quick mute button invoerden echt een van de beste ideeen van call of duty :9
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik geniet er juist van als die kids boos op me worden :9
     
  17. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het dan juist leuk worden en dan ga ik nog even achter ze aan lopen als het kan! net zolang dat ze zo gek worden dat ze leaven.:D

    Maar het kan soms weleens frustrerend zijn als je iemand in last stand legt en iemand anders pakt de kill voor je chopper gunner of gun ship en je word dan zelf gekilled maar iemand een berichtje sturen of uitschelden echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  18. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, er lopen idd wat malloten rond.
    Muten in de game en 'block communications' via xbox LIVE.

    Dat is de enige remedie.
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de patch ook gehad, ik kan weer heerlijk quikscopen.
    als een gastje een beetje dichtbij staat word het natuurlijk no-scopen zoals gisteren met een no-scope game winning kill, yeah:thumbs:
    ook lol hoor, eerst had ik die goede sniper die je vanaf lvl 27 unlocked nog niet, dus pakte ik ze op als ik em zag, elke keer haalde ik er wel een 7 tot 11 killstreak mee haha:+

    p.s. ja is het is algemeen bekend dat er best veel gescholden word door gastjes,erg dom vind ik, je doet het ja voor de lol, sommige mensen zijn te addict en nemen het zo serieus dat ze boos worden als het slecht gaat. Maarja ik heb er wel gwn veel plezier van het spel black ops.

    En ik had een funny kill met een granaat, ik spawn weer, ik denk hee laat ik ff tijdens het lopen een granaat lang vasthouden, loop ik naar buiten, shit nu weggooien hoor, gooi ik ergens richting een deur heb ik er 2 kills mee gehaald:p

    k heb nu een k/d ratio van 1.19 maar eerst was het 0.95 na een aantal slechte en goede potjes in het begin, nu haal ik bijna elk potje een k.d van 3.00 of hoger:) elke keer bijna 20 kills en 4 deaths ofzo.:)black ops gaat me beter af dan mw2 online
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  20. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    de eerste seconden zijn nog steeds random met sniper toch? of hebben ze dat er weer uit gehaald?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina