De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Voor dat bijten moet hij gewoon 4 wedstrijden geschorst worden, dat is toch niet normaal meer? En voor dat snuif gebaar, tsja je kan hem er niet voor straffen jammer genoeg.

Denk wel dat Ajax beter gaat draaien als die idioot niet meer continue in het veld zich staat op te winden over alles en iedereen. Mooi rustig met hem op de tribune

-------

Net Willem II geklopt met 5-0, ze zetten de lijn voort die ze vorige week de 2e helft tegen Feyenoord hebben ingezet.

Mooie pot, eindelijk strijden ze ervoor, en we hebben weer een spits erbij, met Breuer haha:+_O_

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik dacht dat ik alles wel gezien had in mijn leven als Interfan, maar blijkbaar kan het zelfs nog slechter dan ik in de slechtste jaren heb moeten zien. Wat een drama...

Het hoofd van Benitez ligt waarschijnlijk nu klaar op het hakblok. Kan nooit lang meer duren gezien alle druk, de resultaten, de woede van Moratti en de media die er alleen nog maar harder overheen zullen gaan.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Aan deze reactie te zien ben je zo licht in je hoofd dat ik het je niet eens waard vind hierop te reageren. Sjongejonge:F:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat flikt Eto'o nou trouwens? 8)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Heel rustig op hem afrennen en dan ineens Zidane-style.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, die zijn we de komende vier wedstrijden kwijt waarschijnlijk, ook nog. Het was overigens een reactie op een duel daarvoor waarin Eto'o een klap kreeg, maar zo reageren is ontzettend dom, en helemaal in onze huidige situatie.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eto aai Eto aai Eto aai Eto aai.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gossie. :):

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO tegen NAC was een eitje. Erg lekker gespeeld en ze zitten echt in een flow. Volgende week tegen de nr 16. Moeten 3 punten worden natuurlijk :+

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nog undercover zitten?:+

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zit nog te twijfelen, we hebben een club Cardiff geregeld dus kan mee. Maar heb geen zin om de hele wedstrijd niet te kunnen juichen als we voor komen te staan :9. Ben altijd emotioneel tijdens wedstrijden dus misschien dat ik op eredivie live ga kijken want dan kan ik me gewoon uiten.

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat die gasten is gewoon naar de Supporters home moeten komen na een gewonnen topper.

@Mtthz: Hahaha hij heeft inderdaad een dikke kop zeg.:9

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Uitslagen eredivisie vandaag: 2-0, 3-0, 4-0, 5-0. 8)

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Net weer terug van vriendin, daar PSV gekeken op Eredivisie Live. Jammer dat we niet de drie punten hebben kunnen pakken, want de kansen hebben we wel gehad. Lens heeft iets van drie mogelijkheden gehad, maar schoot geen één keer, was wel zonde. Kopbal van Toivonen was ook mooi, maar goede redding van Maarten.. En die actie van Hutchinson was gewoon relax, hij begint (net als Marcelo) steeds beter te worden. Heerlijk!

Schwalbe van Afellay was natuurlijk diep triest, kon er wel om lachen omdat het er niet uit zag. Zowel Afellay als Suárez hadden daar geel moeten krijgen, voor de schwalbe en voor het felle reageren.

Suárez is toch wel echt een ramdebiel zeg, hij laat weer eens wat van zichzelf zien :emo:. Hopelijk wordt hij nog geschorst, maar KNVB kennende gaat dit er niet meer van komen.
    Zijn schot was daarentegen wel prachtig, hoe hij dat ziet van 60 meter afstand zeg. Prachtig!

Voor de rest wel een leuke wedstrijd, redelijk spannend maar niet echt van hoogstaande kwaliteit. Marcelo, Hutchinson, Pieters en Lens waren écht goed.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ahaah heerlijk. _O_

Vanaf 02:42 tegen As Roma kan ik me nog goed herinneren.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja wie niet! Was na 34 seconden :cool: in die 2de poulefase speelden we 2x gelijk tegen Arsenal, wonnen we van Roma en speelden we gelijk, en speelden we 2x gelijk tegen Valencia. Was echt een zalig seizoen maar toen kwam Milan met Inzaghi..:mad:

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Sansoni die bij Vitesse ooit iets soortgelijks deed als Suarez (maar alleen niet echt een stuk beet, waarschijnlijk omdat berens zijn gezicht snel genoeg naar achter trok met bange blik).

Volgens mij kreeg hij vier duels schorsing. Dus dat krijgt Suarez ook minstens.

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit wel altijd bij ADO - Feyenoord. Maar het is altijd wel erg raar kijken als je undercover zit. Je kan inderdaad beter voor de tv kijken.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Thx, ik zat me gister echt af te vragen waar ik dat ook alweer eerder gezien had maar kon er niet opkomen :)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ook, kon niet op zijn naam komen :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina