De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie jij Paul Bosvelt of John de Wolf hysterisch rondrennen over het veld. Middelvingers opstekken, oncollegiale gebaren maken, met figuurlijke kaartjes zwaaien, schelden op alles wat los en vast zit en theatraal liggen bij elk fysiek contact? Als een van 'ons' zo zou doen dan wordt dat al snel persona non grata.

PS: Ik ben PSV'er

2. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik zie net dit gifje van Ajax - Ado twee weken geleden.

Echt een wonder dat die gast zijn been niet gebroken heeft. En hoe is het mogelijk dat ik dit niet bij Studio Sport en/of Studio Voetbal heb gezien?

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je blind bent?

Napoli vanavond 4-1 gewonnen tegen een lam Bologna. Goede wedstrijd, hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken tegen donderdag.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Daar heb je het al. :9 Ajax word net zo goed benadeeld (niet gegeven penalty's etc), en dat weet jij zelf ook. ;)

Gewoon een fucking lekkere actie. Zou een Afellay net zo goed doen hoor.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Rode kaart Utrecht-thuis, penalty's Roda-thuis, rode kaart Feyenoord-thuis. Die schieten me nu zo al te binnen. We hebben inderdaad vaak de scheids mee gehad. Maar ook tegen.

Gelul. Lazovic voldoet sowieso al aan die punten en Afellay, toch jaren de man bij PSV voldoet vrijwel aan al die dingen behalve de eerste. Kom op man. Ga niet doen alsof jouw club de fatsoensnormen heeft uitgevonden want dat is absoluut niet zo. Trainers mogen gewoon geschoffeerd worden, je mag te laat komen, je mag roepen dat je weg wil, je mag verslaafd zijn aan cocaine en vervolgens zonder al teveel sancties terugslagen hebben, etc. Mits je maar goed bent natuurlijk, want als je slecht en onnodig bent dan zijn we ineens wel politiek correct.

Het was wel bij Voetbal International in ieder geval. Maar jij en ik weten het antwoord op jouw vraag natuurlijk al: Studio Neus.

Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, het zou hypocriet zijn Suarez te schorsen voor dat gebaar (het bijt incident buiten beschouwing gelaten), alsof je niet iemand mag pesten met een stomme fout die hij heeft gemaakt?
    Van vrijwel alle PSV-ers hier word ik kotsmisselijk dat ze nooit naar hunzelf kijken maar alleen naar ons en dan met name Suarez, Afellay is NIKS minder dan Suarez qua trieste acties en schwalbe's (weet je nog dat hij voor de ogen van een Ajacied ging juichen met een doelpunt?) maar geen enkele boer hier weet dat natuurlijk nog, diep triest :emo:

7. MartijnB

MartijnB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, als ik dit topic lees verbaas ik me telkens weer. :lol:

Ik moet zeggen dat ik die actie van Suarez tegenover Reis wel hilarisch vind. Beetje je tegenstander stangen moet kunnen, hij heeft toch ook gewoon gesnoven of niet? Maar nee, het is Suarez. TWINTIG WEDSTRIJDEN SCHORSEN!

(en PSV-supporters, de acties van Afellay voorafgaand vergeten we dan maar even voor het gemak, goed?)

Sommige mensen nemen deze sport echt té serieus...

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is het 'm inderdaad maargoed.

En over dat 2e:
    Mooie quote van Bill Shankly

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow City speelde echt goed voetbal zeg! Die 3-0 _O_

Villa weer teleurstellend.. Echt te laag staan ze nu!

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat gifje is echt fucked up, volg het niet helemaal volgens mij. Waarom komt Suárez als een dolle invliegen op die ander? 8)

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat moment werd volgens mij wel uitgezonden bij Studio Sport. Suarez maakte inderdaad een zieke overtreding maar omdat hij deed alsof hij werd neergehaald kreeg hij volgens mij geen kaart, achteraf ook niet geschorst omdat de scheids het wel zag maar het niet zo oordeelde. (weet het niet zeker though)

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, ik dacht dat ik het verkeerd zag. Damn, wat een kut overtreding is het dan zeg. :eek:
    Ik snapte al niet hoe de overtreding ging, ziet er echt raar uit.. Suárez komt in vliegen en raakt zelf geblesseerd, dus wist niet over wie hij het had toen hij zei dat het een wonder was dat zijn been niet gebroken was.

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    'Slechts één keer zette Ajax een nog langere reeks neer zonder doelpunt: tussen 15 oktober en 6 november 2005 kwam de ploeg van de eerdergenoemde coach Blind in vier opeenvolgende wedstrijden niet tot scoren. Behalve de duels met Heracles en SC Heerenveen kwam Ajax in die serie ook uit tegen PSV (uit, 1-0) en NEC (uit, 1-0).'

Dat was toen een drama.. Anastasiou stond toen zelfs in de spits en die kopte voor open goal mis etc.. die reeks van niet scoren werd toen verbroken door Majstorovic die de bal in eigen goal schoot :emo: daarna kwam Huntelaar.. had afgelopen seizoen niet verwacht dat het 'record' van het dramatische seizoen toen nu bijna verbroken wordt.

Wel is het programma komend weekend gunstig, NAC-PSV, NEC-Twente en VVV-Ajax, NAC en NEC zijn thuis amper te kloppen dit seizoen terwijl VVV zowel thuis en uit veel verliest, ik hoop dat het rond de 60ste minuut 0-2 staat en Jol dan wat jongere spelers durft te brengen (met de slijtageslag tegen Madrid in het achterhoofd..?)

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Respect dat jij nog durft te hopen op zoiets...:emo:

Hopelijk word Suarez een flink aantal wedstrijden geschorst, zou gewoon verdiend zijn. Kan die mooi even op vakantie naar Uruguay en weer fris terug komen.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik hier nou serieus de enige ajacied die niet zit te roepen dat het seizoen verneukt is en wel vertrouwen heeft in zijn eigen club en in verandering op de korte termijn?

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind PSV anders een hele nette club. Lazovic? Ja daar zat een steekje bij los. Lazovic was een emotionele jongen, maar een goeie jongen. Hij was soms echt een eikel in het veld, maar was in de verste verte niet zo erg als Suarez. Dat is gewoon een eigengereide klootzak. En Afellay? Een voorbeeldige prof, die misschien wel vaak naar de grond gaat, maar WEL met een reden. Dus niet wanneer er in 5 meter omtrek niemand te bekennen is. Afellay is gewoon te goed (lees: snel/behendig) voor deze competitie. Hij krijgt echt veel te voorduren in zo'n wedstrijd en ik snap best dat je je als tegenstander daar erg machteloos door voelt. Hij is een voorbeeldige prof en een voorbeeldig persoon.

En cocaine vergelijken met die dingen die Suarez doet? Gast. Reis is opgegroeid in een gebied waar alles om drugs draait, die jongen was al aan de drugs voordat hij naar Nederland kwam. Die jongen zijn familie zit aan de drugs. PSV wil hem daar vanaf helpen en hebben hem eerlijk een tweedekans gegeven nu hij weer op het juiste pad is. Dat vindt ik meer warmte uitstralen, dan dat het fout of wat dan ook is.

Je mag telaat komen, je mag roepen dat je weg wil, trainers mogen geschoffeerd worden? Gast als je het nu over Salcido hebt: Alle supporters wilde hem het land uit hoor toen hij begon te schreeuwen.

Nou ik weet dat Afellay dat nooit zou doen.. En ja ik weet dat incident met Vertongen nog. Weet jij dat Vertongen hetzelfde deed die wedstrijd ervoor? :emo: Er is niets mis met onderlinge competitie, maar Suarez is het laagste van het laagste. Wij in Eindhoven hebben een fatsoenlijke warme club. Natuurlijk gaan hier weer veel mensen over vallen, maar het begint bij het bestuur van Ajax, wat een grote verzameling van eigengereide chappies is. Op het veld staan vervelende eenlingen als El Hamdoui, Suarez, Mido en dat soort tuig. Bij PSV heb je dat gewoon niet. Sympathieke jongens als Engelaar, Bakkal, Afellay, Bouma, Pieters, Hutchinson, Lens, Reis, Marcelo, Dzsudzsack enz. Eindhoven is een warme club en daarom haat niet iedere supporter uit Nederland ons. Dat is wel anders voor Ajax...

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa heb het idee dat dat meer een trent van de laatste tijd is dat er heel kritisch door arbiters e.d. naar ajax gekeken wordt juist vanwege de kritiek op de arbiters/lijnrechters en de knvb voor het "voortrekken" van ajax. (als je me nog volgt). Net zoals suarez heeft met penals, tijden lang arbiters in de zeik genomen en nu krijgt hij ook geen penal als het wel terecht is.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

haha je legt de woorden in mijn mond ;)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dit serieus? Afellay is echt niet zo'n heilig boontje als je hier doet voorkomen. Een voorbeeldig prof zou geen discutabele uitspraken doen voor de tv en ook geen schwalbes maken.

Ik weet nog dat hij zich liet gaan toen PSV kampioen was geworden (helemaal niet in Amsterdam of dat er in Amsterdam allemaal arrogante spelers spelen) en zaterdag gaf Suarez hem zeker een keiharde kopstoot, waardoor hij niet kon blijven staan en achterover viel.
    Nee, Afellay heeft nog heel wat te leren op dat gebied.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan me ook nog genoeg wedstrijden herinneren dat als er een opstootje in een wedstrijd was, afellay altijd vooraan stond, te schreeuwen en te doen.

(suarez doet dat meestal ook, maar die zuid-amerikanen zijn gewoon een beetje emotioneel ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina