Wat is die achievement dan? Volgens mij zijn er oon een aantal glitched. Zo kill ik steeds enemies met een fire arrow, maar de count blijft op 1 staan....
En waar heb je gelzen van de bow fix? Zou wel tof zijn!
Ja, ik heb de quest ook al gedaan
Hoe werkt eigenlijk dat stealen. Ik wil aan de thieves guild questline beginnen en dan moet je drie soldaten pickpocketen ... Ik snap geen snars van die mini game. EN dat handje beweegt ook veels te snel. Tips? Heeft investeren in die skill zin?
En ik ben ondertussen ook wel wat meer ernstige bugs tegen gekomen:
# huisje in Daxiar (of zoiets), ik kan er gewoon naar binnen, maar als ik weer naar buiten ga, dan val ik dwars door de map in het oneindige en ben ik dood. Dit is oneindig, ook als ik herlaad.
# In cheznaddar, soms als ik naar buiten kom, dan sta ik stil, camera kan wel draaien en dan zie ik de wereld opgebouwd worden...
# Sommige rotstextures zijn weg, of er zit een gat in, waardoor je door/in de rotsen kunt lopen. Soms val je dan ook ineens door het level heen. Dit is op vaste plaatsen, dus geen random iets. Gewoon slordige afwerking.
# In de sewers is er ene gang die vol staat met water en waar puin in ligt. Als je daar tegenaan zwemt en blijft zwemmen, kom je ineens onder het level terecht en kan je een beetje in het niets rondlopen...
# Als ik de fightersguild verlaat zie ik eerst op de grond allemaal zwarte vierkanten en daarna, is alles weer goed.
Geen crashes overigens. Maar ik saved binnen altijd over dezelfde savegame, maar sinds die bug in dat huisje, save ik binnen een nieuwe save. Ik heb toen een heel stuk overnieuw moeten doen omdat ik binnen had gesaved en ik als ik weer buiten kwam, steeds door het level viel ...
Ben momenteel L19 en heb wat moeite met levellen, de monsters zijn allemaal te makkelijk en leveren weinig exp op. Ik moet maar eens naar Hatmandor. Aantal quests in Cheznaddar was ook niet zoveel.
Oh en ik heb 20k geinvesteerd in dat bedrijfje, hopelijk loont het
Als je meer ingewikkelde en krachtigere spells maakt, dan loopt de castingtijd op. Niet meer instant dus. En dan is die skill handig.
Overigens wel jammer dat je alleen magic kunt doen als je een staff vast hebt. Ik heb wat buffs gemaakt, maar dan moet ik eerst in de inv een staf equippen en dan casten en dan weer deequippen ...
Laatst bewerkt: 20 nov 2010