De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    [yt]tkrApza7VfI[/yt]

;)

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig moment als je het mij vraagt. Een bange Beerens die probeert stoer te doen. :+

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat bedoel je precies met ' de KNVB kennende'? Vind je nou werjelijk dat de KNVB Ajax bevoordeeld? Weetje hoeveel zuivere penalties er niet zijn gegeven dit seizoen alleen al..

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het vaak genoeg niet met de beslissingen van de KNVB eens, dit is niet alleen bij Ajax hoor! ;)

Arbitrage is dit seizoen inderdaad diep triest :emo:.

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    We zullen het snel genoeg zien he ;)
    Aangezien er dus een soortgelijk geval bij Vitesse 4 duels schorsing oplevert ben ik heel benieuwd of er met twee maten gemeten wordt nu het ajax betreft.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jezus wat een vette kop heeft Andy zeg, haha!
    En Bulykin scoort net ff een typische FIFA goal zeg..

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FIFA-goals zijn wel realistisch :cool:.

Zou je eens in de FIFA topics moeten zeggen, hehe.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Derde goal van ADO is mooi zeg! Mooie combinatie.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bulykin is echt een held zeg :+.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    We spelen soms zo soepel. :thumbs:

Het gaat echt heel lekker dit seizoen. Vooral in de omschakeling weet je soms niet wat je ziet. En dan zijn er echt heel veel momenten die ze verkeerd uitspelen. Bij ajax was dat toen ook wel het geval.

Feyenoord uit is toch weer een moeilijke wedstrijd. Feyenoord - ADO zijnn speciale wedstrijden en wij pakten best vaak punten toen wij zo laag stonden.

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Was 5 duels schorsing (had het gisteravond wel gepost maar is jullie niet opgevallenO-))

Lullig voor Feyenoord dat Tadic 2x een elleboog geeft maar geen kaart krijgt, Feyenoord dus weer 16de, finale van de nacompetitie Feyenoord - Sparta? :9

Poepon is ook een aparte spits, raakt vaak geen bal maar als hij scoort maakt hij er meteen een hoop, de eerste wedstrijd van dit seizoen (graafschap-excelsior) werd volgens mij 3-0, 3x poep on.

En Bulykin is een fenomeen, lullig voor ADO dat hij, Kubik en Verhoek na het seizoen hoogstwaarschijnlijk weggaan.

Edit://

Precies op het moment dat ik het filmpje op de vorige pagina aan het kijken was werd het op tv laten zien:+
    Respect voor de Willem II fans inderdaad!

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens mij heeft SMS-Poep ON naar 6464 wel een gebroken neus overgehouden? Zijn neus stond in dat interview na de wedstrijd niet bepaald recht :+

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nee fucking mooi helemaal opgezwollen en scheef, maar wel bazig dat hij doorspeelt en er nog 2 scoort!

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hahahahahahahaahahahah..ha...ha.......ha........ha..... :F:

Oke 5 duels daarom zei ik ook "volgens mij" alweer 3 en half jaar geleden maar idd ff gegoogled.. 5 nou knvb kom d'r maar in liefst zo snel mogelijk dan doet hij ook niet mee tegen Vitesse hier.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik verwacht niets, maar hoop toch wel op een minimaal-3-wedstrijden schorsing. Meer is beter, natuurlijk! :+

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Humberto had het er gisteren na Ajax-PSV meteen over op EL, enige wat Suarez kan redden is dat Kuipers en bovenop stond en dus al had geoordeeld dat het niks is..

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar kon hij dit wel zien op dat moment? Op het moment dat Suárez er naartoe ging, kijk hij nog weg (naar links). Toen Suárez beet, keek hij pas. Misschien was het dus niet erg duidelijk vanuit zijn hoek van kijken, omdat hij niet precies op het goede moment keek. Ook beet Suárez naar/in het sluitelbeen, dat Kuipers niet kon zien omdat hij er achter stond.

Discutabel onderwerp, maar we zullen het wel zien.

Het zal wel erg zonde zijn als hij ook in de EL geschorst zou worden dan. In de competitie moet het gewoon wel.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes. Lijkt erop dat hij hem heeft gebroken dan. Doet verdomde veel pijn. Met schoolhockey is mijn neus eens een stuk dichterbij mijn rechteroor geslagen. Wat was dat ellendig zeg.

19. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet normaal meer. Er zijn nog steeds ajacieden die die kut-uruguayaan een "held" vinden. Wat een trieste supporters zeg... Hoop dat die vent zo snel mogelijk de eredivisie inruilt voor een Griekse 'topclub', weg van de Nederlandse velden. Als de KNJB die vent niet voor minimaal 5 wedstrijden laat brommen, dan is mijn geloof in fairplay op de Nederlandse velden volledig verdwenen.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ahhh vooral het terug zetten is bizar naar... Hoor je één insane harde knak in je hoofd wat een hele vreemde gewaarwording is :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina