Nou ik vind PSV anders een hele nette club. Lazovic? Ja daar zat een steekje bij los. Lazovic was een emotionele jongen, maar een goeie jongen. Hij was soms echt een eikel in het veld, maar was in de verste verte niet zo erg als Suarez. Dat is gewoon een eigengereide klootzak. En Afellay? Een voorbeeldige prof, die misschien wel vaak naar de grond gaat, maar WEL met een reden. Dus niet wanneer er in 5 meter omtrek niemand te bekennen is. Afellay is gewoon te goed (lees: snel/behendig) voor deze competitie. Hij krijgt echt veel te voorduren in zo'n wedstrijd en ik snap best dat je je als tegenstander daar erg machteloos door voelt. Hij is een voorbeeldige prof en een voorbeeldig persoon.
En cocaine vergelijken met die dingen die Suarez doet? Gast. Reis is opgegroeid in een gebied waar alles om drugs draait, die jongen was al aan de drugs voordat hij naar Nederland kwam. Die jongen zijn familie zit aan de drugs. PSV wil hem daar vanaf helpen en hebben hem eerlijk een tweedekans gegeven nu hij weer op het juiste pad is. Dat vindt ik meer warmte uitstralen, dan dat het fout of wat dan ook is.
Je mag telaat komen, je mag roepen dat je weg wil, trainers mogen geschoffeerd worden? Gast als je het nu over Salcido hebt: Alle supporters wilde hem het land uit hoor toen hij begon te schreeuwen.
Nou ik weet dat Afellay dat nooit zou doen.. En ja ik weet dat incident met Vertongen nog. Weet jij dat Vertongen hetzelfde deed die wedstrijd ervoor?
Er is niets mis met onderlinge competitie, maar Suarez is het laagste van het laagste. Wij in Eindhoven hebben een fatsoenlijke warme club. Natuurlijk gaan hier weer veel mensen over vallen, maar het begint bij het bestuur van Ajax, wat een grote verzameling van eigengereide chappies is. Op het veld staan vervelende eenlingen als El Hamdoui, Suarez, Mido en dat soort tuig. Bij PSV heb je dat gewoon niet. Sympathieke jongens als Engelaar, Bakkal, Afellay, Bouma, Pieters, Hutchinson, Lens, Reis, Marcelo, Dzsudzsack enz. Eindhoven is een warme club en daarom haat niet iedere supporter uit Nederland ons. Dat is wel anders voor Ajax...
Klik om te vergroten...