De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar prepaid wel 8) Enig idee hoe duur dat is kwa verhouding?! En bij een 'losse' blackberry zit je altijd nog vast aan hun internet abonnement...Ik was anders gewoon gegaan voor een goedkope abonnement, HTC Wildfire b.v. heeft nu voor 1 jaar aanbieding. Geloof 15 euro?!

2. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Voor tussen de 140 en 200 euro heb je een tweedehands HTC Hero. Als je een beetje zoekt vind je vanzelf een erg kortgebruikte, of zelfs een nieuwe. Zat mensen die wel verlengen, maar het toestel verkopen.

Haal je véél meer plezier uit als uit die BB of de LG... Fantastisch toestel. Heb de mijne net deze week verkocht omdat ik zijn grote broer (Desire Z) heb gekocht!

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit te denken om een Samsung Wave S8500 te bestellen. Ik zoek een nieuwe mobiel maar wil niet super duur uit zijn. Ben geen mobiel telefoon junk, en deze lijkt me wel geschikt. En niet te duur.

Iemand hier ervaringen met de Wave?

4. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Ziet er prima uit, ik had zelf persoonlijk niet gekozen voor een telefoon met een eigen besturingssysteem.. Dus (vaak) niet compatibel met andere telefoons, toffe apps draaien niet op jouw telefoon, bij gebrek aan succes zijn er ineens geen updates meer, een market met maar een paar apps, etc. Allemaal van dit soort "problemen".. Die je dus niet hebt met bijvoorbeeld een Android, iOs of andersoortig, zichzelf al bewezen, besturingssysteem.

Zoals hier al duidelijk is ben ikzelf erg gecharmeerd van Android. Snel, zelf in te richten, prima app-market, logisch, gebruiksvriendelijk. :thumbs:

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmm, ga denk een Samsung Galaxy S nemen icm een abbo. Heb hem vanmiddag gezien, wat een vet ding zeg.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is dat een uitstekende keuze. Ga zelf voor de HTC Desire HD, maar er zit niet super veel verschil tussen de 2. Ik vind het scherm van de Galaxy S net iets te overdreven gekleurd en hou wel van groot, wat gelijk ook de reden is dat ik de Galaxy S niet neem. Bovendien is de ondersteuning van HTC meestal iets beter. Desalniettemin is de Galaxy S een topper denk ik.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is wel waar, maar de prijs is dan wel weer een groot voordeel. En je hebt altijd de kans dat het straks een succes wordt. En internet, bellen, sms'en blijft voor mij toch het belangrijkst. Daarom vind ik het voor die prijs toch wel erg lekker.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal ook wel even kijken naar de HTC Desire HD dan. Draaien allebei op Android, toch?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, alleen de ene Heeft Sense en de andere weer wat anders, denk dat het nu gewoon puur te maken heeft met wat vind je fijner, hou je van tweaken of bij knutselen. Verder Geef ik mijn keuze ook aan de HD. Het voelt ook een stuk steviger.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb nu een Blackberry (anderhalf jaar denk ik nu) en daarmee kun je bepaalde nummers blokkeren. Die kunnen je dan geen sms meer sturen onder andere. Ik ben wel eens benieuwd wat zo iemand dan voor melding krijgt?

11. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft gehad.

Heb vanmiddag mijn mobiel op laten sturen naar verzekering, had hem in m'n broekzak tijdens regen kon hij blijkbaar niet tegen.:'-(
    Anyways, die gast die me dus hielp (vodafone) zei dat hij waarschijnlijk niet te repareren viel en dan zou ik een nieuwe krijgen.

Mijn vraag is, kan ik dan ook kiezen of krijg ik gewoon weer eenzelfde?
    Aangezien m'n vriendin over 2 maanden ongeveer een BB gaat aanschaffen leek het me wel handig met dat ping enzo :p

Als het niet kan ook geen probleem, dan moet ik nog half jaartje wachten tot ik een nieuwe kan uitzoeken :p

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ga dus een Bel + Sms + Web abbo afsluiten bij Vodafone en hier krijg je dus de Wildfire ook bij https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3769

De 250 MB Datalimiet.... Wat zijn jullie bevindingen hierover? Vind het wel erg weinig, maar gaat het ook daadwerkelijk zo snel om eroverheen te gaan?

Tips graag :)

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    250mb datalimiet o.0 Das veel voor een mobiel!

Ik ging naar Belcompany en hun konden niks doen, mijn nummer was al aangevraagd bij Vodafone voor een overstap, terwijl het geannuleerd zou zijn bij Studentmobiel.nl....kan dus niks ":\ Niet tof.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    WTF, sarcasme? Het is gewoon behoorlijk weinig. De meeste providers hebben een FUP van 500-1000 mb en dat is voor iemand die zijn telefoon geregeld gebruikt om te internet en bijvoorbeeld muziek streamen echt veeeeeel te weinig =(

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk dat doe ik dan weer niet, ik check mail en dan zorg ik ervoor dat hij alleen het nieuwe ophaalt, verder niet...

16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Ik vind het ook niet zoveel, zeker omdat deze foons gemaakt zijn voor het internet. Pushmail, automatische updates, apps downloaden, twitter, internet, etc...

Als het goed is krijg je een soortgelijk toestel, dus ik neem aan dat je gewoon een BB terugkrijgt!

Hm, matig.. Maar dan kun je toch nog wel het abonnement of toestel wijzigen? Nummerbehoud is prima, maar de rest kun je neem ik aan nog wel veranderen.. Al denk ik vaak simpeler dan menig klantenservice :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het maakt natuurlijk wel heel wat uit waar je overal je mobiel internet gebruikt en waar je wifi gebruikt Ziet je elke dag 2 uur in de trein en kijk je dan veel youtube filmpjes etc is het te weinig. Zit je de meeste tijd op een wifi netwerk en check je alleen af en toe wat nieuws sites en je mail op je mobiele verbinding is het ruim voldoende. Heb in ~3 maanden tijd in totaal 306MB aan data verbruikt (1.8 gig via wifi in dezelfde periode)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk android 2.1 op Ericsson.. nouja ik heb de mobiel pas een maand maar het scheen nogal lang te duren met ericsson etc. niet dat ik wat miste maar hij nu helemaal compleet. Wat een gruwelijk vet mobieltje die x10 mini pro echt precies wat ik zou willen hebben als ik er zelf een zou ontwerpen. Supertoetsenbordje, android, touchscreen alles werkt super zou hem echt iedereen kunnen aanraden.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    SE is wat ondersteuning betref wel kut ja. Heb zelf de grote x10. Daarvoor komt deze week een 2.2 update voor, gemaakt door XDA ontwikkelaar.

Om even benchmark score aan te geven waartoe x10 in staat is:

x10 op 1.6 haalt 500
    x10 op 2.1 met JIT v002 haalt 740
    x10 op 2.2 haalt 2500 8)

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat die even niet, wat bedoel je?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina