1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt als ie inzoomt? Want first person is het nog net niet...ik vind het wel goed werken hoor. Maar ja...voor iedereen is dat weer anders.

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja inzoomen idd, maar ik ben niet anders gewend als inverted dus voor mij is het onmogelijk op deze manier.

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hij heeft in de pu een 85 gehaald. :) best netjes. Ik hoop dat het wat meer mensen overhaald om deze game een kans te geven. Want het is echt wel zeer vermakelijk!

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet waar de hendel voor is in de Mages guild. Heeft te maken met bever vet :). Ik ging wat rondkijken in mijn inventory en zag nog papiertjes en boeken staan met een vraagteken erbij, dus ongeopend. En toen kreeg ik ineens een quest erbij.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bij mage skills, je kan je incatation time verkorten, is dat de tijd die het kost om een spell te doen? Dat is toch al bijna instant?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat is die achievement dan? Volgens mij zijn er oon een aantal glitched. Zo kill ik steeds enemies met een fire arrow, maar de count blijft op 1 staan....

En waar heb je gelzen van de bow fix? Zou wel tof zijn!

Ja, ik heb de quest ook al gedaan :)

Hoe werkt eigenlijk dat stealen. Ik wil aan de thieves guild questline beginnen en dan moet je drie soldaten pickpocketen ... Ik snap geen snars van die mini game. EN dat handje beweegt ook veels te snel. Tips? Heeft investeren in die skill zin?

En ik ben ondertussen ook wel wat meer ernstige bugs tegen gekomen:
    # huisje in Daxiar (of zoiets), ik kan er gewoon naar binnen, maar als ik weer naar buiten ga, dan val ik dwars door de map in het oneindige en ben ik dood. Dit is oneindig, ook als ik herlaad.
    # In cheznaddar, soms als ik naar buiten kom, dan sta ik stil, camera kan wel draaien en dan zie ik de wereld opgebouwd worden...
    # Sommige rotstextures zijn weg, of er zit een gat in, waardoor je door/in de rotsen kunt lopen. Soms val je dan ook ineens door het level heen. Dit is op vaste plaatsen, dus geen random iets. Gewoon slordige afwerking.
    # In de sewers is er ene gang die vol staat met water en waar puin in ligt. Als je daar tegenaan zwemt en blijft zwemmen, kom je ineens onder het level terecht en kan je een beetje in het niets rondlopen...
    # Als ik de fightersguild verlaat zie ik eerst op de grond allemaal zwarte vierkanten en daarna, is alles weer goed.

Geen crashes overigens. Maar ik saved binnen altijd over dezelfde savegame, maar sinds die bug in dat huisje, save ik binnen een nieuwe save. Ik heb toen een heel stuk overnieuw moeten doen omdat ik binnen had gesaved en ik als ik weer buiten kwam, steeds door het level viel ...

Ben momenteel L19 en heb wat moeite met levellen, de monsters zijn allemaal te makkelijk en leveren weinig exp op. Ik moet maar eens naar Hatmandor. Aantal quests in Cheznaddar was ook niet zoveel.

Oh en ik heb 20k geinvesteerd in dat bedrijfje, hopelijk loont het :D

Als je meer ingewikkelde en krachtigere spells maakt, dan loopt de castingtijd op. Niet meer instant dus. En dan is die skill handig.

Overigens wel jammer dat je alleen magic kunt doen als je een staff vast hebt. Ik heb wat buffs gemaakt, maar dan moet ik eerst in de inv een staf equippen en dan casten en dan weer deequippen ...

Laatst bewerkt: 20 nov 2010
  7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Volgens mij ben ik vergeten te investeren in dat bedrijf. Waar kan hè dat doen?
    En ga idd maar naar hatmandor. Ik ben daar zonder te veel moeite lvl 28 geworden (stukje main quest mee gerekend)

Over die controls had ik gelezen op het twoworlds forum.

Edit: over die buffs casten. Kan je dan niet gewoon 2 x fezelde gear aan doen en de een met staff en de ander zonder? Dan zou je zeggen dat het ook moet werken.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan Gakkie, dat is wel shit zeg, poeh...ik ben er net zelf ook eentje tegengekomen.

In de buurt van Queens Crossroads..kwam ik ineens een Colonel Ishaq tegen en daar kwam een quest van. Het huisje wat je dan inkan, die zorgt voor een flinke bug als je er weer uitgaat. Scherm is ineens wit, je ziet alleen maar je hud..en dit duurt ongeveer een minuut of iets langer...en dan draait de camera als een gek rond en dan is het weer goed. Beter dit soort bugs dan echte vastlopers..dat dan weer wel.

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb alleen die bug met die zwarte blokjes pas gehad. Voor rest wel wat haperingen maar voor de rest nergens last.

Die achievement "i am Spartacus" krijg je als je arena champion wordt! Ga vanavond thuis even kijken want echt veel achievents heb ik volgensmij nog niet gehad.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een nieuwe grot gevonden en guess what...ik mag er wel in en niet voor een quest :). Gorlag's cave, mocht je willen weten waar ....

Op de map rechts van Infirmary...in die incaping zeg maar. Dus rechts van Infirmary over de rotsen en dan in die soort incaping....

Kut...ik ga er net naar binnen..weer een deur en toch locked. Ah wellll......

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha daar kom je nog wel voor een quest;) ik baal er zo van dat ik aan het werk ben. Maar ach maandag, en dinsdag kan ik weer verder. Ik wil eigenlijk ook wel beginnen met risen, divinity 2 en meatboy. Ga toch maar eens een keer een game afmaken. Want vermKen met een spel als two worlds heb ik al tijden niet meer gedaan.

Wat trouwens een leuke challange is. Op de stadsmuren
    Van hatmandor komen! Je hebt er niets aan maar het is wel een leuke uitdaging. En het is te doen. Toen ik er op stond hoopte ik wel dat er wat te halen was... Maar nee.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zoek een Necromancing skillbook, waar kan ik die halen of vinden? Als ik die wil kopen is die ongetwijfeld hardstikke duur...maaer ja.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ugh ugh... Probeer de fighterguild om de necro quests te unlocken ;).

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehehehehehehehehehehehehehehe :D

Ik kan natuurlijk een itemset maken met een staff, maar ik heb al 1 set met boog, 1set met slashing weapons en 1 set met blunt weapons... geen set meer over dus :)

Die quest van het investeren start in cheznaddar en gaat later verder rechtsboven cheznaddar, in dat stukje voor Hatmandor...

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Is daT voor die gast die 1000g van je wilt? Heb toch iets van 70k+ ofzo. Dan ga ik hem nog maar eens opzoeken ^^.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die Abbas is dat volgens mij, hij geeft je een nieuw armor, maar die was zwakker dan wat ik al had. Nu wil hij weer een geld bedrag hebben, maar das echt teveel nu.

Warrior's guild bedoel je? Voor hun heb ik alle quests klaar voor zover ik kan zien :) En nog maar 1 quest voor Necromancers.

Als je trouwens inzoomt met bow & arrow, dan is je vuurpijl ineens veranderd naar een soort van summon pijl. Ik had het er al eerder over, maar zo krijg je die dus. Hij spawned constant een soort krab bij mij dan, echter doet ie niks helaas.

Je kunt trouwens ook locks gewoon open schoppen he, geen wapen damage of wat dan ook..hahaah, niiiiice!!! Combat blijft geweldig in deze game, heerlijk om op een Varn af te stormen en hem dan keihard zijn kop in te slaan met speer of zwaard, beste combat systeem ooit in een RPG, zeker weten!!! En net wel een grot gevonden waar ik wel echt op onderzoek kon gaan, geen quest dus. Heerlijke game dit hoor.

Net met een water-walking potion over het water naar het andere kleine tussen-eilandje gegaan, die links van het tweede SP eiland zit, en zelfs daarna nog naar het grotere eiland links, geweldig dat dit gewoon mogelijk was. Heb verder niet teveel bekeken van de eilanden want anders mis ik iets van de ervaring wanneer ik er voor het eerst heen moet voor het verhaal.

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb net een uurtje gespeeld. Heb nu al erg veel opties ontdekt. Het is wel grappig, alleen jammer dat het vechten zuigt. :mad:

Iemand tips hoe ik m'n mage moet spelen? Ik heb al moeite om vijanden te raken met m'n spells. Hoort dit zo moeilijk te zijn of doe ik iets verkeerd?

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Dat vechten went vanzelf en word later zelfs erg goed imo met al de opties. Over de mage functie kan ik je niets vertellen omdat ik daar (nog) geen ervaring mee heb.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dude....vechten zuigt? Spijt me wel, maar dit is toch wel één van de betere, denk zelfs beste combat systemen in een RPG ooit. Daar kom je later wel achter wanneer je echt vette wapens gaat krijgen. Al vond ik het van begin af aan een prima combat systeem. In veel games ziet het er vaak zeer onhandig en raar uit en het voelt ook vaak gewoon niet heel goed, in TWII juist wel vind ik.

Mage begrijp ik zelf ook niet heel erg nog.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mage zuigt echt hard. Het lukt me gewoon niet om kleine vijanden te raken met m'n slowmotion fireballs. Waarom zuigt dit spel zo hard als mage! :mad:

edit:

mja, fuck it... dan ga ik wel een warrior rollen. Dan hoef ik ook niet zo'n gare hoed op :+

Laatst bewerkt: 21 nov 2010

Deel Deze Pagina